Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجتبی عبداللهی  روز چهارشنبه در دیدار با "علیرضا دبیر" رییس فدراسیون کشتی با اشاره به جایگاه کشتی کشور و تبریک افتخارآفرینی های کشتی گیران در روزهای اخیر افزود: کشتی ورزش پرافتخار و اول ایران محسوب می شود و ما نیز حمایت لازم را بعمل خواهیم آورد.
وی ادامه داد: دستورات لازم را به بخش های مختلف به جهت همکاری به هیئت کشتی خواهم داد و هیئت کشتی نیز نسبت به ارائه برنامه های خود به استانداری اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی  نیز در این جلسه با اشاره به حضور قهرمانان بزرگ کشتی دنیا در استان البرز و شهر کرج بیان داشت: استان البرز از پتانسیل بالایی برای پیشرفت در کشتی برخوردار است و با توجه به جمعیت بالای استان اگر برنامه ریزی و حمایت درستی از کشتی البرز بعمل آید، در آینده نزدیک شاهد حضور قهرمانان بیشتری از استان البرز در تیم های ملی کشتی خواهیم بود.
وی ادامه داد: هم در رشته آزاد و هم در رشته فرنگی استعدادهای خوبی در کشتی البرز وجود دارد، چرا که شهر کرج بعنوان مرکز استان، یک شهر مهاجر پذیر از سایر مناطق کشور است و می توان با یک برنامه ریزی صحیح و اصولی نسبت به شناسایی و پرورش استعدادهای کشتی در آن اقدام کرد.
این دیدار با حضور علیرضا حیدری دارنده مدال برنز المپیک و مدال های طلا، نقره و برنز جهان، نایب رییس اسبق فدراسیون کشتی و از پیشکسوتان کشتی کرج، حمید یاری رییس سازمان لیگ و رییس اسبق هیئت کشتی استان البرز و مهدی یوسفی فر سرپرست هیات کشتی استان البرز صورت گرفت.

برچسب‌ها مجتبی عبداللهی فدراسیون کشتی استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجتبی عبداللهی فدراسیون کشتی استانداری البرز مجتبی عبداللهی فدراسیون کشتی استانداری البرز فدراسیون کشتی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» با حضور جمعی از وزرا و معاونان رییس‌جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت در ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات به تصویب رسید

به گزارش مشرق، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رییس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

براساس این گزارش، این لایحه بعد از تصویب در هیات دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • هر روز چقدر باید بنشینیم، بخوابیم، بایستیم و ورزش کنیم؟
  • هر روز چقدر باید بنشینیم، بخوابیم، بایستیم و ورزش کنیم؟ علم پاسخ می دهد