Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا خواجه نایینی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت افزود: خراسان رضوی هر ساله در تعدادی طرح های سرمایه گذاری رتبه نخست را در کشور دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی اظهار کرد: این میزان سرمایه‌گذاری مصوب برای استان سرمایه گذاری تضمین شده محسوب می شود.

وی افزود: در عین حال بخشی از سرمایه ها و سرمایه گذاری های خارجی در استان وجود دارد که سرمایه‌گذاری‌های تضمین شده محسوب می‌شود که برآورد ما از این بخش سرمایه‌گذاری در استان بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون دلار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی در ادامه با اشاره اینکه فروش اموال مازاد دستگاه های دولتی یکی از وظایف این اداره کل است که به خوبی پیش رفته، گفت: تاکنون ۵ میلیارد تومان املاک مازاد دولتی در استان به فروش رفته و مجوز فروش ۲۳۶ میلیارد تومان نیز صادر شده است.

خواجه نایینی ادامه داد: طی یک سال گذشته در استان ۱۰ هزار سند تک برگ برای املاک دولتی صادر شده که رقم مطلوبی است .

وی ادامه داد: تاکنون ۲۸ هزار و ۷۰۰ ملک دولتی در سامانه مربوطه، ساماندهی ثبت شده است .

این مسوول بیان کرد: طی سال گذشته در قالب تسهیلات تبصره ۱۸ تعداد ۸ هزار و ۱۸۵ طرح به ارزش ۲۱هزار میلیارد تومان ثبت شده است .

برچسب‌ها سرمایه گذاری خارجی وزارت امور اقتصاد و دارایی مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری خارجی وزارت امور اقتصاد و دارایی مشهد سرمایه گذاری خارجی وزارت امور اقتصاد و دارایی مشهد سرمایه گذاری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شِشتَمَد گفت: این تسهیلات در راستای ارتقای درجه و ضریب مکانیزاسیون شهرستان ششتمد در قالب خط اعتباری مکانیزاسیون پیگیری و صرف خرید ماشین آلات کشاورزی و دنباله بندها شده است.

علیرضا هاشم آبادی با بیان اینکه افزایش عملکرد تولید محصولات نیازمند به‌روزرسانی دانش کشاورزان و نوسازی ادوات است، افزود: استفاده از سامانه های نوین در مراحل کاشت تا برداشت، منجر به افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی می شود.

شهرستان ششتمد دارای ۱۶ هزار و ۹۰۰ هکتار کشتزار آبی و بیش از ۲۴ هزار هکتار دیمزار، ۱۶۳ هزار راس دام سبک و ۲ هزار و ۵۶۵ راس دام سنگین است و سالانه ۹۳ هزار تن محصولات زراعی، باغی، دامی و آبزی تولید می کند که مهمترین تولیدات آن گندم، جو، پنبه، زعفران، بادام و پسته است.

در این شهرستان بیش از ۱۱ هزار و ۸۰۳ نفر بهره بردار در بخش کشاورزی و دامپروری فعالیت دارند که از ۱۵۴ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق، ۲۰۰ رشته قنات و ۷۵ دهانه چشمه بهره می برند.

مرکز شهرستان تازه‌تاسیس شِشتَمَد در ۲۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد