Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: قیمت بلیت اتوبوس برای اربعین تا پایان هفته اعلام می‌شود.

به گزارش ایمنا، داریوش امانی اظهار کرد: اکنون هشت هزار دستگاه اتوبوس که مربوط به ناوگان خصوصی است که تدارک دیده شده و آماده خدمت‌رسانی به زائرین است که با نزدیک شدن به ایام اربعین و برطبق مصوبه ستاد اربعین کشور، قیمت بلیت آن را اعلام خواهیم کرد، اما برای ایجاد عدالت هیچ اتوبوس قراردادی و دربستی نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ظرفیت چهار الی پنج هزار دستگاه اتوبوس در بخش دولتی را داریم که در حال رایزنی هستیم تا در آن ایام و به‌ویژه زمان برگشت زائرا ن از این ظرفیت استفاده کنیم، اما هنوز قطعی نشده است و از آنجایی که امسال افزایش تعداد زائران را خواهیم داشت، در حال رایزنی هستیم که از سایر ناوگان‌های دیگر استفاده کنیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: بیمه مسافر در قیمت بلیت لحاظ شده است.

امانی در پایان درباره عوارض آزادراهی که مدتی قبل گران و سپس ملغی شد، گفت: تا بعد از اربعین، عوارض آزادراهی هیچ تغییری نخواهد داشت؛ همچنین قرار شده است که کارشناسی مجددی انجام شده و قیمت‌ها اعلام رسمی خواهد شد.

منبع: صدا و سیما

کد خبر 598927

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قیمت بلیت اتوبوس اربعین اربعین اربعین حسینی زائران اربعین اتوبوس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قیمت بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که ۳۰ افسر و سرباز از نیرو‌های ذخیره ارتش صهیونیستی به دلیل ناتوانی در ادامه جنگ در نوار غزه پس از حدود ۷ ماه مبارزه دستور آماده شدن برای عملیات نظامی در شهر رفح را رد می‌کنند. 

براساس گزارش المیادین، این کانال گزارش داد که نیرو‌های شرکت چترباز ذخیره وابسته به تیپ چتربازان عادی دستور آماده شدن برای عملیات در رفح را دریافت کردند، اما آنها به فرماندهان خود اطلاع دادند که آن‌ها نمی‌آیند، زیرا دیگر قادر به انجام این کار نیستند. 

کانال ۱۲ صهیونیستی افزود که رهبران ارتش به صراحت گفته اند که اعضای ذخیره را مجبور به حضور در آن نخواهند کرد، اما آنها گفتند که این نشان دهنده سطح بالایی از فرسایش نیرو‌های ذخیره پس از ماه‌ها جنگ است.

چند روز پیش، کانال هفتم رژیم صهیونیستی نیز فاش کرد که ده‌ها تن از کسانی که قصد داشتند در ارتش صهیونیستی استخدام شوند از دسته‌بندی برای خدمت در پایگاه آموزشی به‌عنوان ناظر در خدمات واحد کنترل مرزی با غزه خودداری کردند.

 این کانال صهیونیستی اشاره کرد که این سومین خدمت اجباری از ۷ اکتبر است که در آن تعداد زیادی از خدمت در این واحد خودداری می‌کنند.

در همین راستا، اسرائیل زیو، سرلشکر ذخیره در ارتش اشغالگر و فرمانده لشکر عملیاتی آن در گذشته پیشتر در بیانیه‌های مطبوعاتی درباره عملیات مورد انتظار در رفح صحبت و تأکید کرده بود: حماس در حال آماده‌سازی یک کمین استراتژیک برای ارتش است. این یک فاجعه برای اسرائیل خواهد بود.

زیو معتقد است که این عملیات با توجه به اینکه رفح مکان بسیار دشوار و شلوغی برای نبرد است، علاوه بر حساسیت مصر و آمریکا نسبت به آن، خطری بالاتر از هر کاری که ارتش در نوار غزه انجام داد، دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد