Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح‌الله فدایی امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: به دنبال تماس تلفنی ساعت ۱۳ و ۲۱ دقیقه امروز با آتش‌نشانی کاشان مبنی بر وقوع حادثه در خیابان جانبازان که سه نفر از آنان کارگران اتباع افغانستان بودند، ماموران تیم‌های امداد و نجات ایستگاه شماره چهار و ۶ این سازمان به محل اعزام شدند و با تجهیزات مربوطه به نجات آنان اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در این حادثه یک دیوار تازه ساخته شده ساختمان در حال ساخت بر روی کارگران فرو می‌ریزد و آنان را محبوس و در این بین یک کارگر ۳۰ ساله فوت می‌کند، اما با حضور آتش‌نشانان، تمامی افراد از زیر آوار خارج و تحویل تیم‌های عملیاتی اورژانس در محل شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان تصریح کرد: از شهروندان و به خصوص کارفرمایان ساختمانی درخواست می‌شود با رعایت اصول ایمنی در ساخت و ساز‌ها و تخریب‌ها، شرایط ایمنی را در همه مراحل کار فراهم کنند تا دیگر شاهد حادثه‌ای از این دست نباشیم.

پنج ایستگاه آتش‌نشانی با ۲۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین در کاشان خدمت‌رسانی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ریزش دیوار ساختمان کاشان امدادرسانی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: جسد یکی از غرق‌شدگان رودخانه نازلوچای در محدوده روستای تپیک بخش نازلو ارومیه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عصر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ حسین سرباز رشید رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از حادثه غرق شدگی برای دو نفر در رودخانه نازلوچای خبر داد و اعلام کرد که امدادگران ایستگاه شش آتش نشانی و تیم غواصی سازمان به محل حادثه اعزام شده و جست‌وجو برای یافتن این افراد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این حادثه در حوالی روستای تپیک بخش نازلو ارومیه رخ داده و تاکنون جسد یکی از جان باختگان این حادثه کشف و هویت وی در رسانه‌های محلی نوار مرزی شهرستان ارومیه " الف ح" اهل یکی از روستاهای بخش سرو اعلام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با توجه به تاریکی هوا و توقف فعالیت نیروهای امدادی، جست‌وجو برای یافتن جسد دیگر فرد غرق شده این حادثه به صبح فردا موکول شد.

کد خبر 748169

دیگر خبرها

  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود