Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با نخستین روز از آغاز هفته دولت پروژه‌های مهمی در سطح استان کردستان بهره‌برداری شده است‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، به مناسبت آغاز هفته دولت همزمان با سراسر کشور پروژه‌های مختلفی در استان کردستان به بهره‌برداری می‌رسد.

در هفته دولت امسال در مجموع 591 پروژه عمرانی، اقتصادی و  سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ بر سه هزار و 136میلیارد تومان در استان کردستان افتتاح می‌شود و در نخستین روز از هفته دولت استاندار کردستان با حضور در شهرستان بانه، بخشی از پروژه‌های این شهرستان را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان عصر امروز در بدو ورود به بانه، ابتدا با حضور در گلزار شهدای این شهر و اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان این شهرستان ادای احترام و بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تأکید کرد.

وی سپس در آیین افتتاح واحدهای تولیدی و خدماتی، بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع پیش‌روی فعالان این عرصه تأکید کرد و اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای رونق تولید نهایت استفاده را برد.

استاندار کردستان با بیان اینکه امروز 77 پروژه عمرانی، خدماتی، تولیدی، کشاورزی، بهداشت و درمان و فرهنگی در بانه کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود، افزود: از این تعداد 19پروژه کلنگ‌زنی و 58 پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها 428 میلیارد و 866 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات بخش خصوصی، ملی و استانی هزینه شده است، خاطرنشان کرد:  با بهره‌برداری از پروژه‌های تولیدی برای 259 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

عملکرد دولت زمینه امیدآفرینی و خدمت به مردم کردستان را فراهم کرده استامام جمعه همدان: عملکرد دولت سیزدهم، اثرگذار و مطلوب است

انتهای پیام/486/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دولت بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی

شهردای در استانداری کربلا اعلام کرد که در آغاز سال ۲۰۲۵ میلادی شاهد افتتاح فرودگاه بین المللی این شهر به ویژه پس از دستیابی به ضریب تکمیل پیشرفته خواهیم بود.

جاسم الخطابی، فرماندار کربلا به الصباح توضیح داد که کربلا شاهد یک حرکت بازسازی گسترده در بخش‌های مختلف آموزشی، بهداشتی و خدماتی است، زیرا مقصد مذهبی مهمی برای میلیون‌ها نفر از کشور‌های مختلف جهان است. 

حرم امام حسین کار احداث فرودگاه مذکور را آغاز کرده است که امید است در اوایل سال آینده افتتاح شود.

 او اعلام کرد: این فرودگاه که توسط یک شرکت انگلیسی و طرح‌های فرانسوی با خصلت اسلامی و فرهنگی در حال اجراست، میدان هوایی، زمینی و باند خود را به اتمام رسانده است، همچنین به زودی ساخت چند سالن انتظار مسافر نیز به پایان می‌رسد.

الخطابی تصریح کرد: این فرودگاه نه تنها برای استانداری، بلکه در سطح کشور نیز از اهمیت راهبردی بالایی برخوردار است، به ویژه اینکه زیارت مذهبی فعال‌تر خواهد بود که بازتاب مثبتی بر واقعیت استانداری خواهد داشت. 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری