Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:46:26 GMT

دشمنان در صورت اشتباه محاسباتی پاسخ سختی دریافت می کنند

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۶۸۶۷

دشمنان در صورت اشتباه محاسباتی پاسخ سختی دریافت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم جواد سلطانیان روز دوشنبه در نشستی خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهارمین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی در استان قم با محوریت شهدای نیروهای پدافند هوایی در شهر مقدس قم و در راستای برگزار کنگره ملی شهدای قم برگزار می‌شود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: ارزش‌های دفاع مقدس می‌بایست به نسل‌های آینده منتقل شود و جوانان باید بدانند که رشادت‌های جوانان این مرز و بوم موجوب شد تا امروز این آرامش و امنیت در کشور ما حاکم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته نیروی پدافند هوایی ارتش در سالهای دفاع مقدس بیان داشت: در طول هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۴۸ هزار حمله هوایی رژیم بعثی عراق توسط پدافند هوایی ارتش شناسایی شد.

امیر سرتیپ سلطانیان ابراز داشت: حدود ۲۵ هزار عملیات تاکتیکی علیه حملات هوایی بعثی‌ها صورت گرفت و یکی از افتخارات پدافند نیروی هوایی ارتش آن است که در زمان اجازه نداد که فرودگاهی در کشور حتی برای یک روز تعطیل شود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان داشت: برنامه ریزی های لازم در راستای به روز رسانی تجهیزات هوایی و نیز ارتقا توان رزمی و دفاعی صورت گرفته است و امروز پدافند هوایی ارتش آماده مقابله با هر نوع تهدید دشمنان است.

وی با بیان اینکه امروز در زمینه تجهیزات نظامی به خودکفایی رسیدیم افزود: چنانچه دشمن در مواجهه خود با ملت بزرگ ایران دچار اشتباه محاسباتی شوند پاسخ قاطع و سختی دریافت می‌کنند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: آرامش و امنیت آسمان امروز کشور مدیون رشادت‌های شهدای گرانقدراست وامروز شاهدیم که آسمان ایران از جمله امن ترین آسمان‌ها در بین کشورهای منطقه است و این افتخاری برای ملت بزرگ ایران به شمار می‌رود.

امیر سرتیپ سلطانیان با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است افزود: رادارهای نیروی هوایی ارتش این قابلیت را دارند که نه تنها در محدوده مرزهای کشور بلکه کلیومترها فراتراز آن هر نوع جسمی که در آسمان به پرواز در آید را شناسایی و در صورت بروز تهدید آن را در هوا به نابودی بکشاند.

کد خبر 5570304 مهدی بخشی سورکی

منبع: مهر

کلیدواژه: قم ارتش جمهوری اسلامی ایران پدافند هوایی بوشهر هفته دولت ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه اربعین 1401 آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل روز خبرنگار بیرجند دولت سیزدهم نیروی پدافند هوایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش

در آیین گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس، شال و بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اعطا شد.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در آیین گرامی‌داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش، شال و بازوبند پهلوانی به امیر دریادار فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.   در این مراسم همچنین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سرهنگ خلبان اردشیر مقدم جانشین فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیز شال و بازوبند پهلوانی دریافت کردند.   امیر خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی در این مراسم، از شهدا به عنوان پهلوانان واقعی این آب و خاک یاد کرد که امروز کشور در سایه امنیت حاصل از رشادت و خون مطهر آنان بستری برای آرامش مردم است.   وی همچنین از همه رزمندگان غیور سپاه و ارتش و نیروی انتظامی نیز به عنوان دلاورانی یاد کرد که با مجاهدت و تأسی به شهدا، همواره دشمن را ناکام گذارده و امنیت ایران را تضمین کرده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • در صورت اشتباه مجدد ، قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد