Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@16:26:35 GMT

هر کسی آزاد است حرف بزند اما حاشیه‌سازی نه!

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۶۱۶۳

هر کسی آزاد است حرف بزند اما حاشیه‌سازی نه!

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه به انتقادات موسوی در زمان خودش جواب خواهد داد، اوضاع تیم ملی را در استانه قهرمانی جهان خوب ارزیابی کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در مورد شکست ایران مقابل ژاپن و نایب قهرمانی در مسابقات گفت:  این باخت برای قهرمانی جهان درس عبرتی برای ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم تا فینال آمد و سهمیه جهانی کسب کرد. با توجه به اینکه تیم نوجوانان ما در سال ۲۰۱۷ قهرمان جهان شد، مردم انتظار دارند که در هر تورنمنتی شرکت می‌کند، قهرمان شود. بنابراین فشاری روی بازیکنان بود. از طرفی این اولین تورنمنت رسمی این بازیکنان محسوب می‌شد. تمام مسابقات‌شان را تا فینال بردند. در فینال به تیم بسیار خوب ژاپن خوردند.  

او افزود: مطمئن هستم در قهرمانی جهان مجدد با ژاپن روبرو می‌شویم. مردم نگران نباشند. تیم ما ظرفیت بسیار خوبی دارد. مقداری استرس، ترس از شکست و بی‌تجربگی باعث شکست مقابل ژاپن شد. این درس عبرتی برای بازیکنان و ماست تا شرایط بهتری برای این تیم در قهرمانی جهان فراهم کنیم.   این بازیکنان در لیگ دسته یک‌ ما شرکت می‌کنند و بعد هم به اردوهای ملی می‌آیند. پیش‌بینی می‌کنیم هم تجربه بهتری خواهند داشت و هم بازی تدارکاتی را برای آینده این تیم در نظر خواهیم گرفت.  

داورزنی در واکنش به انتقادت موسوی که از شرایط تیم ملی راضی نبود گفت: فراموش کنید. تیم ملی ما الان در قهرمانی جهان است و در آرامش کامل به سر می‌برد. نباید برخی از حرف‌ها را مجدد پیش بکشیم. الان تیم ملی ما هیچ مشکلی ندارد و کار خود را انجام می‌دهد. ما از شنبه ماراتن سنگینی را پیش رو خواهیم داشت و بازی‌های سختی هم داریم. تیم هم در اسلوونی کارهای آماده سازی خود را انجام می‌دهد. راجع به موضوعاتی که مطرح شد در زمان خودش حرف می‌زنیم.

او افزود: آقای موسوی یکی از بازیکنان خیلی خوب ماست. کادر فنی نظرش این بود که دعوت شود، آمد و روز آخر هم بدون صحبت با کادر فنی خداحافظی کرد. برایش احترام قائلم. برای همه بازیکنانی که برای تیم ملی زحمات کشیدند احترام قائلم اما هر کسی بر اساس نظر خود، حرفش را می‌زند و ‌آزاد هستند اما اگر این حرف‌ها منجر به حاشیه‌سازی برای تیم شود، بهتر است این کار را نکنیم.  

داورزنی در پاسخ به این سوال که اگر در آینده به موسوی نیاز شود دعوت می‌شود یا انتقاداتش به معنی خط خوردن از تیم ملی است، گفت: چنین چیزی نیست. هر بازیکنی در هر شرایطی عکس العملی نشان می‌دهد. این‌ها سرمایه‌های ملی ما هستند. آقای موسوی از  سال ۲۰۰۵ که در رده نوجوانان بود تا الان چیزی حدود ۱۶، ۱۷ سال به تیم ملی ما کمک کرده و حالا اگر با اظهار نظری که کرده او را کنار بگذاریم ۱۰۰ درصد اشتباه است. ما باید بتوانیم نسل جدیدی را به تیم ملی تزریق کنیم. شما عملکرد این بازیکنان را در جام واگنر دیدید. بازیکنان جایگزین کار خود را به خوبی انجام می دهند. تعدادی نوجوان و ‌جوان هم داریم که پشت صف هستند تا به تیم ملی کمک کنیم. دلیلی هم نیست که همه از همه شرایط ما راضی باشند. اتفاقاتی می افتد که بعضا راضی نیستند و فکر می کنند که شرایط باید بهتر باشد. ما هم هیچوقت نگفته‌ایم شرایط عالی و خیلی خوب است. حتما باید تلاش کنیم که امکانات سخت افزاری، بازی های تدارکاتی و اردوهای تدارکاتی را بهتر کنیم.  

داورزنی در مورد انتقاد بازیکنان از پاداش ۱۸ میلیونی لیگ ملت‌ها گفت: مسابقات لیگ ملت‌ها در لیست پاداش‌های کشور نیست. اگر تیم روی سکو برود بحث دیگری است. فدراسیون سعی کره در حد توان خودش هوای بچه‌ها را داشته باشد. ما بیش از هر چیزی نیز داریم که اصل فعالیت خود را انجام بدهیم و سعی فدراسیون هم قبل از المپیک این بود که پاداش بدهد و پرداخت کرد. امسال هم در لیگ‌ ملت‌ها هزینه سنگینی برای تیم انجام دادیم. هر چند در مقررات کشور پاداش  لیگ‌ملت‌ها را نداریم  اما باز فدراسیون کار خودش را کرد. عدد قابل توجهی هم پرداخت کرد نه آن عددی که مطرح شد.  

او در واکنش به صحبت‌های میلاد عبادی‌پور مبنی بر اینکه فدراسیون جهانی پاداش بازیکنان را به ایران پرداخت کرده است گفت: ما چندین سال است که از فدراسیون جهانی والیبال یک دلار نگرفته‌ایم. سال گذشته نزدیک پنج میلیارد به بازیکنان بابت لیگ جهانی پرداخت کردیم امسال در مقررات لیگ‌ملت‌ها پرداختی به بازیکنان انجام ندادند.   اینکه برخی در فدراسیون جهانی گفته‌اند با فدراسیون ایران حساب و کتاب کرده‌ایم درست است اما پولی پرداخت نکرده‌اند. چون صدا وسیما بابت حق پخش مسابقات باید به فدراسیون جهانی پول پرداخت کند اما از آنجایی که نمی‌تواند، فدراسیون‌جهانی از حساب ما کم می‌کند یعنی ما الان بدهکار فدراسیون جهانی هستیم. از طرفی وقتی هفت تیم ملی دارید که در مسابقات مختلف شرکت می‌کنند، ۹۰ درصد منابع را باید خودمان تامین کنیم. طبیعی است که وضعیت موجود با وضعیت مطلوب فاصله داشته باشد پس باید تلاش کنیم این فاصله را کم کنیم. تلاش فدراسیون هم این است که این اتفاق بیفتد.  

او در مورد انتخابات کمیته ملی المپیک و ثبت نام خود در پست هیات اجرایی کمیته بیان کرد: جایگاه کمیته المپیک بسیار مهم است. هیات اجرایی یکی از مراکز تصمیم گیری برای ورزش قهرمانی به ویژه رشته های المپیکی کشور است. امیدوارم دوستانی که برای هیات اجرایی انتخاب می‌شوند بتوانند برای ورزش کشور در سیاست گذاری، پیگیری هایی مکه باید انجام بگیرد، موفق عمل کنند. به هر حال آنجا حوزه بین‌الملل ماست. خیلی می‌توانند نقش آفرینی کنند و در جهت حمایت از فدراسیون‌ها کارهای خوبی انجام دهند. برای دوستانی که انتخاب می‌شوند آرزوی موفقیت دارم. تا انتخابات برگزار شود و دوستان رای بیاورند هنوز یک‌ هفته ای وقت داریم تا ببینیم چه خواهد شد.  

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: محمدرضا داورزنی ، فدراسیون والیبال ، تیم ملی والیبال ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال ایران فدراسیون جهانی قهرمانی جهان لیگ ملت ها تیم ملی ملی ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ / فیلم

اینتر دوشنبه شب موفق شد با پیروزی مقابل میلان، قهرمان زودهنگام رقابت های این فصل سری آ لقب گیرد و ستاره دوم را نیز بر روی پیراهن خود حک کند. رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ را مشاهده می کنید.

 

دانلود (6.4MB)

دیگر خبرها

  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ / فیلم
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران