Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: در هفته دولت حدود ۸۰ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در شاهین شهر و میمه به بهره برداری می رسد. 

سیدمحمدرضا کاظمی طبا, امروز(چهارشنبه، ۲ شهریور)در نشست خبری که در آغازین روز از هفته دولت پس از غبارروبی و گل افشانی مزار مطهر شهدای امنیت، سلامت و دفاع مقدس شاهین شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر دولت سیزدهم را دولتی مردم محور در راستای جلب رضایت عمومی در ارائه خدمات دانست و اظهار کرد: همزمان با هفته دولت و با حضور مدیران استانی حدود ۸۰ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در شاهین شهر افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی سه طرح شاخص آماده بهره‌برداری است، افزود: در بخش تولیدات دام و طیور و آبزیان، مرکز پرورش هزار راس گاو شیرده خصوصی ساز با اعتبار ۱۲۵۰۰۰۰ میلیون ریال با امکان ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر، در بخش تولیدات گیاهی، گلخانه سبزی و صیفی خصوصی ساز با زیر بنای ۲۰ هکتار و اعتبارات ۷۲۰۰۰۰ ریال و اشتعال‌زایی برای بیش از ۲۰۰ نفر و در بخش صنایع کشاورزی تولید انواع خوراک آماده دام، طیور و آبزیان با توان تولید ۳۰۰۰۰تن روزانه خصوصی ساز با اعتبارات  ۲۷۰۰۰۰ میلیون ریالی با امکان اشتغال برای ۱۲ نفر در هفته دولت به‌بهره برداری خواهد رسید، همچنین در بخش میمه بازار روز شهرداری میمه متشکل از فروشندگان بومی و غیربومی که در یک روز هفته در شهر میمه برای ۴۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

کاظمی طبا با تاکید بر اولویت دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام، افزود: ساختمان جدید مرکز بهداشت شاهین‌شهر و میمه  با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال و اتاق عمل ۴ تخته بیمارستان گلدیس شاهین شهر نیز آماده بهره‌برداری است، همچنین در شهر گرگاب بازسازی ساختمان اداری و طرح آبرسانی خط دوم این شهر برای حل مشکل افت فشار آب شرب به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایسنا، فرماندار شاهین شهر و میمه با اشاره به افتتاح مرکز معاینه فنی خودرو سنگین شاهین شهر ومیمه تصریح کرد: این مرکز به صورت خصوصی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال در کنار پلیس راه مورچه خورت احداث و فرصت ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر را مهیا می‌کند آماده بهره‌برداری است، همچنین باند دوم علویجه به سمت پلیس راه مورچه خورت جهت تسهیل در عبور و مرور مسافران نیز در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به خاموشی دوساله بلوار معلم به دلیل سرقت ترانس‌ها و کابل‌های برق، ادامه داد: اصلاح روشنایی و ایمن سازی ترانس‌های برق بلوار معلم با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان انجام و در راستای خدمت رسانی به عموم مردم به بهره برداری رسید، همچنین قنوات با هزینه ۶۰۰ میلیون تومان بازسازی و روشنایی بخشی از ورودی حادثه خیز مورچه خورت به مساحت یک کیلومتر با بیش از ۵ میلیارد ریال هزینه و نیز توسعه شبکه آبرسانی کلهرود از دیگر اقدامات دولت در یک سال گذشته در شاهین‌شهر و میمه است که در هفته دولت رونمایی و به بهره‌برداری می رسد.

کاظمی‌طبا با بررسی نرخ‌ برخی شاخص‌های شهرستان نسبت به کشور نظیر نرخ ۱۷.۴ درصدی بیکاری شاهین شهر و میمه در مقابل نرخ ۱۲.۵۷ درصدی بیکاری در کشور، افزود: شهرستان در برخی از شاخص‌ها نظیر بهداشت، اماکن ورزشی، کتابخانه‌ها، مراکز فرهنگی و ... از شاخص کشوری در سطح پایین‌تری قرار دارد که در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی، تصمیم سازی و تصمیم‌گیری لازم در راستای ارتقای سطح شهرستان و کاهش شکاف موجود گام‌های مهمی در شهرستان برداشته شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها هفته دولت شاهين شهر بهره برداری می رسد شاهین شهر و میمه شاهین شهر هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط بمنظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولد سازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تأمین منابع مالی و بهره برداری سریع از این پروژه تأکید و ادامه‌داد: با توجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچ گونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضا شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت ۴ ماه احداث و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6089059

دیگر خبرها

  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار