Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه شکست تیم نوجوانان در فینال آسیا یک درس عبرت بود، درباره اعتراض به پاداش کم لیگ ملت‌ها گفت: در قانون برای حضور در لیگ ملت‌ها پاداش پیش‌بینی نشده است.

به گزارش ایران اکونومیست، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه فینال قهرمانی نوجوانان آسیا در جمع خبرنگاران‌ گفت: این باخت یک درس عبرت برای رقابت‌های قهرمانی جهان بود، تیم با پیروزی در همه بازی‌ها به فینال رسیده بود و با توجه به قهرمانی تیم نوجوانان در سال ۲۰۱۷ در قهرمانی جهان، مردم انتظار دارند که این تیم هر تورنمنتی شرکت می‌کند قهرمان شود و به همین خاطر بیش از همه روی بازیکنان فشار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترس از باخت و کم‌تجربگی کار دست‌مان داد

داورزنی با اشاره به شرایط آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان، اظهار داشت: شروع کار این تیم با غربال‌گری از بین ۱۴۰۰ بازیکن بود و استعدادیابی صورت گرفت و تیم تشکیل شد و از شب عید اردوهای تیم تشکیل شد.

رئیس فدراسیون والیبال افزود: این تیم یک اردو در ایتالیا و در داخل کشور در گنبد انجام داد و مسابقات قهرمانی آسیا اولین تورنمنت رسمی بچه‌ها بود و تمام بازی‌ها را تا قبل از فینال پیروز شدند و در فینال به تیم بسار خوب ژاپن برخورد کردند.

داورزنی تاکید کرد: مطمئن هستم در رقابت‌های قهرمانی جهان ما مجددا با ژاپن روبرو می‌شویم و این تیم قابلیت‌های بزرگی دارد و یک مقدار استرس، ترس از باخت و کم تجربگی باعث شد که نتیجه را به ژاپن واگذار کند، این درس عبرتی برای ماست که شرایط بهتری را برای این تیم در قهرمانی جهان مهیا کنیم.

وی اظهار داشت: این تیم از بهترین تیم‌های رده نوجوانان ما از نظر فیزیک بدنی است و استعدادهای بسیار خوبی هستند. این باخت می‌تواند به آینده این تیم کمک کند، نگران باخت نیستم، این بچه‌ها در ادامه در لیگ دسته یک بازی خواهند کرد و بعد به اردوهای تدارکاتی می‌آیند و پیش بینی می‌کنیم پس از این مسابقات تجربه خیلی خوبی خواهند داشت و بازی های تدارکاتی خوبی را برای این تیم فراهم خواهیم کرد تا آماده حضور در قهرمانی جهان شود.

حرف‌های موسوی را فراموش کنید

داورزنی درباره انتقادات محمد موسوی هم گفت: حرف‌های موسوی را فراموش کنید، تیم برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شود و الان تیم ما هیچ مشکلی ندارد و نباید حرف‌هایی که ربطی به مسابقات ندارد را پیش بکشیم.

وی افزود: تیم بزرگسالان از شنبه یک ماراتن سخت و بازی های سنگین را پیش رو دارد و باید آرامش داشته باشد.

رئیس فدراسیون والیبال اظهار داشت: آقای موسوی از بازیکنان خوب ماست و کادرفنی به دلایلی او را دعوت کرد و او هم بدون اینکه کادرفنی را در جریان بگذارد از اردو خداحافظی کرد. از کسانی که برای تیم ملی زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنیم و هر کسی می‌تواند شرایط را نقد کند اما اگر این حرف‌ها باعث حاشیه‌سازی شود، این کار را نکنیم بهتر است.

داورزنی درباره اینکه امکان دعوت نشدن موسوی با توجه به انتقاداتش وجود دارد، گفت: آقای موسوی از سرمایه‌های ما هستند و بازیکنانی در صف هستند که به تیم ملی بزرگسالان بیایند.

لیگ‌ملت‌ها پاداش ندارد

داورزنی درباره اعتراض میلاد عبادی‌پور به پاداش کم لیگ‌ملت‌ها گفت: مسابقات لیگ‌ملت‌ها در لیست پاداش‌های کشور نیست و اگر تیم روی سکو برود، بحث دیگری است اما در این مدت فدراسیون در حد توان هوای بچه‌ها را داشته باشد.

وی افزود: قبل از هر چیز سعی‌مان این است که اصل کارمان را انجام دهیم، سال گذشته هم قبل از المپیک پاداش پرداخت کردیم. امسال هم در لیگ ملت‌ها هزینه سنگینی انجام دادیم و در مقرارت چیزی به نام پاداش لیگ‌ملت‌ها وجود ندارد اما فدراسیون باز هم کار خودش را کرد و مبلغ قابل توجهی نه آن مبلغی که عنوان شد را به بازیکنان پرداخت کرد.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: سال گذشته ما ۵ میلیارد تومان بابت مقرراتی که در لیگ‌ملت‌ها بود به بازیکنان پرداخت کردیم اما امسال در لیگ‌ملت‌ها پرداختی به بازیکنان صورت نگرفت. اینکه با فدراسیون جهانی حساب و کتاب کرده‌ایم درست است اما این فدراسیون پولی به ما پرداخت نکرده است.

یک ریال هم از فدراسیون جهانی نگرفته‌ایم

وی در ادامه به مشکلات دریافت پول از فدراسیون جهانی اشاره کرد و گفت: چندین سال است که از فدراسیون جهانی والیبال یک ریال هم نگرفته‌ایم و فدراسیون جهانی با صداوسیما تهاتر می‌کند و ما از این سازمان می گیریم.‌

داورزنی اظهار داشت: صداوسیما برای خرید رایت تلویزیونی مسابقات جهانی باید پولی را به فدراسیون جهانی بدهد که با توجه به تحریم‌ها نمی‌تواند به آنها پول بدهد و به همین خاطر فدراسیون جهانی از پول فدراسیون ایران این هزینه را بر می‌دارد، به طوری که الان صداوسیما ما را به فدراسیون جهانی بدهکار کرده است.

رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: اینطور نیست که پولی را از فدراسیون جهانی بگیریم و به بازیکنان پرداخت نکنیم، ما باید از صداو سیما پول بگیریم.

داورزنی با اشاره به هزینه‌های فدراسیون خاطرنشان کرد: وقتی ۷ تیم ملی داریم، یک تیم در فلیپین، یک تیم در بحرین، یک تیم در اسلوونی تمرین می‌کند و در ایران هم ما میزبان هستیم و ۹۰ درصد منابع مالی را هم باید خودمان تامین کنیم، طبیعی است که وضعیت موجود با وضعیت مطلوب فاصله دارد و باید تلاش شود این فاصله را کم کنیم و تلاش فدراسیون هم همین است که این اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: ما هیچ وقت نگفت‌ این شرایط عالی است اما باید تلاش کنیم که امکانات سخت افزاری و اردویی و شرایط بازی تدارکاتی را بهتر کنیم.

هیئت اجرایی انتخاب شود که برای فدراسیون‌ها کار کند

داورزنی در پایان درباره حضورش به عنوان نامزد پست هیئت اجرایی در انتخابات کمیته ملی المپیک، هم گفت: جایگاه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک جایگاه بزرگی است و از مراکز تصمیم‌گیری برای ورزش قهرمانی و رشته‌های المپیکی است.

رئیس فدراسیون والیبال افزود: امیدوارم دوستانی که انتخاب می‌شوند، کسانی باشند که در جهت سیاستگذاری‌ها و ارتباطات بین‌المللی با کمیته بین المللی المپیک و ... نقش آفرینی کنند و در بتوانند در راستای حمایت از فدراسیون‌ها کارهای خیلی خوبی انجام بدهند.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: محمدرضا داورزنی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال فدراسیون جهانی قهرمانی جهان لیگ ملت ها بازی ها تیم ملی حرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دو تیم روز جمعه، ۷ اردیبهشت، در تایلند برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار ملی‌پوشان افغانستان موفق شدند که چهار بار دروازه حریف‌شان را باز کنند و در سوی دیگر بازیکنان عراق تنها دو گل خورده را جبران کردند

در این نیمه، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی هرکدام یک بار و مهران غلامی دوبار برای افغانستان گل‌زنی کردند.

در نیمه دوم بازی، عراق هرچند یک گل خورده دیگر را نیز جبران کرد، اما جواد صفری برای پنجمین بار دروازه این تیم را باز کرد و نتیجه بازی پنج بر سه به نفع ملی‌پوشان کشور شد.

با این نتیجه افغانستان فرصت دارد تا با پیروزی در برابر برنده دیدار قرقیزستان و ویتنام، به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ صعود کند.

دیدار تیم‌های ویتنام و قرقیزستان قرار است امروز برگزار شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • قصه عبرت آموز یک دزد!
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال