Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با الکترونیکی شدن سامانه بازارگاه، مشخص می‌شود تاجر چه میزان نهاده وارد کرده یا چقدر نهاده در اختیار مرغدار و دامدار قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاری آریا عباس عسگرزاده معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سامانه بازارگاه بستری برای توزیع نهاده میان واردکنندگان، مرغداران و دامداران است که بر مبنای سهمیه، نهاده مورد نیاز خریداری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عسگرزاده افزود: با الکترونیکی شدن سامانه بازارگاه، خدمات همانند کارت سوخت است که بر مبنای آن مشخص می‌شود تاجر چه میزان نهاده وارد کرده یا چقدر نهاده در اختیار مرغدار و دامدار قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: با الکترونیکی شدن خدمات سامانه بازارگاه بدلیل قابلیت رصد و ارزیابی دیگر خبری از سودجویی و رانت نیست، درحالیکه رصد واردات این میزان نهاده با سیستم دستی به سختی انجام می‌شود که قابلیت اشتباه وجود دارد.
بنابر گفته معاون بازرگانی گرچه سامانه بازارگاه از سال 99 فعالیت خود را آغاز کرده است، اما بنابر مصوبه تا پایان شهریور باید خدمات این سامانه بصورت الکترونیکی انجام شود که براین اساس مشخصات و اطلاعات میزان واردات نهاده توسط کشتی، تاجر و این میزان برای تولید چقدر محصول است، به سهولت قابل رصد و کنترل است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشاورزی سامانه بازارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد

سعیدی رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های بافق و بهاباد گفت: در راستای طرح احیا و تعادل بخشی و با همکاری گروه گشت و بازرسی این اداره، در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳ حلقه چاه غیر مجاز شناسایی و پر شد که این امر صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب را در پی داشت. 
 
وی با اشاره به همکاری خوب دستگاه قضایی و انتظامی این دو شهرستان برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب زیر زمینی و سطحی اظهار داشت:  ۶ مورد قطع برق و پلمپ منصوبات انجام شد و این اداره با هرگونه تخلف در زمینه منابع آبی برخورد قانونی و جدی خواهد داشت. 

سعیدی در خصوص نصب کنتور‌های هوشمند در دو بخش کشاورزی و صنعتی اشاره کرد و گفت: ۸۲ در صد از چاه‌های صنعتی و ۹۳ درصد از چاه‌های کشاورزی این دو شهرستان به کنتور هوشمند مجهز شدند و برای سومین سال پیاپی طرح تحویل حجمی آب کشاورزی با همکاری کلیه‌ی بهره برداران به طور کامل انجام شد. 

رئیس اداره منابع آب بافق و بهاباد افزود: در راستای مشارکت همگانی مردم و مسئولین در حفاظت بیشتر از منابع آب، تعداد ۲ جلسه شورای حفاظت از منابع آب در سطح دو شهرستان تشکیل گردیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • اتصال ۱۷ بانک به سامانه برات الکترونیکی
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد