Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: دولت جمهوری اسلامی و مردمی، می‌خواهد ضمن حفظ ارزش‌ها، همه شهروندان از حقوقی که دارند استفاده کنند و به همین دلیل سعی می‌کند زیرساخت‌ها را آماده کند.

به گزارش ایران اکونومیست، «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در جریان مراسم تجلیل از بانوان مدال‌آور بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، در مورد مشکلات ورزشکاران در مورد بیمه، اعزام و امکانات، اظهار داشت: برخی موارد را قبلا هم با وزارت ورزش مطرح و تلاش کردیم برای رفع آن چاره‌جویی کنیم و برخی به بودجه و شرایط فعلی دولت ارتباط دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از صندوق‌های بازنشستگی ورشکسته هستند و اضافه کردن حجم بیشتری از تعهد شاید الان امکان پذیر نباشد اما  در موارد مربوط به اعزام داوران، وزارت ورزش دلایلی دارد که باید از نظر قانونی آن را پیگیری کند. شاید برخی قوانین مورد تایید مجامع بین‌المللی باشد و نتوانیم در این قسمت تغییراتی داشته باشیم.

وی افزود: برخی از خواسته‌ها مثل اماکن ورزشی در استان‌ها باید پیگیری شود و امیدوارم این گشایش را به خصوص در استان‌های محروم داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد:  معمولا در سفرهای استانی یکی از مواردی که دنبال اعتبارات هستیم، ورزشگاه‌های خاص بانوان از نظر ساخت، ارتقا و تکمیل و تجهیز است و امیدوارم سایر مشکلات با پیگیری وزارت ورزش و خانم کاظمی‌پور(معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش) به ثمر برسد.

خزعلی همچنین در واکنش به اینکه حضور زنان در استادیوم برای بازی تیم‌های فوتبال استقلال و مس کرمان، اتفاق خوبی در کارنامه وی است، اظهارداشت: چرا کارنامه من؟ در کارنامه دولتی است که شما در آن حضور دارید، دولت جمهوری اسلامی و مردمی است که می‌خواهد ضمن حفظ ارزش‌ها، همه شهروندان از حقوقی که دارند استفاده کنند به همین دلیل سعی می‌کند زیرساخت‌ها را آماده کند.

وی افزود: در بازی ایران و عراق هم تلاش شد زیرساخت‌ها در ورزشگاه آزادی آماده شود. بازی سالم و خوبی برگزار شد. تصمیمی است که دولت و شورای تامین می‌گیرد، امیدواریم به نتیجه خوبی ختم شود.

معاون رئیس جمهور در مورد اینکه وی در بازی ایران و عراق در ورزشگاه حاضر بوده است، عنوان کرد: من به عنوان مسئول وظیفه داشتم در مکان‌هایی که دختران حضور پیدا می‌کنند و دولت شرایط حضورشان را فراهم می‌کند، حضور داشته باشم و فقط شنونده نباشم بلکه زوایای امر را ببینم تا اگر مشکلاتی هست از نزدیک لمس کنم به همین دلیل تصمیم گرفتم به صورت غیر رسمی وارد ورزشگاه شوم. همه بخش‌هایی که زنان باید استفاده می‌کردند را دیدم. شرایط خوبی فراهم شده بود، وسایل حمل و نقل و امکانات دیگر مانند حفاظت و امنیت خانم بودند. به خاطر فاصله‌گذاری صدایی از بخش مردان به بانوان نمی‌رسید و در واقع از حضور بانوان در حریمی مناسب، آرامش خاطر پیدا کردیم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: انسیه خزعلی ، ورزشگاه آزادی ، ورزش زنان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: انسیه خزعلی ورزشگاه آزادی ورزش زنان زیرساخت ها وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت

روزنامه کیهان به اظهارات احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در باره حجاب واکنش نشان داد.

روزنامه کیهان نوشت: یک نماینده ردصلاحیت شده این دوره از انتخابات بدون فهم فلسفه حجاب مدعی شده اگر نظام ستمشاهی توانست با زور و جبر چادر از سر زنان ما باز کند، اکنون هم می‌توان با الزام قانونی عکس آن را انجام داد.

مقایسه الزام حجاب همراه با اقناع فرهنگی و محترمانه زنان بی‌حجاب در جمهوری اسلامی با رفتارهای مخوف و ضرب و شتم بانوان محجبه توسط رژیم دیکتاتوری پهلوی از مبنا دچار اشکال است. حجاب یک قانون مثبت، سازنده و موافق با فطرت و متضمن کرامت انسانی بانوان است. اما بی‌حجابی و برهنگی درتضاد بافطرت انسان است و نتیجه‌ای جز افزایش خیانت و فساد و فروپاشی کانون خانواده ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لقب‌های تازه کیهان برای 5 چهره سیاسی و فرهنگی کیهان: اعتراض به حجاب بهانه‌ای برای فتنه‌گری در دانشگاه

دیگر خبرها

  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد