Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام فرح بخش در خصوص پرداخت خسارت به کشاورزان خسارت‌دیده از سیل توضیحاتی ارائه کرد و گفت: کشاورزی که محصولات آنها بیمه داشته باشند بعد از برآورد میزان خسارت‌ها حمایت می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنام فرح‌بخش در گفت‌وگو با  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص نوع حمایت بانک کشاورزی از کشاورزان خسارت‌دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشاورزانی که خسارت دیده‌اند دو حالت دارند، در یکی مورد افراد کشاورز بیمه هستند و بابت محصولاتشان بیمه نامه خریداری کردند بر اساس این بیمه نامه بررسی، برآورد خسارت کشاورزان صورت گرفت تا پرداخت خسارت بر اساس بیمه خریداری شده جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کشاورزانی که برای محصولات خود  بیمه خریداری نکرده‌اند از محل صندوق بیمه مورد حمایت قرار نمی‌گیرند، گفت: این افراد از طریق ستاد بحران و اعتباراتی که بابت سیل اختصاص می دهند بعد از مشخص شدن بانک های عامل، از این طریق به آنها کمک می شود.

مدیرعامل بانک کشاورزی  استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سالیان گذشته آن دسته از کشاورزانی که بیمه داشتند از صندوق بیمه کشاورزی خسارت دریافت کردند، ادامه: براساس بیمه نامه خریداری شده، نوع بیمه، پرداخت خسارت انجام می شود که در سال جاری 90 هزار بیمه در بخش های مختلف صادر شده است بنابراین در حوزه خسارات زراعت، با انجام برآوردها و درصد خسارت ها  مورد بررسی قرار می گیرد.

فرح‌بخش افزود: از زمان  وقوع سیل خسارت های مربوط به بخش‌هایی که نزد ما بیمه بودند مراجعه و بررسی صورت گرفت و تمام نمایندگی‌های بیمه در سطح استان فعال بودند و کسانی که برای پیگیری خسارت‌ها مراجعه کردند پرونده های آنها تشکیل شده است و در حال بررسی هستند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: خسارت دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت:  از ابتدای فصل خرید گندم در ۲۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان  بیش از ۵۰۰ هزار تن گندم از مراکز خرید روباز به مراکز استاندارد ارسال شده است.

وی ادامه داد: روزانه ییش از ۶۰ هزار تن گندم توسط ۱۰۳ مرکز خرید در استان خوزستان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان اظهار کرد: در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به نرخ ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

جهان نژادیان اظهار کرد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

در سال زارعی جاری  در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان کشت گندم انجام شده است.

استان خوزستان پارسال رتبه نخست خرید گندم در کشور را کسب کرد.

 

دیگر خبرها

  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی