Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سینا کلهر در واکنش به خبر «تبدیل ١٠ زورخانه به قهوه‌خانه» گفت: با بی‌سابقه‌ترین حمایت مالی که امسال دولت و مجلس از فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی به عمل آورده اند، اگر این ادعا صحت داشته باشد، باید روند تغییر کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در واکنش به خبری مبنی بر تبدیل شدن ۱۰ زورخانه در تهران به قهوه‌خانه اظهار داشت: این خبری است که در رسانه‌ها به نقل از رییس فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی منتشر شده اما جزییات بیشتری بیان نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بودجه در اختیار فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی گفت: در سال ۱۴۰۱ اعتبار بسیار خوبی هم از سوی وزارت ورزش و جوانان و هم مجلس شورای اسلامی به فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی اختصاص پیدا کرده است. اعتباری که از محل منابع تبصره ۱۴ و کمک‌های وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون زورخانه‌ای شده شاید برابر با چندین سال مجموع اعتبارات این فدراسیون است.

دکتر کلهر خاطرنشان کرد: انتظار ما این است فدراسیون این اعتبارات را در راستای توسعه ورزش پهلوانی به کار بگیرد.

وی گفت: هدف اصلی ما در هشت ماه گذشته کمک به ورزش پهلوانی و فدراسیون زورخانه‌ای بوده و این کمک ادامه خواهد داشت. با توجه به اینکه همه نهادها و دستگاه‌ها و در راس آن دولت سیزدهم ارزش و اهمیت زیادی برای ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای قائل هستند این موضوع اگر با تدبیر و درایت همراه باشد می‌تواند به عنوان یک موقعیت جدید برای این رشته محسوب شود.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی اظهار داشت: در دو هفته گذشته پنج میلیارد تومان به حساب فدراسیون واریز شده است، مجموع این حمایت‌ها و واریز ها در تاریخ این فدراسیون بی سابقه است.

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان سینا کلهر فدراسیون زورخانه ای و پهلوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان

ورزش زورخانه ای را می توان با نام های ورزش پهلوانی و یا ورزش باستانی نیز یاد کرد. این ورزش سه هزار ساله یکی از قدیمی ترین ورزش های اصل ایرانی است که در گود زورخانه و با آواز مرشد آغاز میشود. این ورزش اصیل ایرانی در زنجان با استقبال جوانان و نوجوانان رو به رو شده و زورخانه پهلوان حاج عباس حیدریان به عنوان یکی از قدیمی ترین زورخانه های شهر زنجان مرام و مرتبط پهلوانی را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072781 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود