Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@21:00:02 GMT

یه درمان سریع برای کبودی چشم ها بعد کاشت ابرو

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۶۰۹۸

یه درمان سریع برای کبودی چشم ها بعد کاشت ابرو

راه و روش های موثر در رفع کبودی چشم بعد از کاشت ابرو   کاشت ابرو چیست؟ هرآنچه باید از مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو بدانید جلوگیری از رسیدن رطوبت به ابروها وارد نکردن فشار به ابروها عدم استفاده از کمپرس یخ کشیدن بخیه ها استفاده از رنگ و مواد شیمیایی از تماس دست‌ها با ابرو خود اجتناب کنید ! شستشوی ابروها را به‌طور اصولی انجام دهید از کندن زخم‌ها خودداری کنید ! از قرار گرفتن در معرض آفتاب بپرهیزید از تعریق و ورزش‌های سنگین دوری کنید ! از مصرف نوشیدنی‌های الکلی دوری کنید ! سیگار کشیدن را کنار بگذارید ! داروهای تجویزی را به‌موقع مصرف کنید هنگام خواب از دو بالش استفاده کنید برای حالت دادن به ابروها از ژل ابرو استفاده کنید وقت مشاوره و چکاپ از پزشک خود بگیرید آرایش صورت را به تعویق بیندازید از اصلاح ابروها با موچین بپرهیزید ! دوره بهبودی پس از کاشت ابرو چگونه است؟ راه و روش های موثر در رفع کبودی چشم بعد از کاشت ابرو

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ شاید تصورش را نکنید، اما ابروها تأثیر زیادی در چهره شما دارند؛ فقط کافی است به این فکر کنید که بدون ابرو چه چهره‌ای دارید!

اگر کاشت ابرو انجام داده‌اید یا قصد انجام این کار را دارید، بهتر است از مراقبت‌های بعدی مطلع شوید که با کسب اطلاعات کافی اقدامات لازم را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه برای کمک به شما و درست انجام شدن این مراحل توصیه‌های پزشکی را در مورد نحوه مراقبت از ابروها در روزها و هفته‌های بعدی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

در این زمینه بخوانید؛

بهترین روش مراقبت از موهای بلند

روتین پیشنهادی متخصص پوست برای پوست کف سر

زیبایی و شادابی موهای سر با ۷ تمرین مخصوص!!

  کاشت ابرو چیست؟

یکی از روش‌های مناسب که نتایج دائمی به دنبال داشته و دوره نقاهت کوتاهی دارد، پیوند و کاشت ابرو طبیعی است. به کمک کاشت ابرو این امکان را دارید به هر اندازه که دوست دارید، تراکم و حجم ابروهای خود را افزایش دهید.

برای انجام کاشت ابرو به جراحی باتجربه و ماهر نیاز دارید. در ترمیم ابرو به ۲۵۰ الی ۴۰۰ تار مو نیاز خواهید داشت که اغلب از بانک موی پشت سر یا پشت‌گوش برداشته می‌شوند. پس از برداشت گرافت‌ها، موها یکی‌یکی در ناحیه ابروها قرار می‌گیرند. این فرآیند بین ۲ الی ۳ ساعت زمان می‌برد.

در کاشت ابرو از بی‌حسی موضعی کمک گرفته می‌شود که میزان درد و ناراحتی در حین جراحی کاهش یابد؛ اما پس از جراحی و ازبین‌رفتن اثر بی‌حسی این امکان وجود دارد بیماران کمی قرمزی، تورم، درد و پوسته‌پوسته شدن را در ناحیه جراحی تجربه کنند. به‌طورکلی برای دستیابی به نتیجه نهایی باید بین ۶ ماه الی ۱ سال منتظر بمانید. در این دوره شاهد ریزش موها و رشد مجدد آن‌ها خواهید بود.

هرآنچه باید از مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو بدانید

همان‌طور که می‌دانید کاشت ابرو با برداشتن فولیکول‌های مو از سر یا بدن و پیوند آن‌ها در ابروها صورت می‌گیرد. برای انجام این کار تقریباً به ۲۵۰ الی ۴۰۰ تار مو نیاز است که البته با توجه به شرایط هر شخص این تعداد فولیکول مو تغییر می‌کند. پس از برداشت تارهای مو از بانک مو، پزشک به دقت عمل کاشت مو را انجام می‌دهد و تارهای مو را در محل از قبل تعیین شده قرار می‌دهد. به‌طورکلی این فرآیند بین ۲ الی ۳ ساعت زمان می‌برد.

تصمیم‌گیری در رابطه با کاشت ابرو معمولاً گامی بزرگ برای افراد محسوب می‌شود؛ زیرا نتیجه منحصربه‌فردی را به همراه دارد. به همین دلیل بسیاری از متقاضیان در رابطه با پزشک جراح، کلینیک زیبایی، روش‌های کاشت ابرو و دیگر موارد مشابه تحقیقات زیادی را می‌کنند. اگرچه در رابطه با کاشت ابرو افراد بسیار کنجکاو بوده و برای کسب اطلاعات تلاش زیادی می‌کنند، اما متأسفانه بسیاری از آن‌ها نکات مربوط به مراقبت پس از کاشت را رعایت نمی‌کنند.

پس از کاشت ابرو برای به‌دست‌آوردن بهترین نتیجه و پیشگیری از هرگونه مشکل و عوارض احتمالی، باید با نکات و مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو آشنا شوید. در واقع همانند هر یک از عمل‌های جراحی دیگر باید به بدن خود برای بازسازی، درمان و بهبود فرصت دهید. در ادامه با بررسی هر یک از نکات مراقبتی به شما در گذراندن دوران نقاهت ساده‌تر کمک می‌کنیم.

جلوگیری از رسیدن رطوبت به ابروها

یکی از مهمترین توصیه هایی که پزشکان پس از کاشت ابرو دارند، این است که در روز های ابتدایی از رسیدن رطوبت به ابرو ها جلوگیری شود. این کار بهتر است تا ۵ روز ادامه داشته باشد. زیرا در ۵ روز اول رطوبت می تواند باعث بروز مشکلات عمده ای شود که برای سلامتی ابروهای کاشته شده ضرر دارد. در نتیجه رعایت کردن این مورد می تواند کمک کند تا کاشت ابرو نتیجه بهتری را به همراه داشته باشد.

وارد نکردن فشار به ابروها

در روزهای ابتدایی باید از وارد شدن فشار به ابروها جلوگیری شود. در این مدت با دقت بسیار بیشتری ابروها را شست و شو دهید. از روز ششم می توان اقدام به شستن ابروها نمود. این کار باید با ظرافت خاصی انجام شود. در غیر این صورت ممکن است ابروهای کاشته شده سست شوند. این موضوع می تواند در کسب نتیجه ایده آل اختلال ایجاد نماید. بنابراین هنگام شستن ابرو ها، دقت بسیار بیشتری به خرج دهید.

عدم استفاده از کمپرس یخ

برخی از افراد ممکن است برای رفع تورم و یا التهاب پس از کاشت ابرو از کمپرس یخ استفاده نمایند. این کار باعث بروز مشکلاتی خواهد شد. تا جایی که ممکن است سعی شود از یخ برای رفع مشکل تورم و یا التهاب استفاده نشود. در صورت نیاز می توان از کمپرس یخ بر روی چشم ها استفاده نموده و از قرار دادن یخ بر روی ابروها خودداری نمایید. این موضوع باعث می شود تا در آینده مشکل خاصی برای ابرو های کاشته شده به وجود نیاید.

کشیدن بخیه ها

در اغلب روش های مدرن از بخیه های جذبی استفاده می شود. در صورت استفاده از این نوع نخ ها نیازی به کشیدن بخیه ها وجود ندارد. در برخی از روش ها هنوز هم از بخیه های غیر جذبی استفاده می شود. در این صورت باید ۱۰ الی ۱۲ روز پس از کاشت ابرو اقدام به کشیدن بخیه ها نمود. این موضوع باعث می شود تا هیچ گونه عفونت و مشکلی در محل بخیه ها به وجود نیاید. در صورتی که بخیه ها غیر جذبی بوده، کشیدن آنها در موعد مقرر از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

استفاده از رنگ و مواد شیمیایی

یکی از مواردی که سوالات زیادی برای متقضیان کاشت ابرو به وجود می آورد، امکان استفاده از رنگ و یا هر نوع مواد شیمیایی در ابروها یا موهای کاشته شده می باشد. بنابر توصیه پزشکان حداقل به مدت سه هفته از هیچ گونه رنگ و یا مواد شیمیایی در ابروهای کاشته شده و یا حتی موهای کاشته شده استفاده نشود.

۳ هفته بعد از کاشت ابرو استفاده از رنگ و یا هر نوع مواد شیمیایی دیگر مشکل خاصی نخواهد داشت. البته هر چه کمتر از مواد شیمیایی استفاده شود، بهتر است.

از تماس دست‌ها با ابرو خود اجتناب کنید !

یکی از مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو پرهیز از دست زدن به ابروهاست. شاید در ابتدا برای شما جالب باشد که بدانید فولیکول‌های تازه چگونه هستند و بخواهید آن‌ها را لمس کنید، اما این کار به ضرر شماست؛ زیرا با این کار خطر ابتلا به عفونت را افزایش می‌دهید و دردسرهای زیادی را خواهید کشید. بهتر است بدانید که مراقبت‌های پس از کاشت ابرو به‌اندازه عمل پیوند ضروری و مهم است و باید آن‌ها را رعایت کنید.

در کاشت ابرو روی مناطق گیرنده یعنی ابروها باز می‌ماند و تنها منطقه اهداکننده یعنی بانک مو به‌مدت ۲ روز پانسمان می‌شود. کبودی و تورم به‌مدت چند روز روی ابروها عادی است. در طول این مدت باید از آنتی‌بیوتیک، مسکن و استروئیدهای خوراکی که پزشک تجویز کرده است، مصرف کنید.

شستشوی ابروها را به‌طور اصولی انجام دهید

در روز اول پس از کاشت قادر هستید هر ۲ الی ۳ ساعت از اسپری فولیکول سالین یا هر ماده دیگری که پزشکتان تجویز کرده است، برای ابروهای خود استفاده کنید. بهتر است بدانید که تمیز نگه‌داشتن محل جراحی کمک زیادی به بهبودی هر چه سریع‌تر می‌کند، اما باید این کار را مطابق با دستورات پزشک متخصص انجام دهید.

در سه روز اول مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو صورت خود را با مواد شوینده و پد آرایشی بشویید و سپس طبق تجویز پزشک ابروها را با شامپو بچه یا شوینده مخصوص دیگر شستشو دهید. دقت داشته باشید که در تمام طول این مدت از لمس و مالش ابروهای خود باید دوری کنید.

برای شستشوی ابروها بعد از کاشت نباید آب خیلی سرد یا خیلی گرم باشد؛ در واقع باید درجه حرارت آب ملایم در نظر گرفته شود. همچنین نباید ابروها را با آب فشارقوی و به‌طور مستقیم بشویید. برای خشک‌کردن صورت از حوله بسیار نرم و لطیف استفاده کنید و آن را روی صورت خود مالش ندهید.

از کندن زخم‌ها خودداری کنید !

زخم های ایجاد شده را دستکاری نکنید. پس از کاشت ابرو امکان دارد دچار قرمزی، خارش، درد، پوسته‌پوسته شدن محل کاشت و آکنه شوید. تمامی این موارد موقتی هستند، اما پس از اولین شستشو قرمزی و التهابات تا میزان زیادی کاهش می‌یابد. در این دوران به‌دلیل ریزش فولیکول‌های جدید، زخم‌هایی در ابرو ایجاد می‌شود که نباید لمس شده و خراشیده شوند؛ زیرا با این کار باعث کنده شدن فولیکول‌ها از ریشه خواهید شد.

از قرار گرفتن در معرض آفتاب بپرهیزید

یکی دیگر از نکات مهم در مورد مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید در ماه اول پس از کاشت است. در ماه اول ابروها در حالت التهابی قرار دارند و نسبت به تغییرات محیط واکنش نشان می‌دهند. در این دوران برای بیرون رفتن از خانه از کلاه‌های لبه‌دار استفاده کنید، زیرا این کلاه‌ها ابروهای شما را از تابش مستقیم نور آفتاب محفوظ می‌دارند. همچنین از استفاده از کرم‌های ضدآفتاب غافل نشوید.

از تعریق و ورزش‌های سنگین دوری کنید !

اگر قصد دارید که مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو به‌طور کامل رعایت کنید، باید مانع از تعریق صورت شوید. در فصول گرم سال مانند تابستان عرق کردن صورت به‌دلیل گرما طبیعی است، اما این اتفاق برای ابروهای شما خوب نیست. در این دوران بهتر است از بادبزن برای خنک‌کردن خود استفاده کرده و با دستمال عرق صورت خود را خشک کنید.

همچنین در دوره بهبودی پس از کاشت ابرو از انجام حرکات سنگین ورزشی و هر فعالیتی که باعث تعریق می‌شود، به مدت یک ماه خودداری کنید. همچنین از رفتن به استخر، سونا، جکوزی و پیاده‌روی بپرهیزید.

از مصرف نوشیدنی‌های الکلی دوری کنید !

توصیه می‌کنیم در ماه اول پس از کاشت ابرو از مصرف نوشیدنی‌های الکلی دوری کنید؛ زیرا الکل خون را رقیق می‌کند و باعث خونریزی ناحیه جراحی می‌شود. اگر پزشک برای شما مسکن تجویز کرده است، تنها باید آن را استفاده کنید.

سیگار کشیدن را کنار بگذارید !

اگر به فکر سلامتی خود هستید و نمی‌خواهید که وقت و هزینه‌ای را که برای کاشت ابرو صرف کرده‌اید، هدر دهید، از مصرف سیگار بپرهیزید. با این حساب یکی دیگر از نکات مهم مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو عدم مصرف دخانیات مانند سیگار و قلیان است. توصیه می‌کنیم برای اطمینان از پیوند ابروی موفقیت‌آمیز به‌مدت حداقل ۲ هفته تا یک ماه پس از کاشت ابرو از استعمال سیگار خودداری کنید.

داروهای تجویزی را به‌موقع مصرف کنید

اگر دچار اختلالات کلیوی و کبدی نیستید، می‌توانید هنگام احساس درد از داروهای تجویزی پزشک یا مسکن‌هایی مانند ایبوپروفن استفاده کنید. همچنین استفاده از پمادی که پزشک شما تجویز کرده و مالش آن روی ناحیه اهداکننده به‌مدت یک هفته توصیه می‌شود.

هنگام خواب از دو بالش استفاده کنید

اغلب فولیکول‌های مو از بانک موی پشت‌گوش یا پشت سر برداشته می‌شوند. برای اینکه به ناحیه اهداکننده مو آسیبی نرسد، هنگام خواب دو بالش زیر گردن خود قرار دهید. همچنین بهتر است برای جلوگیری از کثیف شدن بالش پارچه‌ای را روی آن پهن کنید.

هنگام خواب، روی صورت خود نخوابید و سرتان را به سمت بالا قرار دهید؛ زیرا تماس ابروها با بالش عوارضی را در پی دارد و این اتفاق باعث آسیب‌دیدن فولیکول‌ها می‌شود.

برای حالت دادن به ابروها از ژل ابرو استفاده کنید

تا زمانی که فولیکول‌ها به‌جای تازه عادت کنند و خود را با آن وفق بدهند، کمی زمان می‌برد. در طول این دوران قادر هستید از ژل ابرو برای صاف کردن و حالت دادن به موها استفاده کنید. ناگفته نماند که استفاده از ژل‌ حالت‌دهنده را باید پس از گذشت ۳ ماه از کاشت ابرو آغاز کنید. پیشنهاد می‌دهیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره‌های کلینیک خانه سفید تماس بگیرید و برای معرفی محصولی باکیفیت از متخصصان این مجموعه کمک بخواهید.

وقت مشاوره و چکاپ از پزشک خود بگیرید

هرچند که کاشت ابرو روشی ایمن است، اما همچنان نوعی عمل جراحی محسوب می‌شود؛ بنابراین نیاز به دریافت مشاوره و چکاپ پس از جراحی خواهید داشت. پس از کاشت ابرو با جراح خود وقت جلسه‌ای را تعیین کنید. در این جلسه پزشک نواحی پیوند و میزان خونریزی را بررسی می‌کند. همچنین پزشک در صورت نیاز، پانسمان شما را عوض خواهد کرد. لازم به ذکر است در این جلسه تمامی ضرورت‌های لازم برای مراقبت از محل پیوند به شما توضیح داده می‌شود.

یکی از مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو عمل کردن به دستورات پزشک است؛ زیرا شرایط عمومی هر بیمار با دیگری تفاوت دارد. به همین دلیل پزشک توصیه‌های شخصی پس از جراحی را به شما گوشزد می‌کند.

آرایش صورت را به تعویق بیندازید

افراد زیادی عادت به آرایش کردن صورت خود دارند. همچنین برخی از افراد ترجیح می‌دهند با آرایش کردن صورت خود را شاد و زیباتر نشان دهند یا اینکه روی محل کبودی و تورم را با مواد آرایشی بپوشانند.

اگر از جمله افرادی هستید که باید دائماً از لوازم آرایشی استفاده کنید، بهتر است در ۳ روز اول مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو از این کار پرهیز کنید. پس از گذشت ۳ روز قادر به آرایش کردن چشمان خود هستید، اما دقت داشته باشید که برای پاک‌کردن آرایش آسیبی به ابروهای خود وارد نکنید.

بسیاری از افراد نیز عادت به رنگ کردن ابروهای خود دارند. پیشنهاد می‌دهیم در ۳ هفته اول بعد از کاشت ابرو از مصرف هرگونه مواد شیمیایی مانند رنگ ابرو خودداری کنید. پس از گذشت این دوران با نظر پزشک رنگ کردن ابروها مجاز است.

از اصلاح ابروها با موچین بپرهیزید !

البته که قادر به برداشتن ابروهای خود به کمک موچین هستید، اما این کار را باید چه زمانی انجام دهید؟! با توجه به آن‌که فولیکول‌ها از موی سر برداشته می‌شوند، رشد سریع‌تری نسبت به موهای ابرو دارند. اگر در ۵ الی ۶ روز اول ابروهای خود را با موچین تمیز کنید، بدون شک ریشه‌های آن را نیز خواهید کَند. با این حساب دیگر هیچ مویی در محل آن رشد نمی‌کند و تار ابروی خود را از دست خواهید داد.

پیشنهاد می‌دهیم برای رعایت مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو تا زمان بهبودی کامل و عادی شدن شرایط بدن به‌جای برداشتن ابروها با موچین از قیچی برای کوتاه‌کردن آن‌ها استفاده کنید. به این منظور به کمک قیچی نوک تیز، موهایی که بلند شده‌اند را کوتاه کنید. به‌این‌ترتیب احتمال رویش مجدد آن‌ها وجود خواهد داشت. اغلب یک یا دو بار در ماه نیاز به اصلاح ابرو دارید. پس از مدتی موها به‌جای جدید خود عادت کرده و همانند موهای ابرو رشد می‌کنند.

دوره بهبودی پس از کاشت ابرو چگونه است؟

دوره بهبودی کاشت ابرو بسیار سریع‌تر از کاشت مو و دیگر جراحی‌های مشابه است؛ زیرا مساحت کمتری از پوست درگیر جراحی شده است. پس از کاشت در چند روز اول در ناحیه پیوند دچار خارش می‌شوید که با پماد و داروهای تجویزی این اتفاق قابل‌کنترل است. در این دوران تورم و کبودی در اطراف چشم و محل بخیه کاملاً طبیعی است و امکان دارد بی‌حسی این ناحیه تا چندین ماه به طول انجامد.

برای پشت سر گذاشتن سریع‌تر دوران نقاهت و انجام تمامی مراحل مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو به‌مدت ۳ هفته پس از جراحی از تمرینات بدنی خودداری کنید. همچنین در صورت مشاهده هرگونه تورم، خونریزی، التهاب و چرک در محل جراحی با پزشک خود یا کلینیک مربوطه تماس بگیرید.

در ۳ الی ۷ روز ابتدایی پوسته‌هایی که پیوندها در آن قرار دارند، شروع به ریزش می‌کنند. در این دوران کمی التهاب و قرمزی در ابروهای شما دیده می‌شود. همچنین این پوسته‌ها ۲ الی ۳ هفته پس از کاشت ابروها شروع به ریزش می‌کنند که این اتفاق کاملاً طبیعی است و نگران آن نباشید. رشد مجدد ابروها از ۳ الی ۴ ماه پس از جراحی آغاز می‌شود؛ سپس ۴ الی ۶ ماه پس از کاشت ابرو، رشد آن‌ها افزایش می‌یابد و تراکم موردنظر حاصل می‌شود.

به یاد داشته باشید که پیشرفت و نتیجه‌گیری به زمان و صبوری نیاز دارد. در واقع بهترین نتیجه پس از گذشت یک سال از جراحی حاصل می‌شود. در این دوران قادر هستید با جراح یا کلینیک خود در ارتباط باشید.

منبع: whcl لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر کاشت ابرو مراقبت از مو اخبار سلامت اخبار مطالب پزشکی اخبار مرتبط بهترین روش مراقبت از موهای بلند ۱۴۰۱/۵/۳۰ سیانور موجود در هسته سیب؛ چند سیب برای کُشتن ما کافی است؟ ۱۴۰۱/۶/۱ چطور پف صبحگاهی صورت را از بین ببریم؟ ۱۴۰۱/۶/۱ مواد غذایی چربی سوز برای خوش اندام شدن ۱۴۰۱/۶/۱ چطور تاثیر ماسک صورت را افزایش دهیم؟ + بهترین زمان استفاده از ماسک صورت ۱۴۰۱/۶/۱ درمان فوری سرماخوردگی در عرض یک روز ۱۴۰۱/۵/۳۱ آخرین ویدیو ها سالانه ۷ درصد تولید ناخالص کشور صرف هزینه تصادفات رانندگی می شود ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۲۱:۴۱ رقیب جدید نمی پذیریم! کانون وکلا، مدافع قانون یا بی توجه به آن ؟! ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۲۰:۳۵ تلاشی عجیب برای سرقت از یک میلیونر کویتی در وسط خیابان های لندن + فیلم ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۲۰:۲۴ خبری از ابرتورم پس از حذف ارز ترجیحی نبود ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۱۹:۴۵ تخلف فولاد مبارکه؛ اصل ماجرا چیست؟ مقصر کیست؟ ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۱۹:۰۳ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۱:۵۸ یه درمان سریع برای کبودی چشم ها بعد کاشت ابرو ۲۱:۵۷ با کودکی که برای خرید خوراکی لج می‌کند، چطور رفتار کنیم؟ ۲۱:۵۶ معاون حقوقی قوه قضاییه معتقد هستند معیار «پذیرش نمره» می باشد / ولی بعضی از نمایندگان ملاک را «تراز» می‌دانند، لذا با توجه به اختلاف برداشت مجلس رفع ابهام نماید ۲۱:۲۶ رعایت این نکات برای آپارتمان نشین ها ضروری است + بایدها و نبایدهای قوانین آپارتمان نشینی ۲۱:۰۹ بنی گانتس: برای تأثیر بر توافق هسته ای هرکاری می کنیم ۲۱:۰۸ در ۲۰ دقیقه پوست را شفاف و روشن کنید + دستور ۲۰:۵۲ بهترین شغل برای متولدین شهریور ماه ۲۰:۴۰ اگر کسی بیکار است به استاندار تهران مراجعه کند! ۲۰:۳۹ زندگیم تکراری شده چیکار کنم؟ + راه رهایی از یکنواختی و تکراری بودن زندگی ۲۰:۳۵ رقیب جدید نمی پذیریم! کانون وکلا، مدافع قانون یا بی توجه به آن ؟! ۲۰:۱۹ نحوه بازیابی یک فایل ذخیره نشده آفیس ۲۰:۱۷ طولانی ترین پروازهای بین المللی ۲۰:۱۲ یک مهارت ضروری برای والدین / تکنیک های کنترل خشم در مقابل کودکان ۲۰:۰۸ خسارت چند هزار میلیاردی مدیرعامل معزول پتروشیمی مسجدسلیمان به بازنشستگان ۲۰:۰۲ بازیابی پیام حذف شده در واتساپ برای گوشی های آیفون ۲۰:۰۰ تشریح بخشی از برنامه های اربعینی ایرانسل ۱۹:۵۵ طرز تهیه یک فینگرفود مجلسی و باکلاس ۱۹:۴۵ خبری از ابرتورم پس از حذف ارز ترجیحی نبود ۱۹:۴۲ اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان با فروش وزنی و واقعی شدن قیمت کامل می شود ۱۹:۳۶ ترفند قنادی ها برای راحت جدا شدن کیک از قالب ۱۹:۲۵ هشدار؛ صعود به ارتفاعات شمالی استان تهران خطرناک است ۱۹:۱۹ چگونه می توانید بهترین رژیم غذایی را که مناسب بدن شماست انتخاب کنید؟ ۱۹:۱۴ چرا سپاه از فهرست تروریسم خارج نشد؟ ۱۹:۰۷ ترفند‌های پنهان برای رهایی از تنها باگ آیفون! ۱۹:۰۳ تخلف فولاد مبارکه؛ اصل ماجرا چیست؟ مقصر کیست؟ ۱۹:۰۲ سکته در بازار خودرو / کاهش قیمت خودرو متوقف شد؟ + جدول قیمت ۱۸:۴۵ واکنش مدیرعامل اسبق مبارکه به گزارش هیات تحقیق و تفحص؛ با ادامه روند قیمت گذاری دستوری توزیع رانت ادامه دارد ۱۸:۴۱ شکایت رسمی باشگاه استقلال از جواد خیابانی ۱۸:۲۵ ​سامانه محچک، یکی از مهم‌ترین سامانه های شبکه بانکی کشور رونمایی شد ۱۸:۲۵ نتایج پویای دولت سازی ۱۸:۱۴ از کجا بفهمیم واتر پمپ ماشین خراب شده؟ ۱۷:۵۸ چطور با فسادسازی به اعصاب مردم حمله کنیم! ۱۷:۵۴ ۲۰هزار میلیارد تومان مالیات خودروی گران قیمت وصول می کنیم ۱۷:۴۶ تورم ماهانه مسکن نصف شد ۱۷:۴۳ با یک سکه طلا «همسر لاکچری» درب منزل شماست! ۱۷:۳۴ دلیل سودهای شگفت‌انگیز شرکت‌های نفت و گازی چیست؟ ۱۷:۳۲ پرونده درختان قطع شده در طاق بستان حاشیه ساز شد ۱۷:۱۸ پراید خودروی اقتصادی نیست! ۱۷:۱۲ نورنیوز: گروسی و صهیونیست ها اصلی ترین مانع در مسیر برجام هستند ۱۷:۱۰ تلاش ۶ ساله ذوب آهنی ها ۵۰ درصد از تولید محصولات را صنعتی و ارزش افزا کرد ۱۷:۰۶ رییس دستگاه قضا: پیشرفت های دفاعی ایران از محاسبه دشمنان خارج شده است ۱۷:۰۳ رمزارزها می توانند آینده پول باشند؟ ۱۷:۰۳ حناچی: شهرداری فعلی انضباط سابق را ندارد ۱۶:۵۶ آتامان ایران‌خودرو دیزل وارد بازار روسیه می شود ۱۶:۴۱ ۳ باند جعل مدارک دانشگاهی منهدم شد ۱۶:۴۰ طرز تهیه و روش نگهداری رب خانگی خوشرنگ + فیلم ۱۶:۲۰ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز اول شهریور ماه / طلا در آغاز ماه چند؟ ۱۶:۱۵ قابلیت جدید اینستاگرام فاش شد ۱۶:۰۹ رییس شورای شهرستان تهران: در مقابله با حوادث از ژاپن جلوتریم ۱۶:۰۱ رشد ۶۲ درصدی فروش پنج ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل کاغذسازی کاوه اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کاشت ابرو مراقبت از مو اخبار سلامت استفاده از رنگ کاشت ابرو داروهای تجویزی کاشته شده کشیدن بخیه ها خودداری کنید مواد شیمیایی استفاده کنید دوره بهبودی ابروهای خود کمپرس یخ پس از جراحی تجویز کرده هنگام خواب انجام دهید فولیکول ها پس از گذشت کردن صورت کبودی چشم دوری کنید صورت خود ۱۴۰۱ ۶ ۱ سریع تر روز اول بانک مو ۲ الی ۳ روش ها ۳ هفته زخم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از نایاب ترین مدل های بسیار سریع مرسدس بنز (+فیلم و عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اظهارات تکان‌دهنده؛ بزرگان ما برای درمان سریع به اروپا می‌روند | چرا دنبال پزشک حزب‌الهی نیستید؟ | فیلم
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • سیر تکامل ب‌ ام‌ و را خیلی سریع ببینید
  • (ویدئو) کاشت نهال به‌جای درختان قطع شده در جنگل‌های هیرکانی
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • یکی از نایاب ترین مدل های بسیار سریع مرسدس بنز (+فیلم و عکس)
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در گلپایگان
  • الو! یه تغییر دائمی چند؟