Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه یکی از مراکزی که نیازهای مالی دولت دوازدهم را تامین می‌کرد، شرکت فولاد مبارکه بوده است، اظهار داشت: مسئولان دولت روحانی در مقابل دستور برکناری مدیرعامل قبلی که از سوی نهادهای نظارتی صادر شده بود، ایستادگی کردند.

حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب ایران اکونومیست با اشاره پرونده فساد فولاد مبارکه اصفهان، گفت: این تحقیق و تفحص نشان می‌دهد که تخلفات رخ داده مربوط به مدیریت قبلی فولاد مبارکه در دولت قبل از سال ۹۷ تا اوایل سال ۱۴۰۰ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین باید روشن شود که کدام مدیران در این پرونده دست داشته‌اند.

وی ادامه داد: قوه قضاییه باید همه ابعاد این پرونده را به طور کامل بررسی کند که البته آقای محسنی اژه‌ای درمورد پیگیری آن دستور منصفانه‌ای داده است؛ یعنی این پرونده مورد بررسی دقیق قرار بگیرد و حقی از کسی ضایع نشده و انصاف در قضاوت وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام سالک همچنین با اشاره به دستور رئیس جمهور در برکناری افرادی که در این تخلفات نقش داشتند، گفت: مجموعه این دستورات شفافیت تحرکات را تنظیم می‌کند. 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: البته باید توجه داشت که اتفاقاتی که در این پرونده رخ داده است در زمان مدیریت عظیمیان بوده که مربوط دوره ریاست جمهوری قبل است و ارتباطی با  طیب‌نیا که به تازگی منصوب شده، ندارد.

وی ادامه داد: یکی از مراکزی که می‌توانست نیازهای مالی دولت دوازدهم را تامین کند، همین شرکت بوده است لذا مدیران دولت روحانی در مقابل برکناری مدیرعامل قبلی شرکت فولاد مبارکه ایستادند.

عضو جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: به نظر می‌رسد مجلس باید به خوبی از ابزار نظارتی خود استفاده کند و به طور کامل روشن شود که چه عواملی باعث این فساد شده است. همچنین باید یادآور شد که مردم اصفهان از این نوع اقداماتی که در فولاد و سایر شرکت‌ها صورت گرفته، رضایت ندارند، زیرا آن را بیت‌المال می‌دانند.

سالک در پایان تاکید کرد: در ابتدا باید دید چه عاملی باعث شده است آقایانی که این تحقیق و تفحص را انجام دادند، دست به این اقدام بزنند. آیا درخواسته‌های آنها از مدیریت وقت عملی نشده است که دست به این کار زدند؟ اگرچه ابزار تحقیق و تفحص یکی از ابزارهای نظارتی مجلس است.نمایندگان باید در قیامت در مورد انگیزه های خود پاسخگو باشند.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، فولاد مبارکه اصفهان ، احمد سالک

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فولاد مبارکه اصفهان احمد سالک فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد

سرهنگ رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل‌های برق و مخابراتی در برخی از محلات شهرستان مبارکه، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی دقیق میدانی و انجام تحقیقات تخصصی و هوشمندانه عامل اصلی این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ادامه داد: عملیات دستگیری سارق به صورت ویژه آغاز شد و در نهایت متهم دریک اقدام ضربتی و کاملاً هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: سارق پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس و در تحقیقات انجام شده به ۲۳ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابراتی در سطح شهرستان مبارکه اعتراف کرد که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6094405

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال: از خبر برکناری خودم شوکه شدم
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • تولید متانول سبلان ۶۹درصد افزایش یافت
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال