Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@23:27:19 GMT

خرید آویشن کوهی خشک ایلام

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۶۱۰۴

خرید آویشن کوهی خشک ایلام

در ابتدا باید بگوئیم که آویشن کوهی به صورت تازه، پهن و باریک موجود می باشد.

بهتر است بدانید که آویشن از خانواده نعنا بوده که بسیاری از افراد از آن برای تهیه دمنوش و ترکیب با گیاهان دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.

این گیاه تنوع بسیار زیادی داشته که باید گفت نزدیک به 400 زیرگونه دارد.

مصرف آن می تواند بیماریهایی چون آکنه و فشار خون بالا را به خوبی درمان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید گفت که آویشن کوهی تازه معمولا در آشپزی مورد استفاده قرار گرفته که می تواند همراه با بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار گیرد.

آویشن خواص ضد باکتریایی داشته که می تواند به عنوان ماده ای به نام ضدآکنه استفاده شود.

برای استعلام قیمت و همچنین خرید آویشن کوهی می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

این گیاه به دلیل دارا بودن ماده ای به نام بنزوئیل پراکسید می توان جوشهایی که بر روی پوست قرار دارند را به خوبی برطرف کند.

در بسیاری از غذاهای گوشتی، ماکارونی، پنیر و گندم سبوس دار می توان از آویشن استفاده کرد.

نام علمی این محصول ارزشمند Thymus vulgaris L می باشد که می تواند به هضم غذا کمک زیادی کرده و از طرفی از به وجود آمدن دلپیچه و سکسکه جلوگیری می کند.

باید گفت بسیاری از افراد از آویشن برای افزایش ادرار، درمان سرفه، آنفولانزا و جلوگیری از سقط جنین استفاده می کنند.

لازم به ذکر است استفاده از گیاه آویشن می تواند در گذر زمان بیماریهای کلیوی و مثانه را به خوبی درمان کند.

در صورتی که در تایم صبح از دمنوش آویشن استفاده کنید عملکرد سیستم گوارش را به خوبی تقویت کرده و از بروز سوءهاضمه جلوگیری خواهد کرد.

آویشن کوهی ایلام

حال پس‌ از بررسی تاریخچه و خصوصیات آویشن کوهی ایلام می‌ خواهیم به فواید آن بپردازیم استفاده از آویشن در دردهای ناشی از اسپاسم بسیار پر کاربرد است و حتی این گیاه توانایی بالایی در از بین بردن سرفه ‌های قوی دارد و همچنین به دلیل این‌ که جزء دسته گیاهان خلط‌ آور محسوب می شود می‌ تواند هر نوع گلودرد را درمان کند مهم ‌ترین ویژگی گیاه آویشن برای درمان سرما خوردگی می ‌باشد و از آن به‌ عنوان یک داروی مؤثر در درمان گلودرد استفاده می ‌شود که می ‌تواند انواع مختلفی از باکتریها را به‌ طور کلی نابود کند همچنین برای درمان دستگاه تنفسی و دستگاه تناسلی نیز که به‌ شدت دچار انواع عفونت ها می‌ شود.

بهتر است برای اثربخشی بیشتر آویشن کوهی ایلام آن را با عسل مخلوط کرده و مصرف نماییم استفاده از آویشن در درمان زخم ها نیز بسیار پرکاربرد است زیرا می ‌تواند در اولین مرحله زخم را به ‌طور کامل ضد عفونی کند.

همچنین در برابر انواع عفونت از آن محافظت کرده و همچنین روند ترمیم زخم را بسیار سریع‌ تر می‌کند استفاده از آویشن در سلامت قلب نیز بسیار اثر گذار است و سبب می ‌شود تا رگ های گرفته‌ شده به‌ راحتی باز بشود به‌ همین سبب فشار خون را کاهش داده و استرس را نیز از فرد دور می ‌کند پس به شما پیشنهاد می‌ شود اگر می‌ خواهید از سلامت قلب برخوردار باشید به‌ طور منظم آویشن را به‌ صورت پودر در انواع غذاها یا حتی به‌ صورت دمنوش آویشن استفاده کرده تا علاوه‌ بر تقویت عضلات قلب به بهتر شدن روند جریان خون کمک کنید تا قلب شما سلامت‌ تر باقی بماند.

آویشن کوهی خشک

یکی از گیاهانی که دارای تنوع زیادی در آن می باشد و بیش از چهار صد نوع گونه دارد، آویشن کوهی خشک می باشد که بسیار پر اهمیت می باشد. به همین جهت این گیاه دارای قدمت و تاریخچه طولانی نیز می باشد و برای بسیاری از افراد خواص درمانی خوبی دارد.

یکی از بهترین دمنوش هایی که از خانواده نعناع می باشد دمنوش آویشن کوهی خشک شده می باشد که نوع محلی آن یا پشمی آن یکی از بهترین دمنوش است که دارای خواص بیشماری می باشد.

جالب است بدانید از آویشن کوهی خشک مصریان باستان نیز استفاده زیادی می کردند و یکی از مهم اقلام و گیاهان برای آنان محسوب می شده است و از آنجایی که مصریان مردگان خود را مومیایی می کردند از گیاه آویشن کوهی برای معطر کردن و همچنین برای اینکه این جنازه از شر حشرات و حیوانات در امان باشد از عرق آویشن کوهی برای مومیایی استفاده می نمودند. همچنین در یونان باستان نیز مردم یونان از این گیاه یعنی از آویشن کوهی برای ساخت بخور استفاده می نمودند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال روز پزشک پیاده روی اربعین رپرتاژ آگهی محرم سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال روز پزشک پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،طی آئینی و با حضور حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان، ابوالفضل فرجی مدیر آموزش و پرورش و بابک اشرافی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان در این شهرستان تجلیل شد.   در این آئین حجت الاسلام کوهی امام جمعه شهرستان با اهدای شاخه گل و هدایایی از مقام شامخ معلمی و تلاش معلمان آموزشگاه دخترانه رضوان تکاب تجلیل نمود.   حجت الاسلام کوهی تلاش و ایثار معلمان را جهاد در سنگر تعلیم و تربیت عنوان نموده و گفت: ثمره زحمات و تلاش‌های شما معلمان دانش آموزان برتر و آینده ساز کشور است.   وی گفت: نتیجه زحمات شما با حضور تربیت یافتگان مکتب معلمی در جای جای میهن اسلامی و در عرصه‌های مختلف علمی و جهادی نمود عینی دارد.

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • یک گیاه ضد باکتری برای درمان برخی بیماری‌های عفونی
  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو
  • گیاهی مفید برای مشکلات معده
  • تصاویری باورنکردنی از بکسل کردن خودرو توسط شیر‌ها (فیلم)
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود