Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:36:38 GMT

کشف ۱۱۲ کیلو تریاک در فارس/قاچاقچی به هلاکت رسید

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۳۰۸۶

کشف ۱۱۲ کیلو تریاک در فارس/قاچاقچی به هلاکت رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، بامداد سه شنبه مأموران انتظامی شهرستان داراب حین ایست و بازرسی مقطعی و کنترل خودروهای عبوری در محور بندرعباس- شیراز به یک سواری پژو ۴۰۵ حامل ۳ نفر مذکر مشکوک و دستور ایست دادند که بدون توجه اقدام به فرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز مأموران انتظامی با رعایت قانونی به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی و با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این مأموریت یکی از قاچاقچیان بر اثر اصابت تیر به هلاکت و دو سرنشین دیگر نیز دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از این خودرو ۱۱۲ کیلو تریاک کشف شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: پلیس استان فارس با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی قاطعانه با مخلان امنیت مقابله کرده و اجازه فعالیت‌های مجرمانه به قاچاقچیان و سوداگران مرگ را نخواهد داد.

کد خبر 5570889

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس شیراز بوشهر هفته دولت ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل مشهد دولت سیزدهم قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.  فرمانده انتظامی شهرستان یزد افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.  فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد