Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش گفت: احراز صلاحیت در رتبه بندی معلمان جدی است، طوری نشود بگویند که رتبه‌ها همین‌طوری داده شده است. عجله نکنید و اجازه دهید رتبه هرکسی به خودش داده شود و بی عدالتی حتی در حق یک نفر نداشته باشیم. وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه از اول مهرماه آموزش حضوری خواهد بود و قطعی است، گفت: اگر بنای بر تعطیلی هم باشد، مدرسه آخرین مکان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این را من نمی‌گویم، مطالعات بین المللی می‌گوید. دانش آموزان بالای ۱۲ سال و فرهنگیان حتما دز یادآور واکسن را تزریق کنند.

یوسف نوری در اختتامیه سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور که در سالن اجلاس سران برگزار شد با بیان این‌که سه چالش عمده پیش رو داریم، گفت: نخست ضعف در نظام حکمرانی است. به عنوان مثال مدرسه غیردولتی ایجاد کردیم، وزیر را راه نمی‌دهند یا در مدرسه دولتی، مدیر با هماهنگی اولیا، کارشناس ارزیابی عملکرد وزارتخانه را راه ندادند، البته این موارد مربوط به گذشته است.

وی افزود: دوم آنکه جهت‌گیری‌های عدالت‌ستیز در آموزش و پرورش داریم که اعزام سربازمعلم به مناطق دوردست، کاستن از شمار مدارس شبانه‌روزی، حذف تغذیه دانش آموزی از این جمله است. به مقوله افت کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی توجه کنید.

وزیر آموزش و پرورش خطاب به مدیران آموزش و پرورش گفت: ثبت نام مدارس را تمام کنید. تاکنون ۱۴ میلیون ثبت نام انجام شده است. اعلام کردم که همه ثبت نام‌های اول ابتدایی را مشروط قطعی کنید. تا زمانی که کلاس بندی را انجام ندهید امکان تعلق نیرو به استان‌ها را نداریم.

نوری افزود: کسری واقعی نیرو را باید جبران کنیم، فردا جلسه نهایی کسری نیروی استان‌ها را داریم.

وی با تاکید بر اینکه از اول مهرماه آموزش حضوری خواهد بود و قطعی است، گفت: اگر بنای بر تعطیلی هم باشد، مدرسه آخرین مکان خواهد داد. این را من نمی‌گویم، مطالعات بین المللی می‌گوید. دانش آموزان بالای ۱۲ سال و فرهنگیان حتما دز یادآور واکسن را تزریق کنند.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: احراز صلاحیت در رتبه بندی معلمان جدی است، طوری نشود بگویند که رتبه‌ها همین‌طوری داده شده است. عجله نکنید و اجازه دهید رتبه هرکسی به خودش داده شود و بی عدالتی حتی در حق یک نفر نداشته باشیم.

نوری با اشاره به اینکه بیش از ۵۵۰۰ مدرسه سرویس و چشمه بهداشتی ندارند، که باید این‌ها مجهز شوند، اظهار کرد: تا آخر سال مدارس ایمن جایگزین مدارس کانکسی و سنگی بالای ۱۰ دانش آموز می‌شوند.

وی هم‌چنین با توصیه به جدی گرفتن حفظ قرآن کریم عنوان کرد: دارالقرآنی که کار نکند را به سازمان دارالقرآن می‌دهیم که آن‌ها استفاده کنند. دارالقرآن‌ها را تقویت کنید. سرود‌های دانش آموزی را روی میز بیاورید؛ هرچه عیان‌تر باشند از گروه‌های زیرزمینی کم می‌شود، بچه‌ها نیاز به ابراز وجود دارند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: برای ایام اربعین مدارسی که در مسیر هستند آماده پذیرایی از زوار باشند. وسایل سرمایشی پنج استان مرزی مهیا باشد. اردوگاه‌های دانش آموزی را نیز فعال کنید.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموز قرآن کریم وزارتخانه وزیر آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان

در این مراسم، رسول شیدایی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: مدرسه شهید حجه فروش در ابعاد تربیتی و آموزشی مدرسه‌ای نمونه و در بین ۱۰ مدرسه برتر استان همدان و ششمین مدرسه با رشد معدل آزمون نهایی است.

مسلم مخفی، فرماندار همدان هم توجه به هر دو مقوله آموزش و پرورش را در مدارس خواستار شد و گفت: مدارس باید به همه ابعاد تربیتی بپردازند و آینده سازان و مادران و پدرانی تکامل یافته و تربیت شده را وارد جامعه کنند.

سیدجواد حسینی، فرمانده سپاه ناحیه همدان هم گفت: تعلیم و تعلم را معلمان به عنوان یک عبادت انجام می‌دهند و لازمه این امر داشتن عشق و علاقه و پدری و مادری کردن برای نهال‌های آینده کشور است.

شهید حمید حجه فروش، ۱۲ آذر ۱۳۳۶ متولد شد، و با شروع دفاع مقدس تدریس را رها کرد و به دنبال خدمتی دیگر رفت، آموزش و پرورش نامۀ برگشت او و دیگر معلمان به محل کارشان را ارسال کرد؛ اما به حضورش در سپاه و بسیج بیشتر احساس نیاز می‌شد. با ماندنش موافقت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان
  • افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان | همه معلمان رتبه‌بندی می‌شوند مگر اینکه...
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • وزیر آموزش و پرورش: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • تکریم شان معلم در این هفته بسیار مهم است/انتخاب۷معلم نمونه استانی
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم