Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آیینی با حضور استاندار و معاون عمرانی استاندار بوشهر، نماینده مردم دشتستان در محلس، فرماندار دشتستان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر برازجان آغاز شد.

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دشتستان تاکنون ۸ هزار نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۲ هزار نفر حائز شرایط بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش ۴۴۰ واحد زمین در قالب طرح ۹۶ و ۱۱۲ واحدی در دشتستان تامین شده و در نیمه دوم امسال پروژه ۲۴۲ واحدی به بهره برداری می رسد.

در این پروژه نیز ۳۸۰۰ واحد در بلوک های ۹، ۱۲و ۳ واحدی در نظر گرفته شده که امروز با حضور استاندار عملیات اجرایی ساخت ۵۰۰ واحد آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دولت استان بوشهر طرح نهضت ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد

اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری به عنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی گفت: با اجرای طرح ملی فیبرنوری در شهر شاهدیه به عنوان ششمین شهر استان، دسترسی مردم و کسب و کار‌ها به شبکه امن و با کیفیت با سرعت ۸۰ برابر وضعیت موجود فراهم و مردم شهر شاهدیه طعم شیرین فناوری را بیش از پیش خواهند چشید.

وی با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری، به عنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی، اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها (FTTH) در شهر شاهدیه را بر اساس طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات دانست و از همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و شهرداری شاهدیه در اجرای این طرح تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود