Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس طاهران پور ظهر سه شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به میزبانی فرمانداری میامی با بیان اینکه در هفته دولت پیش رو ۶۳ پروژه افتتاح می‌شود، بیان کرد: برای این طرح‌ها ۲۱۹ میلیارد و ۸۴۶ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که از جمله مهمترین آنها می‌توان به افتتاح سه طرح عشایری با اعتبار ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، دو طرح راه سازی با اعتبار ۱۵۸ میلیارد ریال و چهار طرح منابع طبیعی با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دو طرح ورزش و جوانان نیز با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در میامی طی هفته دولت افتتاح می‌شود، افزود: بنیاد مسکن نیز چهار پروژه با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال، حوزه بهداشت و درمان هفت طرح با اعتبار ۵۶ میلیارد ریال و دهیاری‌های مجموعاً ده طرح با اعتبار ۲۹ میلیارد ریال افتتاح خواهند کرد و دیگر پروژه‌ها نیز به بخش‌های مختلف شامل آبفا، کمیته امداد، جهاد و… تعلق دارد.

سرپرست فرمانداری میامی با بیان اینکه یکی از مهمترین طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری راه عباس آباد به کاهش است که برای آن یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است، بیان کرد: سالن ورزشی روستای کلاته اسد نیز با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال دیگر پروژه این هفته خواهد بود.

طاهران پور با بیان اینکه بهسازی و مناسب سازی ۳۰ کیلومتر انتهای حوزه راه‌های میامی در مسیر رفت به سمت مشهد که مشکلات فراوانی برای زائران و مسافران رقم زده بود و متأسفانه در آن شاهد بروز حوادث با تلفات جانی بودیم نیز به اجرا در آمده است، گفت: تکمیل این طرح در زمره اولویت‌های فرمانداری شهرستان میامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه از محل سفر اعتبارات سفر رئیس جمهور ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه در میامی تعریف شد، گفت: این طرح‌ها در طول سه سال اجرایی می‌شود که تا کنون ۱۵۰ میلیارد تومان آن، هزینه شده است همچنین از محل اعتبارات استانی ۵۴ میلیارد تومان به میامی تخصیص یافته و ۹۵ میلیارد تومان دیگر نیز از محل اعتبارات مناطق محروم به تناسب پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری میامی از برگزاری کنگره ملی ابن یمین فریومدی نیز خبر داد و گفت: یک میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده و همچنان در حال برنامه ریزی این مناسبت ملی و استانی هستیم.

کد خبر 5570847

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت فرمانداری میامی افتتاح طرح عمرانی بوشهر هفته دولت ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل مشهد دولت سیزدهم قزوین میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: با تدبیر اندیشیده شده در بخش طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای ملی مربوط به طرح‌های اولویت دار استان هشت هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.
منتظری افزود: در بخش دیگری هم ۲ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال به صورت علی الحساب تخصیص یافته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده