Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان باشت گفت: تا ظهر امروز برآورد اولیه از میزان آتش سوزی جنگل‌های منطقه حفاظت شده خامی ۱۵۰ هکتار بوده است.

نادر گرامی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص جزئیات تازه این آتش سوزی افزود: این آتش سوزی در ارتفاعات روستاهای «کلگه امیرشیخی»، «کلاگون» و «تنگ سادات شاه زینعلی» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: آتش سوزی از سمت «نارک» گچساران شروع شده و به منطقه حفاظت شده خامی در شهرستان باشت سرایت کرد.

فرماندار شهرستان باشت خاطرنشان کرد: ۶۰ نفر نیروی بسیجی مردمی و از نیروهای ستاد بحران شهرستان به محل آتش‌سوزی اعزام شده‌اند. بالگرد شرکت نفت گچساران با سه سورتی پرواز ۹ نفر از نیروهای این شهرستان را جابجا کرد.

گرامی تصریح کرد: هم اکنون در یک نقطه از شهرستان باشت آتش سوزی داریم و در صورتی که این نقطه مهار شود آتش در شهرستان باش کامل مهار می شود.

وی ادامه داد: طبق بررسی نیروهایی که در صحنه آتش سوزی هستند برآورد اولیه نشان می دهد که تا ظهر امروز آتش به بیش از ۱۵۰ هکتار از عرصه های جنگلی و مرتعی منطقه حفاظت شده خامی خسارت وارد کرده است.

فرماندار شهرستان باشد عنوان کرد: بالگرد شرکت نفت گچساران را به محل آتش سوزی انتقال میدهد و بالگرد دیگری با ظرفیت ۱۲ تا ۱۵ نفر از شیراز جهت کمک به اطفای حریق اعزام شده در حال آماده کردن آذوقه، پتو و وسایل مورد نیاز با این بالگرد برای نیروها در منطقه جهت شب ماندن هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد فرماندار شهرستان باشت آتش سوزی منطقه حفاظت شده خامی منطقه حفاظت شده خامی شهرستان باشت آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • اعلام برآورد اولیه خسارت ناشی از سیل در زیرکوه
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • راه‌های مواصلاتی قربانی سیلاب‌های اخیر در خراسان جنوبی/ خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه