Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@02:13:49 GMT

برای تجویز سمعک در تهران، بهترین شنوایی سنجی کجاست؟

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۹۸۸۵

یکی از موارد بسیار مهمی که افراد کم شنوا با آن مواجه می‌گردند این است که به منظور تجویز سمعک به کدام یک از مراکز شنوایی سنجی مراجعه نمایند. یک مرکز شنوایی سنجی خوب قطعا از مدیریت شنوایی شناس برخوردار است و دارای برندهای معتبر سمعک، گارانتی، تمامی خدمات قبل و پس از فروش تجویز سمعک است و تمامی تست‌های مربوطه را برای کاربر انجام می‌دهد تا بتواند رضایت کامل مراجعه‌کنندگان خود را جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب سعی شده است به منظور سهولت در کار مخاطبان عزیز، بهترین شنوایی سنجی جهت تجویز سمعک در تهران به شما معرفی گردد تا بتوانید با صرف زمان کم‌تر به مراکز شنوایی بهتر دست یابید.

شنوایی سنجی چیست؟

در واقع به سنجش و ارزیابی میزان شنوایی، شنوایی سنجی گفته می‌شود. به عبارتی هنگام محک زدن و سنجیدن قدرت شنوایی و یا میزان کاهش و یا سنگینی می‌بایست به مراکز شنوایی سنجی مراجعه نمود. کاری که در مراکز شنوایی سنجی صورت می‌گیرد، در واقع به این صورت است که کاربر با صداهای با رنج و شدت‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و از او خواسته می‌شود به محض اینکه صدایی که معمولا شبیه بوق یا بیب است را شنید، اعلام نماید. این آزمایش بدین شکل است که از صداهای با شدت‌های بالا شروع شده و به تدریج از شدت آن کاسته می‌شود، به طوری که فرد دیگر قادر به شنیدن صدا نخواهد بود. بر اساس میزان شدت صداهای شنیده شده، نوار گوش فرد گرفته خواهد شد.

مراکز شنوایی سنجی چه خدماتی را به کاربر ارائه می‌دهند؟

از جمله مهم‌ترین خدماتی که مراکز شنوایی سنجی ارائه می‌دهند شامل موارد زیر است:

انجام تست abr شنوایی سنجی گروه‌های سنی مختلف شامل اطفال، نوزادان، کودکان، بزرگسالان گرفتن نوار گوش سنجش میزان شنوایی فرد تجویز، فروش و تعمیر سمعک در رده های سنی مختلف ارزيابی و تعيين نمودن درک گفتار تشخيص دادن سلامتی پرده گوش و عفونت گوش ارزيابی نمودن و درمان وزوز گوش ارزيابی نمودن و توانبخشی سرگيجه تهيه نمودن قالب های گوش ضد اب و ضد صوت ارزيابی نمودن تست سمعک در کودکان انجام تمامی تست های الکتروفيزيولوژيک در خواب مانند OAE و ABR غربالگری شنوايی مهد کودک ها، مدارس، شرکت‌ها و کارخانجات

با انجام دادن شنوایی سنجی چه نتایجی حاصل می‌گردد؟

در مراکز شنوایی سنجی پس از ارزیابی کامل ساختار شنوایی از پایین ترین قسمت تا بالاترین قسمت شنوایی که در مغز است، نتیجه‌گیری می‌شود. که از جمله مهمترین موارد مختلفی که با انجام شنوایی سنجی حاصل می‌گردد، می‌توان به فاکتورهای زیر اشاره نمود:

بررسی جرم گوش در کانال و مجرای گوش ارزیابی سلامت یا پارگی پرده گوش اطمینان از سلامت رفلکس اکوستیک صوتی بررسی میزان افت شنوایی یا کم شنوایی تعیین نمودن نوع کم شنوایی بررسی میزان آستانه شنوایی بررسی میزان تشخیص گفتار در چه مواردی لازم به مراجعه به مراکز شنوایی سنجی است؟

اکثرا تا زمانی که فرد، دچار عوارض و تاثیرات منفی کم شنوایی نگردد به مراکز شنوایی سنجی مراجعه نخواهد نمود. این در حالی است که در صورت مراجعه دیرهنگام به این مراکز، اختلالات کم شنوایی ممکن است حاد گردد. بنابراین توصیه می‌گردد در صورت مشاهده هر یک از موارد زیر در اسرع وقت به منظور انجام تست شنوایی به مراکز شنوایی سنجی معتبر مراجعه گردد:

احساس نمودن درد در گوش یا اطراف آن اذیت شدن به هنگام شنیدن اصوات بلند ترشح داشتن غیر طبیعی از گوش استفاده زیاد از داروهای مربوط به کلیه احساس پری یا کیپی در گوش ها کار کردن در محیط های بسیار پرسروصدا سرگیجه داشتن مداوم به سختی شنیدن شنیدن صداهای آهسته، پچ پچ ، نجوا یا صداهای درگوشی مشکل در درک گفتار در شلوغی بلند حرف زدن مطابق با گفته اطرافیان بلند نمودن بیش از حد صدای تلویزیون یا رادیو درخواست مکرر نمودن از طرف مقابل به منظور تکرار نمودن جملات خود داشتن سابقه کم شنوایی در اطرافیان حضور افراد سمعکی در خانواده سنین بالای ۵۰ سال جهت انجام چکاپ‌ از جمله مهم ترین ویژگی هایی که یک مرکز شنوایی سنجی می‌بایست دارا باشد، چیست؟

همان طور که می‌دانید مراکز شنوایی سنجی متعدد و بسیار زیادی وجود دارند که به ارائه خدمات شنوایی و تجویز سمعک می پردازند. انتخاب یک مرکز شنوایی سنجی خوب بسیار اهمیت دارد. چرا که در صورت عدم مراجعه به یک کلینیک خوب، ممکن است عوارض زیان باری در پی داشته باشد. ویژگی های بهترین مرکز شنوایی سنجی عبارت است از:

دارا بودن مجوز برخورد مناسبی کادر درمان با مراجعین مجهز به محیطی آرام و تمیز داشتن تخصص لازم و کافی کادر کادر درمان در ارائه خدماتی به مراجعین مجهز به آخرین تکنولوژیهای معتبر ارزیابی شنوایی سنجی برخورداری از نمایندگی بهترین و به روزترین سمعک های روز دنیا دارا بودن پشتیبانی و خدمات پس از فروش مناسبی برای مراجعه کنندگان خود

یک کلینیک شنوایی سنجی خوب چه معیار هایی را می‌بایست دارا باشد؟

یک کلینیک شنوایی سنجی خوب باید تمامی موارد و معیار های زیر را داشته باشد:

پاسخ گویی مناسب و به موقع به مراجعه کنندگان به روز بودن متخصصین کلینیک در تمامی زمینه های شنوایی وقت دهی سریع، به موقع، آنلاین و تلفنی به مراجعه کنندگان دارا بودن تمامی تجهیزات مناسب و به روز دنیا ارائه تمامی خدمات لازم و مناسب پس از تجویز نمودن سمعک کالیبره و تنظیم بودن تمامی تجهیزات دموجود در کلینیک برخورد خوب و حرفه ای پرسنل تعهد داشتن نسبت به مراجعه کنندگان بهترین کلینیک شنوایی سنجی چه خدماتی را می‌بایست ارائه دهد؟

یک کلینیک شنوایی سنجی خوب، کلینیکی است که در آن کلیه خدمات شنوایی شناسی به مراجعین محترم آن ارائه گردد. از مهم ترین و بارزترین خدمات یک کلینیک شنوایی سنجی خوب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ارائه مشاوره رایگان به مراجعه کنندگان تجویز انواع مدل و برندهای موجود سمعک تجویز سمعک پشت گوشی تجویز سمعک وایرلس تجویز سمعک استخوانی ساخت انواع قالب های ضد آب و ضد صوت سمعک ارزیابی و درمان نمودن وزوز گوش با کمک جدید ترین سمعک های دارای تکنولوژی حذف وزوز ارائه نمودن گارانتی و خدمات پس از فروش برای هر سمعک ارائه نمودن انواع باتری ها برای مدل هاو برندهای مختلف سمعک ها مرکز شنوایی سنجی آلفا، بهترین کلینیک شنوایی سنجی در تهران

خوشبختانه امروزه در تمام شهرها متخصصان شنوایی مجرب به صورت کاملا حرفه ای در مراکز شنوایی سنجی به ارائه تمامی خدمات شنوایی به مراجعه کنندگان عزیز می‌پردازند. در صورتی که دارای یکی از موارد: اختلال شنوایی، مشکل داشتن در شنیدن صداها، داشتن مشکل در درک گفتار در تلفن، یا مشکل داشتن در شنیدن صدای دیگران در فضاهای شلوغ، مشکل شنیدن صداهای اضافی مثل سوت یا وزوز در گوش، سرگیجه یا عدم تعادل، احساس درد در گوش و مواردی از این قبیل هستید، میتوانید به مرکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک آلفا که از با سابقه ترین و بهترین شنوایی سنجی در مرکز تهران می باشد، مراجعه نموده و از خدمات متمایز این مرکز بهره ببرید.

کلینیک سمعک آلفا یکی از از مجهزترین و بهترین مراکز شنوایی سنجی تهران است که در منطقه جردن واقع گردیده است. این کلینیک از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات روز دنیا جهت انجام شنوایی سنجی برخوردار است که ارزیابی شنوایی رده‌های سنی مختلف را انجام می‌دهد. کلینیک سمعک آلفا علاوه بر دارا بودن نمایندگی سمعک زیمنس، تمامی تست‌های شنوایی سنجی نوزاد، شنوایی سنجی بزرگسالان، و تجویز انواع سمعک با رنج قیمت سمعک متنوع از جمله سمعک های فراهوشمند زیمنس، سمعک بدون باتری و .. با برندهای معتبر با دستگاه پیشرفته REM انجام می‌دهد. با توجه به قرارگیری آن در طبقه همکف، شرایط مناسبی را برای سالمندان و مادران باردار ایجاد نموده است و علاوه بر این مجهز به آسانسور، سرویس ایرانی و فرنگی نیز می‌باشد. از طرفی به دلیل نزدیکی به میدان ونک و ایستگاه BRT  دارای دسترسی بسیار راحتی است.

تمامی اعضای تیم شنوایی سنجی کلینیک سمعک آلفا، از اخلاق حرفه ای و دانش به روز ادیولوژی برخوردار هستند. مدیریت محترم این کلینیک سرکار خانم سارا باقری ادیولوژیست و فارغ‌التحصیل رشته شنوایی شناسی از دانشگاه علوم پزشکی ایران، و همچنین عضو انجمن شنوایی شناسان ایران است که دارای سوابق کاری بسیار درخشانی در حوزه ادیولوژی در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی است. تمامی کادر کلینیک سمعک آلفا مجرب بوده و دارای مدارک معتبر دانشگاهی هستند.

مرکز ارزیابی شنوایی سمعک آلفا به آخرین تکنولوژیهای معتبر شنوایی سنجی دسترسی داشته و تجربه کافی در زمینه‌های مختلف ارزیابی سرگیجه و تعادل، وزوز گوش، تجویز و تنظیم انواع سمعک و وسایل کمک شنوایی و انجام خدمات توانبخشی مناسب را دارد. در كلینیك سمعک آلفا برای سمعك‌های دارای گارانتی خدمات پس از فروش ارائه می گردد و مجهز به لابراتوار تعمیرات انواع سمعک از کمپانی های مختلف به ویژه برند زیمنس که نمایندگی آن را بر عهده دارد، است. علاوه بر موارد ذکر شده کلینیک آلفا ارائه دهنده خدماتی از جمله ارزیابی کامل شنوایی افراد مختلف، تجویز سمعک‌های با برندهای مختلف به همراه گارانتی و تعمیر آن‌ها، انجام تست‌های مختلف شنوایی، تهیه انواع قاب‌های سمعک، تعادل و وزوز گوش و توانبخشی آن، به مراجعه کنندگان خود است است.

جهت مشاوره رایگان می‌توانید با کلینیک سمعک آلفا که بهترین شنوایی سنجی در مرکز تهران است، تماس برقرار نموده تا کارشناسان و مشاوران مجرب این مجموعه در اسرع وقت شما را در تمامی زمینه‌های شنوایی سنجی راهنمایی نمایند تا قادر به گرفتن بهترین تصمیم در این زمینه باشید.

منبع: الف

کلیدواژه: مراکز شنوایی سنجی مراجعه کنندگان مرکز شنوایی سنجی ارزیابی شنوایی تجویز سمعک پس از فروش دارا بودن کم شنوایی وزوز گوش سمعک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته

محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران اظهار کرد: در هفته گذشته (۱ الی ۷ اردیبهشت ماه) مجموع ۲۶۵۷۸ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۲۰۱۵۰ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت ۶۴۳۴۲ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۴۲۴۲ مزاحم با این مرکز بوده است.

رئیس سازمان اورژانس تهران تاکید کرد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱۹۹۴ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است.

توکلی همچنین گفت: اورژانس هوایی ۴ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۴ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • از سکته گوش چه می‌دانید؟
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری