Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@00:16:18 GMT

شکست شاگردان عطایی مقابل اسلوونی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۷۲۸۵

شکست شاگردان عطایی مقابل اسلوونی

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از حضور در رقابت های قهرمانی جهان مقابل اسلوونی قرار گرفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان آماده می کند و هم اکنون در شهر لیوبلیانا حضور دارد امشب در آخرین دیدار تدارکاتی خود از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت محلی مقابل اسلوونی، میزبان مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۷ بر ۲۵ و ۳۰ بر ۲۸ به سود اسلوونی خاتمه پیدا کرد. اسلوونی پس از مسابقات لیگ ملت های ۲۰۲۲ با مارک لبدوف به عنوان سرمربی قطع همکاری کرد و حالا قرار است با سرمربی جدید و رومانیایی خود در قهرمانی جهان حضور پیدا کند.

بهروز عطایی برای شروع این مسابقه از ترکیب محمدطاهر وادی، امین اسماعیل نژاد، امیرحسین اسنفدیار، میلاد عبادی پور، علی اصغر مجرد، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد. در این مسابقه صابر کاظمی به دلیل سرماخوردگی و محمدرضا موذن به دلیل گرفتگی از ناحیه گردن نتوانستند در ترکیب ایران قرار بگیرند.

با توافق مربیان، این بازی یک ست دیگر ادامه پیدا کرد که در ست چهارم تیم ملی ایران توانست با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به پیروزی برسد.

طبق برنامه تیم ملی ایران صبح فردا استراحت خواهد کرد و فردا عصر یک جلسه تمرین توپی برگزار می کند.

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد معنوی نژاد، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، شهروز همایونفرمنش، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن بازیکنان تیم ایران هستند.

هدایت تیم ملی والیبال ایران برعهده بهروز عطایی به عنوان سرمربی است و اکبر محمدی (سرپرست)، علیرضا طلوع‌کیان و احمد لاهوتی (مربیان)، حسین خوریانی (آنالیزور)، رضا نصیری (پزشک) رضا قلی‌پور (تراپیست) و یاناس (مربی بدنساز) دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات هستند.

بازی های مرحله مقدماتی تیم ملی والیبال ایران در این دوره از مسابقات به میزبانی شهر لیوبلیانا در اسلوونی برگزار خواهد شد.

برنامه مسابقات ایران در رقابت های قهرمانی جهان به شرح زیر است:

شنبه، پنجم شهریور ماه ساعت ۲۰ ؛ ایران – آرژانتین

دوشنبه، هفتم شهریور ساعت ۲۰ ؛ ایران – مصر

چهارشنبه، نهم شهریور ساعت ۲۰ ؛ ایران – هلند

در پایان مرحله گروهی قهرمانی جهان دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد و چهار تیم نیز از بین تیم‌های سوم شش گروه که عملکرد بهتری داشته باشند، به مرحله حذفی راه پیدا خواهند کرد.

ادامه مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان در سال ۲۰۲۲ شامل مرحله یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال پیکار خواهد بود و در مجموع با برگزاری ۵۲ مسابقه (گروهی و حذفی)، قهرمان این رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت بهروز عطایی تیم ملی والیبال ایران علی اصغر مجرد علیرضا طلوع کیان محمدرضا حضرت پور محمدرضا موذن محمدجواد معنوی نژاد امیرحسین اسفندیار صابر کاظمی مهدی جلوه امین اسماعیل نژاد خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تیم ملی والیبال ایران قهرمانی جهان ساعت ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین آغاز لیگ هندبال نونهالان استان قزوین، درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور و شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در لیگ هندبال نونهالان استان قزوین چهار تیم با هم رقابت خواهند کرد. تیم‌های «مقاومت» آبیک، «پویا» و «کیان» تاکستان به همراه «نوژیان» قزوین برای کسب عنوان قهرمانی به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، این مسابقات از سیزدهم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

«سیدمحمد میری» و «امیرعلی محمدی» بوکسورهای قزوینی ۲ مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان کشور را از آن خود کردند.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در سالن ۳۰۰۰ نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد. از استان قزوین نیز تیمی متشکل از هفت بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین

در مسابقات والیبال محلات قزوین در رده سنی نوجوانان تیم «نوروزیان» قهرمان شد و تیم‌های «شهید انصاری» و «شهرک دانش» رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در رقابت‌های سنی آزاد هم «پارک ملت» قهرمان شد و تیم‌های «هادی آباد» و «نادری» دوم و سوم شدند؛ در این رقابت‌ها ۳۲ تیم با هم‌ رقابت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا