Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت :همزمان با هفته دولت ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر۴۵۰ میلیارد ریال درشهرستان مرزی دهلران افتتاح وکلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام،لطیف صادقی رو در گفت و گو با خبرنگاران  با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این پروژه ها در زمینه های عمرانی، اقتصادی، خدماتی و ورزشی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد ۴۷ طرح قابل بهره برداری و سه طرح نیز کلنگ زنی می شود.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: برای این طرح ها در مجموع ۴۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزنیه می شود.

صادقی یادآور شد: این پروژه ها باعث اشتغالزایی برای 140 نفر در این شهرستان می شوند.

وی مهمترین این طرح ها را در حوزه های کشاورزی، عمران شهری و روستایی، صنعتی, ورزشی و خدماتی ذکر کرد و افزود: هفته دولت فرصت بیان خدمات به مردم است و مدیران باید خدمات و اقدامات دولت در شهرستان را به مردم اطلاع رسانی کنند.

فرماندار ویژه دهلران تجدید میثاق با شهدا و دیدار با خانواده شهدای دولت برگزاری جشنواره شهید رجایی و دیدارهای مردمی و میز خدمت و افتتاح موکب های اربعین را دیگر برنامه های هفته دولت ذکر کرد و گفت: حضور در میان مردم و پیگیری مسایل و مشکلات آنان با کار جهادی از رویکرد های دولت است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کلنگ زنی هفته دولت هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت