Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی با حضور ۱۳۴ تیم از کلیبر در روستای «مولان» این شهرستان آغاز شد.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی در مراسم افتتاحیه این مسابقات با اشاره به اینکه ایجاد شور و نشاط در استان ضروری است، افزود: با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه، در ماه های اخیر اقداماتی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری خراسانی عنوان کرد: در کنار ایجاد یک فضای پر تحرک، از نظر اقتصادی و گردشگری نیز مسابقات جام پرچم برای استان ها تاثیرات مثبتی خواهد داشت.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی هم گفت: مسابقات «جام پرچم» به عنوان یک رویداد مهم نشاط‌آور برای جامعه روستایی استان محسوب می شود.

به گفته جواد امان زاده، تمام این تیم‌ها از روستاهای استان آذربایجان شرقی هستند که به هرکدام از آنها یک دست لباس کامل ورزشی اهدا شده است.

به گزارش ایرنا، مرحله استانی مسابقات «جام پرچم» تا دی ماه ادامه داشته و مرحله کشوری این مسابقات هم دهه فجر برگزار می‌شود.

همچنین در پایان مراسم افتتاحیه این مسابقات از خانواده شهیدان ابراهیم خلیلی، عزت سامی مولان، حسین مسجدی مولان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی آذربایجان شرقی تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی آذربایجان شرقی تبریز آذربایجان شرقی جام پرچم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اعظم السادات برغمدی اظهار کرد: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال استان می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآنی حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیر طرح ملی حفظ قرآن کریم کشور ادامه داد: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، تحقق خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی با خانواده‌ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی نظیری پیش روی دختران علاقه‌مند در استان آذربایجان شرقی قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته بانوان علاقمند تبریزی به صورت مجازی از برنامه‌های آموزشی حفظ قرآن کریم بهره‌مند شدند.

چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" ویژه بانوان سراسر کشور در سال ۱۴۰۳ با شعار «حافظ قرآنی، مکتب سلیمانی» با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود