Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا, کارکنان و بسیجیان وزارتخانه‌ها و ادارات مستقر در استان تهران به مناسبت فرارسیدن هفته دولت با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

در این مراسم تعدادی از بسیجیان ادارات حاضر بودند و با اهدای گل و قرائت زیارت نامه با آرمان‌های امام تجدید بیعت کردند. 

سرهنگ پاسدار وحید تیموری فرمانده بسیج ادارات و وزارتخانه های استان تهران ، نماینده دفتر ولی فقیه در بسیج ادارات استان تهران و تعدادی از مسئولان پایگاههای بسیج ادارات استان تهران در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مناسبت ترور شهید محمدعلی رجایی رئیس جمهور وقت و شهید محمد جواد باهنر نخست وزیر فقید کشورمان توسط منافقان کور دل ،هفته نخست شهریور, هفته دولت نامگذاری شده است.

روز گذشته نیز رئیس جمهور و اعضای هیات دولت با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان، تجدید میثاق کردند.

آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی»  و اعضای هیات دولت (یکم شهریور) به مناسبت آغاز هفته دولت، با حضور در مرقد امام خمینی(ره) و با قرائت قرآن و فاتحه، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم امام خمینی(ره) نیز حضور داشت.

رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سپس با حضور بر مزار شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، شهدای دولت و هفتم تیر و نیز گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به مقام والای شهیدان نیز ادای احترام کردند.

برچسب‌ها هفته دولت استان تهران امام خمینی سازمان بسیج مستضعفان پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت استان تهران امام خمینی هفته دولت استان تهران امام خمینی سازمان بسیج مستضعفان استان تهران امام خمینی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی

حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی

دیگر خبرها

  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند