Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:54:49 GMT

گیلان در نوار قرمز مصرف برق

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۴۷۸۴

گیلان در نوار قرمز مصرف برق

ایسنا/گیلان مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: گیلان همچنان در نوار قرمز مصرف برق است و ۵/۵ درصد رشد مصرف دارد.

محمدتقی مهدی‌زاده در همایش تجلیل از اصحاب رسانه اظهار کرد: با همراهی خوب مردم تابستان امسال را بدون خاموشی سپری کردیم.

وی افزود: با توجه به گرمای هوا تصور می‌شد گذراندن تابستان بدون خاموشی امکانپذیر نیست اما نتایج نشان داد با همدلی های و برنامه‌ریزی دقیق بسیاری از ناشدنی ها شدنی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی‌زاده ادامه داد: امسال برای ادارات سخت گیرانه تر عمل کردیم و با برخوردهای بدون اغماض ۷۰ اداره پرمصرف گیلان با قطعی برق مواجه شدند و بیش از ۴۰۰ مورد اخطار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵ روز به اتمام مدیریت بار برق گیلان باقی مانده است و از آنجاییکه روزهای باقی مانده نیز گرم هستند از مردم می خواهیم که همراهی کنند و در مصرف برق صرفه جویی کنند.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان تصریح کرد: گیلان همچنان در نوار قرمز مصرف برق قرار دارد و از رشد ۵/۵ درصدی رشد مصرف برخوردار است که حتما باید تعدیل پیدا کند.

وی گفت: گیلان وارث شبکه های فرسوده برق است و این انباشت فرسودگی ها باید به تدریج باید رفع شود و پیگیر هستیم در این خصوص حق مردم گیلان تحقق یابد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی برق گرمای هوا فرسودگی مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رشته‌هایی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند باید متناسب با نیازهای استان بومی‌سازی شوند تا افراد پس از فراغت از تحصیل بتوانند صدها شغل ایجاد کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست با جمعی از مدیران استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: صف و ستاد باید دو مجموعه هماهنگ باشد و تمام تلاش ستاد باید برای پویایی صف به‌کارگیری شود.

وی افزود: اگر ستاد اهل پویایی و نوآوری بود؛ قطعاً این ویژگی متوجه صف نیز می‌شود اگر این پویایی و نوآوری در مجموعه‌ای وجود نداشته باشد قطعاً آن مجموعه محکوم به روزمرگی است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش مردم در تکمیل عملیات آبرسانی به روستاها خاطرنشان کرد: باید با راهبری درست از توان مردم استفاده کرد چرا که مردم خواهان پیشرفت و توسعه منطقه هستند.

کرمی با اشاره به اینکه اختیار مولدسازی با مجموعه استان است، ادامه داد: مولدسازی دارایی‌ها می‌تواند باعث افزایش درآمد یک دستگاه شود همچنین خدمات بهتری به مردم ارائه دهد. یکی از تاکیدات هیئت دولت این است که با استفاده از مولدسازی دارایی‌ها پروژه‌های نیمه تمام موجود استان را به اتمام برسانیم. مطالعات باید در کف میدان اجرایی شود و پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال استان و مردم ندارد.

وی خاطرنشان کرد: رشته‌هایی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند باید متناسب با نیازهای استان بومی‌سازی شوند تا فرد پس از فراغت از تحصیل بتواند صدها شغل ایجاد کند. در اسلام بازنشستگی وجود ندارد و انسان تا هنگامی که زنده است، باید کار کند چرا که این تلاش و کوشش عین عبادت است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • روایت روزنامه جمهوری اسلامی از مدارا با طالبان بدون خط قرمز/ جازدن سیل به جای دادن حقابه!
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • مدارا با طالبان بدون خط قرمز! / معلمان و دغدغه معیشت/رویا فروشی برای کسب ثروت 
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی