Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو-سری گوشی های دوجی S89 دیروز به طور جهانی در AliExpress و Doogeemall عرضه شد. دو گوشی دوجی S89 و S89 پرو در ابتدا با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه می‌شوند. بر اساس این قرارداد، دوجی S89 پرو ۴۵۹.۹۸ دلاری با قیمت تخفیفی ۲۲۹.۹۹ دلار و دوجی S89 ۳۹۹.۹۹ دلاری تنها در AliExpress با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار ارائه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تخفیف‌ها در ۲۶ آگوست ۲۰۲۲ به پایان می‌رسند.

به گزارش فرارو، سری دوجی S89 دارای یک باتری عظیم ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌باشد که درون یک کیس با ضخامت ۱۹.۴ میلی متر قرار گرفته است و این گوشی تنها ۴۰۰ گرم وزن دارد. این گوشی هوشمند با یک بار شارژ سه تا پنج روز دوام می‌آورد و برای رانندگی در مسافت طولانی و کمپینگ‌های سخت مناسب می‌باشد. باتری عظیم این دستگاه تا ۱۶ ساعت بازی و ۱۸ ساعت پخش جریانی را نوید می‌دهد.

سری دوجی S89 در دو نوع ارائه می‌شود؛ دوجی S89 و S89 پرو. گوشی هوشمند S89 پرو اولین گوشی هوشمند مقاومی است که به شارژ سریع ۶۵ واتی مجهز شده است. با استفاده از شارژ ۶۵ واتی می‌توانید باتری ۱۲۰۰۰ میلی آمپری این دستگاه را در عرض ۲ ساعت از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ کنید. دوجی S89 نیز به یک شارژر ۳۳ واتی مجهز شده است.

یکی از مواردی که سبب منحصر به فرد شدن سری گوشی‌های دوجی S89 شده است، افکت نور RGB آن است که با عنوان سیستم «نور تنفسی» نیز شناخته می‌شود. این افکت مانند نور پس زمینه گوشی Nothing Phone 1 است، اما با گزینه‌های سفارشی‌سازی، عملکرد و رنگ‌های بیشتر. همه چیز از رنگ، الگو‌ها و سرعت نور را می‌توان به طور دلخواه تغییر داد. درست مانند Nothing Phone 1 افکت‌های نور را می‌توان به عملکرد‌هایی مانند تماس‌های دریافتی و اعلان‌ها اختصاص داد و یا آن‌ها را مانند یک اکولایزر با موسیقی همگام کرد.

هر دو گوشی دوجی S89 و S89 پرو به دوربین پشتی سه گانه عقب با سنسور‌های پیشرفته سونی مجهز شده اند. دوجی S89 پرو سنسور‌های 64MP + 20MP + 8MP و دوجی S89 سنسور‌های 48MP + 20MP + 8MP را ارائه می‌دهد. دوربین‌های اصلی هر دو گوشی به طور ویژه برای ارائه بهترین تصاویر طراحی شده اند. سنسور‌های دید در شب ۲۰ مگاپیکسلی و سنسور‌های زاویه فوق عریض ۸ مگاپیکسلی سبب می‌شود تا بتوانید در هر محیط و نوری تصاویر عالی بگیرید.

این دو گوشی هوشمند با تراشه هلیو P90 مدیاتک ارائه می‌شوند. مدل پایه S89 پرو به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه مجهز شده است. رتبه بندی IP68 و IP69K و آخرین گواهینامه‌های MIL-STD-810H در هر دو گوشی، سبب ضد آب، گرد و غبار و ضد ضربه شدن هر دو گوشی می‌شود. برخوداری از این ویژگی ها، سری دوجی S89 را به گزینه‌ای مناسب برای استفاده در شرایط سخت تبدیل می‌کند. از سایر ویژگی‌های این گوشی‌ها می‌توان به NFC، اندروید ۱۲، شارژ معکوس و دکمه‌های سفارشی اشاره کرد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: دوجی S89 دو گوشی مجهز شده دوجی S89

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زبان مار، دره‌ای عظیم در دل کویر لوت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 دره یا تنگه زبان مار در استان کرمان، شرق منطقه کلوت‌ها و غرب چاله مرکزی لوت است. این دره حدود 9 کیلومتر است و دیواره‌هایی دارد که ارتفاعشان به 30‌ متر هم می‌رسد. البته هر چقدر که به سمت غرب دره بیشتر پیش بروید، این ارتفاع کمتر می‌شود. تصاویری از این دره عظیم را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • پاوربانک جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • زبان مار، دره‌ای عظیم در دل کویر لوت
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟
  • اگر صافی کف پا نوعی بمب ساعتی نباشد چه؟
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا