Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ با رأی خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری «سید ابراهیم رئیسی» را به عنوان رئیس‌جمهور برگزیدند و سکان اجرایی کشور از تفکر مدیریتی دولت قبل خارج و به دست دولت جدید که شعار اصلی‌اش تغییر وضع موجود بود سپردند.

رهبری معظم انقلاب در مراسم تنفیذ با اشاره به شعارهای انتخاباتی دکتر رئیسی مبنی بر مردمی بودن و از مردم شنیدن و در میان مردم بودن، بیان کردند؛ مردمی بودن موضوع بسیار مهمی است و رئیس‌جمهور و همکارانشان باید تلاش کنند این شعار در واقعیت محقق شود و به معنی واقعی و بدون در نظر گرفتن امتیازهای طبقاتی و گروهی، در میان همه مردم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال که دولت سیزدهم در آستانه گذار از یک‌ سالگی خود است، بر آن شدیم تا فعالیت ها و اقدامات ارکان دولت را در شهرستان های  لامرد و مهر تشریح نماییم. در راستای تغییرات مدیریت قوه مجریه، روح مدیریتی جدیدی نیز در کالبد شهرستان‌های لامرد و مهر دمیده و فضایی مدیریتی که در سال‌های انتهایی دولت سابق به یکنواختی گرویده بود، جای خود را به نگرش جدید داد.

پیگیری مطالبات مدافعان سلامت شهرستان‌های لامرد و مهر

۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ و در حاشیه هفتمین سفر استانی رئیس جمهوری که به استان فارس صورت گرفت، دکتر عین الهی وزیر بهداشت به نمایندگی از هیات دولت به جنوب این استان آمده و در جلسه شورای اداری شهرستان های لامرد و مهر در سالن معلم شهر لامرد گفت: موافق مطالبات به حق مدافعان سلامت هستیم و تحقق آن توسط سازمان برنامه و بودجه در حال پیگیری است.

**آغاز ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در مُهر

ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مُهر در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع در سه طبقه با زیربنای سه هزار و ۳۰۰ متر مربع ساخته می‌شود. این خبری بود که مردم شهرستان مهر سالها در انتظار شنیدن آن بودند که سرانجام در شهریورماه ۱۴۰۰ توسط مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان فارس اعلام و کلنگ زنی شد.
امیری با بیان اینکه برای ساخت این درمانگاه افزون بر ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است افزود: زمین این درمانگاه را یکی از خیرین شهر مهر اهدا کرده است.

سفر نایب رئیس اول ‌مجلس از طرح‌های عمرانی و زیرساختی لامرد و مُهر

اول آذرماه ۱۴۰۰ بود که نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به دعوت سید موسی موسوی نماینده لامرد و مهر در سفر به جنوب استان فارس از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی این شهرستان‌ها بازدید کرد که یکی از مصوبات و دستاوردهای این سفر این بود که، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این جلسه متعهد شد موضوع تخصیص آب شرب از پروژه انتقال آب از دریا تعیین تکلیف شود و حداکثر تا یک ماه برای ۳.۵ میلیون متر مکعب در سال کسری آب شرب و ۸.۵ میلیون متر مکعب توسط ایمیدرو قرارداد خرید تضمینی تنظیم شود و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، نیز متعهد شد جهت توسعه منطقه ویژه اقتصادی لامرد مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان تا پایان سال مالی هزینه نماید.

**باز شدن قفل بیمارستان ۳۲ تختخوابی صدیقی گله‌دار

بیمارستان خیرساز ۳۲ تختخوابی صدیقی گله دار که چندین سال چشم انتظار تحرک مسئولین وقت جهت اتمام موارد باقیمانده و رفع موانع بهره برداری آن بود، سرانجام در آبان ماه سال گذشته و با پیگیری‌های سید موسی موسوی نماینده مردم لامرد و مُهر در مجلس و شورای اسلامی و نیز اخذ موافقت از سوی وزارت بهداشت و درمان جهت تجهیز آن صادر شد تا مجدداً بذر شادی در دل و اشک شوق در چشم اهالی منطقه گله‌دار هویدا شود.

این مهم با همت مسئولین امر و در گام دوم؛ با موافقت دانشگاه علوم پزشکی فارس، فراخوان آزمون جذب نیروی انسانی این مجموعه در بهمن و اسفندماه ماه سال گذشته، پازل ناقص آن به سمت تکمیل شدن چیده شد.

**دوشادوش مردم در روزهای سخت

در روزهای نخست سیل دی ماه گذشته که مناطق مختلفی از لامرد و مهر را درگیر خود کرد، دولتمردان از مدیران ارشد استانی و فرمانداران تا معاونان رئیس‌جمهور و وزرا تلاش کردند تا در کنار حادثه‌دیدگان باشند. «احمد وحیدی» وزیر کشور از بین مردانِ کابینه «سید ابراهیم رئیسی» به عنوان نخستین مسئول عالی‌رتبه، شبانه، وارد لامرد شد و ساعت ۱۱ شامگاه بامداد ۱۶ دی ماه فرماندهی جلسه ستاد بحران را در فرمانداری لامرد بر عهده گرفت.

حضور میدانی مسئولین در کنار مردم، در مناطق سیل‌زده جنوب فارس نشان از مدیریت جهادی در کاهش آلام مردم و رسیدگی هرچه سریع‌تر داشت به نحوی که در جریان نحوه امدادرسانی قرار گرفتند، و از نزدیک دستورات لازم را برای تسریع امدادرسانی صادر کردند.

سفر وزیر صمت به جنوب فارس

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر صنعت، معدن و تجارت برای شرکت در آیین آغاز عملیات اجرایی نیروگاه غدیر لامرد  و حضور در جشن رسیدن به سقف تولید کارخانه آلومینیوم لامرد و نیز بازدید از پروژه های صنعتی به لامرد و مهر سفر کردند.

**تولید آلومینیوم در لامرد فارس به حداکثر ظرفیت رسید

۲۳ دی ماه ۱۴۰۰، سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت در مراسم جشن دستیابی به ظرفیت ۳۰۰ هزار تن آلومینیوم جنوب اظهار داشت: در برهه‌ای از زمان هستیم که باید بر یکپارچگی صنعت و معدن تمرکز داشته باشیم و امروز دغدغه پایداری و تکمیل این صنعت را دارم. 

وی با بیان اینکه در برخی از صنایع مثل فولاد به این پایداری رسیدیم، گفت: باید در صنعت آلومینیوم نیز به همین مرحله برسیم بنابراین همه انرژی باید بر صنایع پایین دست و بالادست متمرکز شود.

** آغازعملیات اجرایی نیروگاه غدیر انرژی لامرد

عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی ۹۳۰ مگاواتی غدیر لامرد پنجشنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰ با حضور عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و سید رضا فاطمی امین وزیر صمت در منطقه ویژه اقتصادی لامرد آغاز شد که با بهره برداری از آن دغدغه تامین برق کارخانه آلومینیوم جنوب به طور کامل رفع و مازاد آن در اختیار صنایع همجوار و شبکه توزیع برق سراسری قرار خواهد گرفت.

** پیشرفت چشمگیر پالایشگاه بنزین‌سازی مُهر

پالایشگاه پترو پیمان دانا تاکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است تولید کننده بنزین و نفت سفید باشد. این مجموعه صنعتی که در دولت گذشته کار اجرایی آن با پیشرفت بسیار کندی روبه رو بود، همزمان با آغاز دولت سیزدهم و سفر دکتر رئیسی به استان فارس در مهرماه سال گذشته و دستور ارائه تسهیلات مناسب و رفع موانع کار، بر روی ریل پیشرفت قرار گرفت.

هدف اصلی از اجرای این طرح تولیدی، تکمیل زنجیره تولید و ایجاد ارزش افزوده مواد اولیه در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

بازدید استاندار فارس از پروژه‌های صنعتی و عمرانی مُهر و لامرد

 بهمن ماه ۱۴۰۰ اولین سفر استاندار فارس در دولت سیزدهم به شهرستان های لامرد و مهر صورت گرفت و موانع و مشکلات بر سر راه سرمایه گذاری در این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

دکتر ایمانیه در رابطه با حمایت مالی از واحدهای تولیدی، قول مساعد داد و اعلام کرد؛ پروژه‌های سرمایه‌گذاری شده که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است از حمایت‌های ویژه‌ای در زمینه دریافت تسهیلات برخوردار خواهند شد.

** برقراری پرواز دوحه - لامرد

اواخر اردیبهشت ماه سال جاری بود که نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی خبر داد از این پس فرودگاه بین‌المللی لامرد در روزهای چهارشنبه به دوحه پرواز خواهد داشت.

دکتر سید موسی موسوی در این باره گفت: با پیگیری های صورت گرفته و در دیدارهای مستمر با وزیر راه و شهرسازی، برقراری مسیر پروازی لامرد-دوحه به تصویب رسید.

مساله ای که افزایش تقاضای سفر از سوس شهروندان شهرهای جنوبی به کشورهای منطقه و حوزه خلیج فارس و روابط اقتصادی، تجاری و فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از مهمترین دلایل برای برقراری پروازهای جدید در جنوب کشور است.

**اعلام آمادگی وزارت نفت در تامین خوراک طرح های پایین دستی در لامرد و مهر

هفتم مردادماه سال جاری معاون برنامه ریزی وزارت نفت در سفری یک روزه از صنایع شهرستان‌های لامرد و مهر در حوزه بالادستی و پایین دستی بازدید کرد و از آمادگی وزارت نفت در تامین خوراک جهت استقرار صنایع پایین دست نفت و گاز در لامرد و مهر خبر داد. مساله ای که همواره دغدغه سرمایه گذاران در این زمینه بوده است و این مهم خود به نوعی هموارسازی مسیر جذب سرمایه در حوزه پایین دستی نفت وگاز در لامرد و مهر خواهد بود.

**منطقه ویژه لامرد، منطقه آزاد تجاری خواهد شد.

و در آخرین مورد از پایش دستاوردهای دولت سیزدهم در جنوب فارس نیز ۲۵ مردادماه بود که معاون عمرانی استانداری فارس اعلام کرد منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد به منطقه آزاد تجاری تبدیل خواهد شد. مصوبه ای که با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این منطقه می‌تواند موتور محرکه توسعه استان فارس و مناطق جنوبی کشور باشد.

امروز هر چند دیر اما تایید و تصویب منطقه آزاد تجاری لامرد زمینه تحقق آرزو و انتظار چندین ساله فعالان اقتصادی را فراهم آورده‌ و کلید گشایش دروازه توسعه اشتغال، تولید و صادرات و احیای دوباره نقش تاریخی جنوب فارس را در عرصه تجارت و بازرگانی بین‌المللی و منطقه‌ای فراهم سازد.

به هرحال دولت سیزدهم وارد دومین سال حیات خود شده است و کارنامه آن در یکسال گذشته پیش روی مردم قرار دارد، برخی از وعده‌ها اجرایی و برخی از وعده‌ها و برنامه‌ها هم باید دنبال و پیگیری شود و شهرستان های لامرد و مهر نیز به دلیل ظرفیت های بالقوه و نقش مستقیم آن در چرخه اقتصادی کشور از این رهگذر در استان پهناور فارس و جنوب کشور جلودار خواهد بود.

 انتظار می‌رود همچنان مطالبات رهبر انقلاب از دولتمردان با شتاب بیش از پیش پیگیری شود، کما اینکه تاکنون برخی از این مطالبات از جمله ارتباط با مردم صورت گرفته است و این تعامل و ارتباط نزدیک باید استمرار یابد.

شهرستان‌های لامرد و مهر به ترتیب در فواصل ۳۶۵ و ۳۳۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارند.

برچسب‌ها هفته دولت سید ابراهیم رییسی توسعه ایران دولت مردمی پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت سید ابراهیم رییسی توسعه ایران هفته دولت سید ابراهیم رییسی توسعه ایران دولت مردمی شهرستان های لامرد و مهر شهرستان های لامرد و م مجلس شورای اسلامی لامرد و مهر دولت سیزدهم شهرستان ها منطقه ویژه استان فارس نایب رئیس سال گذشته جنوب فارس صورت گرفت ماه ۱۴۰۰ ماه سال دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس

به‌ گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، سازمان صداوسیما میزبان جمعی از منتخبان مجلس شورای اسلامی‌ بود که ساعاتی را در بخش‌های مختلف سازمان صداوسیما گذراندند و در خاتمه این بازدید، در نشستی با رئیس سازمان صداوسیما دغدغه‌ها و دیدگاه‌هایشان را پیرامون رسانه ملی بیان کردند.

پیمان جبلی در جریان این نشست، با اشاره بدان‌که دوران جدید رسانه در سپهر جهانی عصر رقابت و خارج شدن از تک‌صدایی رسانه‌های رسمی است، گفت: دوره مدیریتی اخیر رسانه ملی کارش را با اتکا به سندی تحولی آغاز کرد که مورد تقدیر، تحسین و تأیید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفت.

وی افزود: برمبنای این سند، با رهبری و مردم در راستای دو سرفصل اساسی «هویت‌محوری» و «عدالت‌گستری» برای رسیدن به پیشرفت عهد بسته‌ایم و تحول برای رسیدن به این اهداف کلان را در سه حوزه «محتوا»، «رویکرد» و «سازوکار» تعریف کرده‌ایم.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه در ایام برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم، صداوسیما با به دست گرفتن ابتکار عمل، ۲۰۰ کانال انتخاباتی را برای تبلیغات نامزد‌های مجلس اختصاص داد که در همه اقصا‌نقاط کشور به‌دور از ریخت‌وپاش‌های رایج تبلیغات، در فضایی عادلانه و آرام برنامه‌های خودشان را اعلام کنند، اظهار کرد: این یک اتفاق نیست، بلکه برپایه عمل به سند تحول و توجه به سرفصل عدالت‌گستری انجام و پایه‌های آن از ابتدای دوره تحول نهاده شد.

جبلی در ادامه، تحقق سیاست‌های دیگری در رسانه ملی، ازجمله توجه به مناطق مختلف کشور را در قالب نمایش راهپیمایی تراکتوری ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ از یک روستا، به دست گرفتن روایت اول در وقایعی، چون بحران آب اصفهان و نمایش دستاورد‌ها و پیشرفت‌های اقصا‌نقاط کشور از دریچه شبکه خبر٢ نتیجه تلاش و پایبندی به سند تحول دانست و گفت: در همین حال است که نماد خلاقیت و ابتکار در برنامه‌سازی‌ها می‌شود برنامه «محفل» که با نوآوری تحسین‌برانگیزی، معارف قرآنی، دینی و اعتقادی را در قالبی جذاب ارائه داده و به پرمخاطب‌ترین برنامه مناسبتی تبدیل شده است.

وی از تلاش برای دیده شدن هویت ایرانی و فرهنگی در قالب اقوام، لهجه‌ها، زبان‌ها و پاره‌فرهنگ‌ها در قاب رسانه نیز سخن به میان آورد و گفت: در فصل پنجم مجموعه نمایشی «نون‌خ» دو هویت در جنوب شرق و غرب یعنی هویت کردی و بلوچی را به یکدیگر گره زدیم که امری هدفمند است و برنامه‌سازان ما را به لزوم تولید کار‌های جذاب براساس هویت و عدالت توجه می‌دهد.

رئیس سازمان صداوسیما متذکر شد: هویت ایرانی، هویت تهرانی نیست و هویت تهرانی هم فقط از میدان ونک به‌بالا نیست. تمرکز ما بر ساخت مجموعه‌های نمایشی استانی به‌جای تولید در پایتخت است و در این دوره، استان‌ها نقش پررنگی در مجموعه‌های نمایشی خواهند داشت.

جبلی با اشاره به کم‌رنگ بودن تولیدات استانی روی آنتن شبکه‌های ملی در گذشته گفت: عمدتاً نگاه به استان‌ها در آنتن ملی، گردشگرانه بود؛ درحالی‌که هرکدام از استان‌ها دارای تاریخ، فرهنگ، تمدن، ادبیات و قهرمانان ملی‌اند که باید به آن‌ها توجه کنیم.

وی تمرکز ویژه بر عدالت‌ گستری را که مصداق بدیهی آن توجه به همه مناطق است، در اولویت دانست و اظهار کرد: در همین راستا ۱۰ ساعت از آنتن ملی را به برنامه‌های منتخب شبکه‌های استانی اختصاص دادیم.

رئیس رسانه ملی در بخش دیگری از سخنانش ضمن بیان این نکته مهم که به‌هیچ‌عنوان نگاه تشریفاتی به مجلس شورای اسلامی نداریم، این نهاد را مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم دانست و گفت: مجلس مصداق و نماد جمهوریت نظام و نهادی افتخارآمیز است و همین امر، مسئولیت ما را در برابر نهاد مهم مجلس که خانه مردم است، بسیار سنگین می‌کند.

جبلی ادامه داد: در این دوره مدیریتی، رسانه ملی برای نخستین بار پخش زنده مذاکرات مجلس را از تلویزیون آغاز کردیم. به‌درستی اعتقاد داریم که باید وظایف و خدمات مجلس بیان شود که در همین راستا بیش از ۲۰۰ گزارش با نام «تصویب شد» تهیه و پخش کردیم که به تبیین خدمات مجلس از اول انقلاب تاکنون اختصاص داشت.

وی به تحول در معاونت سیاسی برمبنای سندمحوری و تشکیل بیش از ۴۰ گروه تخصصی در خبرگزاری صداوسیما اشاره کرد و گفت: بسیاری از قوانین برزمین‌مانده در دوره‌های قبلی مجلس، در دستورکار قرارگرفت که آزادسازی سواحل، صدور مجوز کسب‌وکار‌ها و... ازآن‌جمله است و همین مسیر را دنبال خواهیم کرد.

سیدتقی سهرابی، معاون حقوقی و امور مجلس رسانه ملی نیز به بازدید چندساعته گروهی از نمایندگان منتخب مردم در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و آشنایی آن‌ها با بخش‌ها و ظرفیت‌های مختلف سازمان گفت: مدیران صداوسیمای استان‌ها نیز برنامه‌ریزی لازم را برای حضور منتخبان مردم در شبکه‌های خود انجام خواهند داد. این حضور و توجه، نویدبخش ارتباط وثیق‌تر مجلس و سازمان صداوسیما در دوره دوازدهم است.

دغدغه‌ها و انتظارات منتخبان مجلس دوازدهم

در ادامه، مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده منتخب مردم لنگرود در مجلس دوازدهم نیز از ابتکار عمل رسانه ملی در راه‌اندازی ۲۰۰ کانال انتخاباتی در دور اول انتخابات و ترتیب دادن مناظره میان نامزد‌ها قدردانی کرد و گفت: امسال سال جهش تولید با مشارکت مردم است. صداوسیما باید در این زمینه مطالبه داشته باشد. صداوسیما حلقه واسط حاکمیت و مردم است و باید توجه داشت اگر واقعیات را نگوییم دشمنان نظام علیه نظام تبلیغ و آسیب وارد می‌کنند.

رمضان رحیمی، نماینده فلاورجان اصفهان، با بیان اینکه ماهیت صداوسیما ماهیت ملی است و انتفاعش باید به توده مردم برسد، گفت: لازم است به مقوله سلامت مردم بیش از پیش توجه شود و در پرداختن به موضوعات در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نگاه عدالت‌طلبانه وجود داشته باشد.

حمیدرضا عزیزی فارسانی، منتخب مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس دوازدهم با بیان اینکه نگاه نمایندگان مجلس دوازدهم حمایت از سازمان صداوسیما به‌عنوان رسانه ملی و هویت‌ساز است، گفت: باور داریم به‌طور قطعی، رسانه ملی در بازگشت بخشی از فرهنگ و هویت ازدست‌رفته ما که از تبلیغات سوء دشمن ناشی می‌شود، مؤثر است.

عبدالوحید فیاضی، منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که رسانه ملی باید هم زبان حاکمیت و هم مردم باشد و بهره‌گیری از منابع سرشار هنرمندان متنوع و متکثر در سطح کشور نیز ضروری است. همچنین صداوسیما باید جایگاه و دستاورد‌های مجلس شورای اسلامی را هرچه بیشتر معرفی کند.

محمدقسیم عثمانی، نماینده مردم بوکان در مجلس دوازدهم هم بااشاره به رقبای داخلی و خارجی صداوسیما، برضرورت بهره‌گیری از نگاه نوآورانه در تولیدات رسانه ملی به‌منظور افزایش و ماندگاری مخاطبان تأکید کرد.

محمد نصیری، نماینده منتخب مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس دوازدهم نیز راه‌اندازی ۲۰۰ کانال انتخاباتی و مناظره‌های میان نامزد‌ها را اقدامی خوب توصیف کرد و گفت: صداوسیما در سطح جامعه اثرگذار است. شایسته است در سال جهش تولید، اقدامات زیربنایی و فرهنگ‌ساز بیشتری در این راستا در رسانه ملی انجام شود.

فرامرز شهسواری، منتخب مردم هشترود و چاراویماق در مجلس دوازدهم با بیان اینکه درصد مشارکت مردم این شهرستان ۷۶ درصد بوده است، گفت: مردم روستایی ما با مشکل و محدودیت دریافت سیگنال روبه‌رو هستند که شایسته است با تلاش همکاران صداوسیما برطرف و سیگنال‌دهی توسعه یابد. در تولید برنامه و خبر نیز باید از ظرفیت منطقه استفاده شود.

نمایندگان متتخب مجلس دوازدهم در برنامه‌ای که به همت معاونت حقوقی و امور مجلس ترتیب داده شده بود بازدیدی شش ساعته در روز یازدهم اردیبهشت ماه از بخش‌های مختلف سازمان صداوسیما در حوزه‌های فنی، سیاسی، پخش رادیو و سیما داشتند و با حضور در ساختمان ۹ دی، دیتاسنتر، خبرگزاری صداوسیما و استودیو‌های تپه صبا در جریان فعالیت‌ها و اقدامات واحد‌های مختلف قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • تمام اتفاقات منطقه بی ارتباط با خلیج فارس نیست