Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه اول شهریور ماه) در جلسه علنی مجلس، ناظران در شورای عالی بیمه و شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی را انتخاب کردند.

نتایج این انتخابات از قرار زیر است:

ناظران شورای عالی بیمه: صمدالله محمدی با ۱۴۸ و محمدرضا پورابراهیمی با ۱۴۱ رأی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظران شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی: فتح‌الله توسلی با ۱۰۲، اصغر سلیمی با ۸۰ رأی و علیرضا زندیان با ۷۹ رأی.

کد خبر 5570614 زينب رجائی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا پورابراهیمی اصل 44 قانون اساسی شورای عالی بیمه صحن مجلس سیاست های کلی نظام مجلس شورای اسلامی صحن مجلس ناصر کنعانی محمد مخبر سیدابراهیم رئیسی محمد باقر قالیباف حسین امیرعبداللهیان دولت سیزدهم روز صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران هیئت دولت محمدباقر قالیباف علی بهادری جهرمی ایالات متحده امریکا شورای عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، اظهار کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان مجوز گرفت.

وی تاکید کرد: بر این اساس، دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد، اگر مشکلی در فروردین‌ ماه در این زمینه بوده، قطعا در اردیبهشت‌ ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • ابلاغیه اجرای تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند