Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@22:50:54 GMT

سرپرست هیأت ووشو هرمزگان معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۷۶۶۳

سرپرست هیأت ووشو هرمزگان معارفه شد

مراسم معارفه فرشید باوقار سرپرست جدید هیأت ووشو هرمزگان با حضور جمعى از اعضاى هیأت و نماینده اداره‌کل ورزش و جوانان استان در خانه ووشو سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانى برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مراسم معارفه فرشید باوقار سرپرست جدید هیأت ووشو هرمزگان صبح امروز با حضور جمعى از اعضاى هیأت و نماینده اداره‌کل ورزش و جوانان استان در خانه ووشو سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانى برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هیأت ووشو استان هرمزگان از خردادماه امسال پس از انتصاب علیرضا بهرمن رئیس سابق این هیأت به‌عنوان سرپرست دبیرکلى فدراسیون ووشو جمهورى اسلامى ایران با سرپرست اداره مى‌شد.

سرپرست هیأت ووشو هرمزگان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: همه تلاشم را در جهت برگزارى مجمع انتخابات رئیس هیأت به‌کار خواهم بست چراکه این ورزش موفق استان نبایستى بیش از پیش بلاتکلیف بماند.

فرشید باوقار افزود: سوءتفاهم‌ها مانع از برگزارى به‌موقع مجمع انتخاباتى هیأت ووشو استان بود که به لطف الهى تمامى این سؤبرداشت‌ها رفع شده است و در دیدار خوبى که با آقاى خادمى‌نسب مدیرکل پرتلاش ورزش و جوانان هرمزگان داشتم، همه نگاه دلسوزانه ایشان را توسعه ورزش به‌دور از هر حاشیه‌اى مى‌دانم.

وى، وفاق و همدلى را تنها رمز پیشرفت ووشوى هرمزگان دانست و تصریح کرد: وفاق ووشوکاران هرمزگانى طى این سال‌ها باعث شد امروز نفر دوم فدراسیون ووشو جمهورى اسلامى ایران یک هرمزگانى باشد و ما باید قدر این موقعیت را بدانیم و از فضاى ایجاد شده بهره ببریم.

سرپرست هیأت ووشو هرمزگان با بیان اینکه ایجاد حاشیه مانند سمى مهلک براى ریشه‌کنى ورزش است، گفت: حواشى هرچند هم کوچک تلقى شوند براى ورزشى مانند ووشوى استان که از جایگاه مناسبى در کشور برخوردار است، اصلأ خوب نیست و باعث افت این ورزش در میان دیگر رقبا خواهد شد.

باوقار افزود: همگى باید به تصمیمات هیأت احترام بگذاریم چراکه در یک دوره چهارساله، فضا براى تمامى تلاشگران این ورزش فراهم است و حق احدى تضییع نخواهد شد اما اگر احساس شود هر فردى به حاشیه‌ها دامن مى‌زند با احترام به همه تلاش‌هاى او و به دلیل ایجاد فضاى آرام براى دیگر ورزشکاران، از این قطار در حال حرکت به‌سمت پیشرفت پیاده خواهد شد.

وى ادامه داد: فضاى مجازى یک فضاى عمومى است و قرار نیست اعتراضات خود را در گروه‌ها مطرح کنیم. مطالبات بایستى در هیأت مطرح شوند تا راهکارى مناسب براى آن بى‌اندیشیم چراکه بردن حرف و حدیث‌هاى هرچند ناچیز به فضاى مجازى، سرآغاز ایجاد حاشیه است و قرار هم نیست ناسزاها و اعتراضات کذب در فضاى عمومى گفته شود و عذرخواهى‌ها نیز در خصوصى صورت پذیرد.

سرپرست هیأت ووشو هرمزگان اذعان کرد: قدر این موقعیت را بدانیم چراکه امروز هم فدراسیون و هم اداره کل ورزش و جوانان با این هیأت همراه است و قله‌هاى بلند موفقیت پیش روى ماست.

باوقار در پایان از حسن اعتماد ریاست فدراسیون ووشو کشور و مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در خصوص انتصابش تقدیر کرد و عنوان داشت: درب این خانه به روى همه باز است و از امروز فضاى جدیدى در ووشوى استان آغاز خواهد شد.

فرشید باوقار ١٥ سال بعنوان نماینده سبک تاى‌چى‌چوان ووشو هرمزگان، قهرمان تورنمنت بین‌المللى جام وحدت در سال ٨٤ و همچنین چندین دوره رقابت‌هاى درون سبکى کشور، داور و مربی رسمی فدراسیون و داراى دان پنج ووشو و ریاست هیأت تیراندازى استان هرمزگان را در کارنامه کاری خود در ورزش به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان روز دوشنبه با حضور اعضا هیأت مدیره بنیاد و جمعی از مدیران و کارکنان این مجموعه برگزار شد.

معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در این مراسم با بیان این مطلب که خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخار و توفیقی والاست که امروز نصیب ما شده است، افزود: یقیناً خدمت در قوه قضائیه به لحاظ جایگاه آن از نظر اجرای عدالت، احقاق حقوق و دفاع از حقوق عامه و تجلی خدمت به مردم، توفیق مضاعفی است که باید غنیمت شمرد.

وی در ادامه گفت: به تبع آن، خدمت در نهاد بنیاد تعاون زندانیان که ارتباط مستقیم با زندانیان به ویژه با خانواده‌های آن‌ها دارد و در مسیر حمایت، رفع مشکلات و توانمند سازی آن‌ها حرکت می‌کند علاوه بر توفیق، دارای آثار و برکات و پاداش اخروی است که باید این فرصت را قدر دانست و در تعالی و توسعه آن کوشش کرد.

این مقام حفاظتی با تأکید بر اینکه برنامه و هدف، ما حفاظت از کل سرمایه‌ها و دارایی‌های دستگاه قضائی است، افزود: صیانت از سرمایه‌های ارزشمند این دستگاه، که در رأس آن منابع انسانی است همواره مورد تأکید ریاست قوه قضائیه و از توصیه‌ها و راهبردهای همیشگی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه نیز است.

در پایان این مراسم با حکم رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات، مدیر جدید حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون منصوب و از زحمات مدیر قبلی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6092144

دیگر خبرها

  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی