Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:39:59 GMT

مسئولیت اعضای ستاد نماز جمعه سنگین است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۳۳۷۵

مسئولیت اعضای ستاد نماز جمعه سنگین است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید امیر محمدی‌پور ظهر امروز سه شنبه ضمن گرامیداشت روز مسجد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف ما در زمان غیبت، تربیت یارانی است که ظهور را به جلو بیاندازند که این یاران باید دو خصوصیت تقوا و بصیرت داشته باشند.

وی، اسلام را مساوی با عدالت دانست و ادامه داد: نماز جمعه به این شکل تنظیم شده که دو رکعت از نماز ظهر حذف شده و به جای آن دو خطبه قرار گرفته است که در یکی از خطبه‌ها تقوا و در دیگری بصیرت تقویت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ماهشهر تصریح کرد: نماز جمعه اگر بتواند تقوا و بصیرت را با هم تقویت کند و جوانان باتقوا و با بصیرت پرورش دهد، نماز جمعه تراز اسلام و انقلاب خواهد بود.

محمدی‌پور اضافه کرد: اعضای ستاد نماز جمعه بازوهای پرتوانی هستند که می‌توانند در قرارگاه فرهنگی و در تربیت نیروی‌های جوان یاور امام جمعه باشند.

وی تاکید کرد: هر یک از اعضای ستاد نماز جمعه نباید مسئولیت خود را سبک فرض بکنند و مسئولیت اعضا بسیار سنگین است و همه اعضا وظیفه دارند با تمام توان در راستای تقویت تقوا و بصیرت در خود و جوانان کوشا باشند.

کد خبر 5570932

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان ماهشهر تعلیم و تربیت ستاد اقامه نماز جوانان نخبه بوشهر هفته دولت ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل شیوع کرونا مشهد خراسان رضوی دولت سیزدهم نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد: حجت الاسلام موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان از سازندگان پویانمایی با تقدیم لوح و هدیه‌ای به رسم یادگار، تقدیر و تشکر بعمل آورد.   این پویانمایی به کاگردانی مهسا زینی و حمید نخعی، انیماتوری و طراحی حمید نخعی و نویسندگی سید محمد جواد صداقت کشفی ساخته شده است و توانست رتبه شایسته تقدیر ویژه را در جشنواره فجر تا فجر را از آن خود کند.   این پویا نمایی ایثار و از خود گذشتگی فرزند شهید مدافع حرمی را روایت می‌کند که بعد از شهادت پدر خود برای کمک به یک نیازمند فرشی با دستان خود بافته و آن را به فروش می‌رساند.

دیگر خبرها

  • معلمی سنگین‌ترین مسئولیت عالم است
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد