Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام (ره) اظهار کرد: انجام روزانه حدود ۵۰ تا ۵۵ پرواز اربعین از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی(ره) در مراسم اربعین امسال پیش بینی شده است.

به گزارش تین نیوز، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام (ره) در نشست مشترک خبری صنعت هوایی که به مناسبت هفته دولت در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد، ابراز داشت: تا چند ماه آینده باند دوم فرودگاه امام خمینی (ره) به کمک دستگاه  ناوبری تجهیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهر فرودگاهی امام (ره) علی رغم مشکلاتی که داشت امسال موفق به راه اندازی ترمینال سلام با 54 هزار متر مربع مساحت شد. 

چلندری گفت: عملیات پروازی حج تمتع با رتبه 98.5 درصد رضایتمندی مسافران همراه بود. 

وی اظهار کرد: ترمینال سلام بلافاصله بعد از پروازهای حج برای پروازهای زیارتی تدارک دیده شد و به دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی این ترمینال برای همیشه به عنوان ترمینال زیارتی در خدمت زائرین خواهد بود. 

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام افزود: از نظر آمار مسافری رشد حدودا 45 درصدی بار و مسافر در سال 1401 را شاهد بودیم و در 5 ماهه اول سال حدود دو میلیون مسافر از شهر فرودگاهی امام (ره) جابجا شده است. 

او تاکید کرد: پیش بینی این است که تا پایان امسال حدود 9 میلیون مسافر از شهر فرودگاهی امام (ره) جابجا شود. 

وی ضمن تشکر از کارشناسان سازمان هواپیمایی ابراز داشت: اقدامات بسیار خوبی در شهر فرودگاهی امام (ره) صورت گرفته و برنامه های توسعه عدیده ای در دستور کار قرار بوده و بالغ بر 20 پروژه آماده سرمایه گذاری شده است. 

به گفته چلندری شهر فرودگاهی به مساحت 2500 هکتار به عنوان منطقه اقتصادی ویژه مصوب و 1500 هکتار به عنوان منطقه آزاد تجاری در نظر گرفته شده و  240 هکتار از این مساحت به عنوان هسته پیشران منطقه آزاد در حال آماده سازی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه امام تین هفته دولت سازمان هواپیمایی کشوری امام خمینی حج تمتع مسافران وزارت راه و شهرسازی سرمایه گذاری ترمینال سلام پروازهای اربعین شهر فرودگاهی امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟

به مناسبت سالروز وفات طنزنویس معاصر کیومرث صابری فومنی، معروف به گل‌آقا این ویدئو را مشاهده کنید.

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • تمساح سرگردان در فرودگاه/ عکس
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد