Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده مسابقات کانتندر اردن با کسب دو مدال برای نمایندگان تنیس روی میز کشورمان بسته شد

پرونده مسابقات کانتندر اردن با کسب دو نشان نقره توسط نمایندگان تنیس روی میز کشورمان بسته شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در مرحله یک‌چهارم پایانی مسابقات زیر ۱۹ سال wtt کانتندر اردن، الینا رحیمی در مصاف با نماینده تایلند با نتیجه ۳ بر یک تسلیم شد و از رسیدن به مدال بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی در گیم اول ۱۱ بر ۹ بازی را واگذار کرد‌، ولی گیم دوم با حساب ۱۱ بر ۴ به سود نماینده کشورمان خاتمه یافت‌.

۱۱ بر ۶ و ۱۱ بر ۲ نتایجی بود که در گیم سوم و چهارم به سود حریف رقم خورد.

بدین ترتیب پرونده رقابت‌های کانتندر امان با عدم راهیابی الینا رحیمی به مرحله نیمه نهایی برای ایران بسته شد.

الینا رحیمی و باران ارجمند دو نماینده تنیس روی میز کشورمان در این مسابقات با هدایت حوری آقامیری به نشان نقره زیر ۱۷ سال و زیر ۱۳ سال دست یافتند.

آغاز کار دختران تنیس روی میز ایران در فیدر چک

مسابقات wtt فیدر سریس اولوموتس چک با حضور ۴ نماینده تتیس روی میز ایران از ۲۳ لغایت ۲۸ آگوست در حال پیگیری است.

پریناز حاجیلو و مهرسا مسلمی دو نماینده ایرانی هستند که در جدول مقدماتی با حریفان روبرو می شوند. ندا شهسواری و ملیکا کرمی نیز در جدول اصلی مسابقات پا به میدان خواهند گذاشت.

در دور اول رقابت های جدول مقدماتی، پریناز حاجیلو در بازی سخت و نفسگیر با حساب ۳ بر صفر از یوکاری نماینده قدرتمند ژاپن شکست خورد و از راهیابی به دور بعد بازماند.

حریف در سه گیم متوالی ۱۱ بر ۶، ۱۱ بر ۵ و ۱۱ بر ۸ به برتری دست یافت.

همچنین مهرسا مسلمی که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود، در دور دوم در برابر ایتالیا ۳ بر صفر تسلیم و حذف شد. مسلمی در گیم اول ۱۱ بر ۳، در گیم دوم و سوم ۱۱ بر ۴ بازی را واگذار کرد.

بدین ترتیب دو نماینده کشورمان از راهیابی به جدول حذفی مسابقات بازماندند. از سوی دیگر رقابت ها در جدول حذفی اصلی مسابقات از فردا آغاز خواهد شد.

ندا شهسواری با وونگ ژین رو از سنگاپور با رتبه بندی ۲۰۲ دنیا به رقابت خواهد پرداخت. ملیکا کرمی نیز در حال انتظار برای شناخت رقیب در مرحله مقدماتی است.

اخبار داغ 

وویس باور نکردنی از یک ملی پوش؛ اعتراف به شرط بندی و تهدید جانی و مالی! / اختصاصی طرفداری رونمایی از گران ترین بازیکن فصل استقلال + سند کوین تراپ می‌تواند تبدیل به دروازه بان اول منچستریونایتد شود همسر دی ماریا: منچستر بدترین شهر جهان است؛ آنخل به خاطر پول به آنجا رفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رویداد دختران ایران زمین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ۳۰۰ روایتگر آموزش دیده با حضور در مدارس دخترانه کشور تا پایان دهه کرامت، روایتگر پیشرفت دختران ایران هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز رویداد دختران ایران زمین
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان