Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@11:14:50 GMT

ادمین اینستاگرام باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۱۱۱۸

ادمین اینستاگرام باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

 

یکی از مشاغلی که تعداد زیادی از افراد در اینستاگرام مشغول انجام آن هستند ادمین اینستاگرام است. پیج های بزرگ به دلیل مشغله و تعداد زیاد درخواست مجبور به استخدام ادمین هستند. در ادامه می گوییم که ادمین اینستاگرام باید چه ویژگی هایی داشته باشد. پس با ما همراه باشید.

وظایف ادمین اینستاگرام

اگر شما هم به دنبال ادمین اینستاگرام هستید و یا خود دوست دارید ادمین بشوید لازم است استراتژی هایی را برای جذب بیشتر مخاطب به کار بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس ادمین اینستاگرام وظایفی دارد که به چند مورد آن اشاره می کنیم:

پست و استوری منظم بگذارد

یکی از وظایف مهم ادمین این است که ساعات مهم برای انتشار پست را پیدا کرده و در همان ساعاتی که بیشترین افراد آنلاین هستند اقدام به انتشار پست کند. همچنین استوری های منظم و روزانه را نباید فراموش کند. استوری های سرگرم کننده و یا مطالب مفید درباره موضوع محتوای پیج می تواند در جذب مخاطبان بسیار اثرگذار باشد. باید سعی کند در استوری ها ذهن مخاطبان را به چالش کشیده و آنها را وادار به تعامل در استوری و یا نظرسنجی ها بکند.

آشنا بودن به قابلیت های اینستاگرام

برای اینکه یک ادمین بتواند در کارهایش موفق عمل کرده و فالوور های بیشتری جذب کند لازم است که با تمام قابلیت هایی که در اینستاگرام وجود دارد آشنایی کامل داشته و از آنها استفاده کند. همه ی قابلیت های جدیدی که در اینستاگرام ایجاد می شود برای جذب مخاطب و فالوور بیشتر است. با یادگیری و به کارگیری این قابلیت هاست که یک پیج می تواند در بین رقبا موفق تر عمل کند. یکی از قابلیت های جدید اینستاگرام گاید اینستاگرام است که موضوعات را دسته بندی کرده و باعث می شود مخاطبان پیج سریع تر به موضوع مدنظر خود دست پیدا کنند و همین امر موجب بیشتر دیده شدن پیج نیز می شود.

محتوای حرفه ای بسازد

یکی دیگر از وظایف مهم ادمین این است که محتواهایی که در پست و یا استوری منتشر می کند حرفه ای، باکیفیت و منحصر به فرد باشد. پست هایی که یک ادمین می سازد باید مختص خود پیج بوده و از جایی کپی برداری نشده باشد. عکس های کپی شده اعتماد مخاطبان را از بین برده و از اعتبار پیج می کاهد. همچنین باید گاهی پست های آموزنده و مطالب مفید درباره موضوع پیج به اشتراک بگذارد.

مهارت‌های ضروری که ادمین باید داشته باشد

مهارت هایی که ادمین باید داشته باشد این است که وظایف خود را به درستی شناخته و به بهترین صورت انجام دهد. مهارت اصلی یک ادمین باید جذب فالوور و مخاطبان بیشتر و شناساندن کسب و کار به افراد دیگر باشد. مهارت های مهم یک ادمین اینستاگرام به شرح زیر است:

افزایش تعامل پیج

یکی دیگر از مهارت های ادمین این است که تعامل را در پیج بالا تر ببرد. هرچه تعامل در پیجی بیشتر باشد آن پیج از نظر اینستاگرام محبوب تر شناخته شده و شانس ورود به اکسپلور را پیدا می کند. یکی از راه های افزایش تعامل با مخاطبان پاسخ سریع دایرکت است. دایرکت های بیشتر نشان دهنده تعامل بیشتر است. یکی از راه هایی که می توانید به اینستاگرام نشان دهید که شما پیجی با تعامل بالا هستید و شانس خود برای ورود به اکسپلور را بیشتر کنید خرید دایرکت اینستاگرام است. با این کار هم افراد دیگر به شما اعتماد بیشتری خواهند کرد و هم اینستاگرام شما را پیجی محبوب و پرتعامل تشخصیص می دهد. برای خرید دایرکت اینستاگرام می توانید از سایت هایی مانند فالوکمپ کمک بگیرید.

داشتن خلاقیت

یکی از مهارت هایی که باعث می شود یک ادمین در بین رقیبان خود بهتر عمل کند داشتن خلاقیت است. خلاقیت در انتشار پست و استوری های جذاب از وظایف و مهارت های یک ادمین حرفه ای است. ادمین باید به انواع نرم افزارهای ادیت عکس و فیلم آشنایی داشته و برای جذاب تر شدن محتوای پیج از آنها استفاده کند. همچنین باید در کپشن نویسی و هشتک گذاری مهارت کافی را داشته باشد.

افزایش فالوور ها

مهم ترین مهارت یک ادمین این است فالوور های یک پیج را افزایش داده و فروش و درآمد آن را بیشتر کند. درواقع تمام مهارت هایی که نیاز است یک ادمین داشته باشد همه برای افزایش تعداد بیشتر فالوور است. برای این کار باید تمام استراتژی هایی که برای افزایش فالوور توصیه می شود را به کار بگیرد. مثلا اینکه بتواند در زمان مناسب اقدام به انتشار پست کند، از قابلیت های جدید استفاده کند، محتوای جذاب تولید کند، پاسخ کامنت ها و دایرکت ها را بدهد و... همه ی اینها علاوه بر اینکه جزو مهارت ها و وظایف یک ادمین است باعث افزایش فالوور می شود. یکی از راه هایی که باعث می شود سریع تر به تعداد فالوورهای مدنظرتان برسید خرید فالوور اینستاگرام است. خرید فالوور اینستاگرام به شما کمک می کند بتوانید راحت تر فالوور های بیشتری را به پیج جذب کرده و فروش را چندین برابر کنید. یکی از سایت های معتبر در زمینه فروش فالوور اینستاگرام سایت فالوکمپ است که می توانید هرتعداد فالووری که خواستید با توجه به مبلغی که پرداخت می کنید، دریافت کنید.

توانایی مدیریت مهم‌ترین است یا قدرت تحلیل؟

قدرت تحلیل در کنار توانایی مدیریت پیج لازمه ی بودن یک ادمین حرفه ای و خوب است.. توانایی مدیریت به ادمین این امکان را می دهد که بتواند بهتر با فالوور ها تعامل کرده و پست ها و استوری های بهتر و جذاب تری برای افزایش فالوور ها به اشتراک بگذارد. قدرت تحلیل خوب هم به ادمین کمک می کند پست هایی که بیشترین بازدید و تعامل را داشته شناسایی کنند، ساعاتی که بیشترین افراد آنلاین بوده اند را بفهمد، فعالیت پیج های رقیب و پیج خود را آنالیز کرده و برای جذب بیشتر فالوور برنامه ریزی کند. بنابراین هردوی این مهارت ها لازمه ی جذب فالوور ، همان هدفی که پیج ها به دنبال آن هستند است.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم ویژگی هایی که یک ادمین خوب و حرفه ای باید داشته باشد را به شما ارائه کنیم. امیدواریم که مفید بوده باشد. در آخر از شما دعوت می‌کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خدمات اینستاگرام به سایت فالوکمپ مراجعه کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: ادمین اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد عنکبوت در سیاره سرخ

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اسپیس، مدارگرد مارس اکسپرس آژانس فضایی اروپا، عکس جدیدی را از ویژگی‌های کوچک و تاریک سیاره سرخ ثبت کرده که به عنکبوت‌ شباهت دارند. 

بررسی‌های صورت گرفته از تصاویر مذکور، این ویژگی‌ها را ‌مانند گروهی عنکبوت نشان می‌دهد که در منطقه‌ای از مریخ موسوم به اینکا سیتی (Inca City) واقع در نزدیکی قطب جنوب سیاره سرخ در حال حرکت هستند و اگرچه در روز زمین بارش‌های مداوم شکوفا شدن گل‌ها را در پی داشته اما، در سیاره سرخ شاهد لشگر عنکبوت‌ها هستیم.

این ویژگی‌های کوچک و تاریک از میان شکاف‌های سطح مریخ جوانه می‌زنند. دانشمندان می‌گویند، این پدیده زمانی ظاهر می‌شود که نور خورشید بهاری بر لایه‌های دی اکسید کربن که در زمستان تاریک مریخ رسوب کرده‌اند، می‌تابد.

 براساس بیانیه آژانس فضایی اروپا،  یخ دی‌اکسید کربن به نوبه خود در لایه زیرین سطح مریخ به گاز تبدیل می‌شود و درنهایت تجمع حاصل از آن به شکل یخ ضخیم درمی‌آید‌.

گاز آزادشده، غبار تیره را از زمین زیرین خود به سمت بالا می‌برد و در نهایت گرد و غبار را وادار می‌کند تا پیش از نشستن روی سطح، مانند آب فوران‌کرده از یک آبفشان، از لایه‌های بالایی یخ پرتاب شود. این امر، ساختارهای ترک‌خورده و عنکبوت‌مانند را در اندازه ۴۵ متر تا یک کیلومتر ایجاد می‌کند.

منطقه موسوم به اینکا که به طور رسمی با نام «آنگوستوس لابیرینتوس» (Angustus Labyrinthus) شناخته می‌شود، شبکه‌ای خطی و تقریباً هندسی از برآمدگی‌ها مانند آنچه که روی زمین است را به نمایش می‌گذارد و بخشی از یک ویژگی دایره‌ای به عرض تقریبی ۵۳ مایل (۸۶ کیلومتر) است.

مقامات سازمان فضایی اروپا در بیانیه‌ای گفتند: ما هنوز دقیقاً مطمئن نیستیم که منطقه اینکا چگونه شکل گرفته، ممکن است تپه‌های شنی در طول زمان به سنگ تبدیل شده باشند. شاید موادی مانند ماگما یا ماسه از میان صفحات شکسته سنگ مریخ به بیرون نفوذ کرده و این منطقه شکل گرفته است.

جدیدترین تصاویر از  این منطقه توسط دوربین استریو با وضوح بالا مدارگرد مارس‌اکسپرس در ۲۷ ماه فوریه حدود دوماه پیش هنگام فصل پاییز مریخ ثبت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • رصد عنکبوت در سیاره سرخ
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد