Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ظهر امروز دوشنبه در پاسخ به تماس تلفنی «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در عراق گفت: همه جریان‌های سیاسی اصلی عراق، با گفتگو و تعامل، درباره راه برون‌رفت از مشکلات سیاسی موجود، توافق کنند.

رئیس‌جمهور همچنین در رابطه با تحرکات دولت عراق برای بهبود فضای سیاسی منطقه، بر لزوم اجرای توافقات صورت گرفته تاکید و از سرعت گرفتن اقدامات تعاملی در پی اجرای توافقات استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی در بخش دیگری از این مکالمه بر لزوم تسهیل تردد زائرین ایرانی بویژه در مراسم اربعین حسینی تاکید کرد که نخست‌وزیر عراق نیز در این زمینه قول مساعد داد.

«مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق همچنین تاکید کرد که شخصاً مسائل مربوط به حضور زائرین ایرانی در مراسم اربعین را دنبال خواهد کرد.

الکاظمی در ادامه این مکالمه تلفنی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان تاکید کرد که به تلاش‌های خود برای بهبود و ارتقای سطح روابط و همکاری‌های منطقه‌ای ادامه خواهد داد.

کد خبر 5570229 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران اربعین دولت عراق مصطفی الکاظمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اربعین حسینی مجلس شورای اسلامی محمد مخبر ناصر کنعانی صحن مجلس محمد باقر قالیباف هیئت دولت سیدابراهیم رئیسی حسین امیرعبداللهیان جمهوری اسلامی ایران روز صنعت دفاعی دولت سیزدهم مجمع تشخیص مصلحت نظام ایالات متحده امریکا علی بهادری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه