Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار همدان روز چهارشنبه در آیین افتتاح طرحهای شهرستان همدان در مجتمع تجاری سینا با اشاره به اینکه دولت سیزدهم وارث پروژه های نیمه تمام زیادی است افزود: در استان همدان بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام وجود دارد که پس از بررسی ها ۱۴ هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر رییس جمهور  برای اتمام این طرحها به استان همدان اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«علیرضا قاسمی فرزاد» خاطرنشان کرد: پروژه های نیمه تمام سرمایه های ملی هستند که باید به پایان برسد و امروز شاهد افتتاح پروژه ای هستیم که از سال ۸۵ آغاز شده و سرمایه های مردم بلاتکلیف مانده که با همت مجموعه مدیریت شهری و تلاش شهردار افتتاح شد و قابل قدردانی است.

وی با بیان اینکه فروش تراکم و تغییر کاربری برای شهرداری نباید تنها راه درآمدزایی برای شهرداری باشد، از شهرداری خواست بنای مدیریت شهری را بر مبنای درآمد پایدار قرار دهد و سرمایه گذاری ها به نحوی باشد که درآمد پایدار را برای شهرداری تضمین کند.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: یکی از نکات پربرکت سفر رییس جمهور به استان همدان این بود که ۱۰ برابر اعتبارات یکسال را در این سفر به استان همدان اختصاص یافت که قابل قدردانی و تحسین است.

مقام عالی دولت در استان همدان ابراز امیدواری کرد که فضای مدیریت شهری همدان روز به روز رو به تحول و توسعه باشد.

وی با اشاره به مشکل کم آبی در شهر همدان گفت: طرح آبرسانی به همدان مصوبه سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۳ به همدان است که در طول ۱۷ سال گذشته این طرح ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با روی کار آمدن دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفت و در طول چند ماه گذشته کار با سرعت در حال اجرا است.

استاندار همدان گفت: کارهای نهایی این طرح در حال انجام و خط انتقال آن کامل شده، تجهیزات و شیرآلات در حال اتصال است و در مدت یک تا ۲ هفته آینده انتقال آب به همدان صورت خواهد گرفت.

قاسمی فرزاد افزود: دولت سیزدهم با وجود انتقال بدهی بیش از ۶۴۰ هزار میلیارد تومانی دولت قبل، بیکاری ناشی از شیوع ویروس کرونا و فشارهای بین المللی ناشی از تحریم های ظالمانه اقدامات ارزشمندی را در حوزه های سلامت و توزیع عادلانه یارانه ها در کارنامه یکساله خود دارد.

شهردار همدان نیز در این آیین با تاکید بر اینکه شهرداری برای جبران کم آبی شهر همدان اصلاح الگوی آبیاری را در دستور کار قرار داده است گفت: مکانیزه شدن سیستم آبیاری فضای سبز با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سال آینده پیش بینی شده است.

«سید مسعود حسینی» اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱، تعداد ۱۷۰ پروژه نیمه تمام مانند تعبیه سیل برگردان ها در شهر همدان در دست اقدام است که ۱۰ میلیارد تومان بودجه برای آن اختصاص یافته است و امیدواریم تا پایان سال محقق شود.

وی تصریح کرد: بودجه شهرداری همدان در سال‌جاری ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تعیین شده که هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از آن به پروژه های عمرانی اختصلص داده شده است.
 

شهردار همدان یکی از اولویت ها و سیاست های اصلی مدیریت شهری جدید را اتمام پروژه های نیمه تمام برشمرد و افزود: این افتتاحیه ها موجب امیدآفرینی است که اتمام پروژه های پل غدیر و فرهنگیان و پارکینگ آقاجانی بیگ نیز در دستور کار قرار دارد.

حسینی با بیان اینکه بازار سینا بزرگترین بازار شهر همدان است که به دلایل مختلف ساخت آن از سال ۸۵ متوقف شده بود اظهار داشت: امروز این مغازه ها به مالکان تحویل داده شد و از خریداران و سرمایه گذاران این مجتمع تجاری بابت تاخیر در تحویل عذرخواهی می کنم.

وی ارزش این مجتمع تجاری را بیش از هزار میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: مجتمع تجاری سینا در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و زیربنای ۱۱ هزار و ۴۴۱ متر مربع، دارای ۱۴۵ واحد تجاری، ۲ واحد اداری در هشت طبقه و نیم که پنج طبقه و نیم تجاری و سه طبقه اداری است به بهره برداری رسید.

شهردار همدان خاطرنشان کرد: افتتاح معبر کنار مجتمع سینا در کاهش ترافیک میدان آرامگاه بوعلی تاثیر بسزایی دارد.

امروز همچنین مدرسه سرتیپ امیر جوادی در پادگان قهرمان با هفت کلاس، ۹ اتاق و با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، چمن مصنوعی زمین ورزشی شهدای شهرداری همدان با اعتبار هفت میلیارد تومان، موزه میدان امام خمینی(ره) با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان و مرکز خرید سینا با اعتبار هشتاد میلیارد تومان با حضور استاندار همدان، شهردار، فرماندار و سایر مدیران کل استانی و مقامات نظامی و انتظامی استان به طور نمادین افتتاح شد.

به گفته استاندار همدان همزمان با هفته دولت ۷۵۰ طرح به ارزش ۲ هزار و ۶۳ میلیارد تومان در این استان بهره برداری و همچنین عملیات اجرایی ۱۲۰ طرح عمرانی با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان در این هفته آغاز می شود که بیشتر اعتبارات مورد نیاز این طرح ها با جلب و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی تامین شده است.

برچسب‌ها استان همدان هفته دولت علیرضا قاسمی فرزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان هفته دولت علیرضا قاسمی فرزاد استان همدان هفته دولت علیرضا قاسمی فرزاد هزار میلیارد تومان استاندار همدان مدیریت شهری قاسمی فرزاد مجتمع تجاری استان همدان شهر همدان نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیران شهرداری شیراز در سومین بازدید شبانه از طرح‌های بزرگ عمرانی، سراغ طرح‌های آکواریم و پارک آبی شیراز رفتند.
در شیراز بیش از ۴۰ طرح عمرانی بزرگ به صورت شبانه روزی در حال اجراست تا زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز