Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@10:02:46 GMT

5 فوتی و 14 مصدوم در حادثه رانندگی محور چابهار- راسک

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۶۰۰۸

5 فوتی و 14 مصدوم در حادثه رانندگی محور چابهار- راسک

 محمودرضا ناصح امشب در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۹ خبر برخورد دو دستگاه تویوتا وانت در محور چابهار به راسک حد فاصل روستای کهیربرز به مرکز پیام اورژانس اعلام شد که بلافاصله نزدیک ترین پایگاه اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزود: متاسفانه در این حادثه ۵ نفر از هموطنان بدلیل شدت جراحات وارده در  فوت و  ۱۴ نفر مصدوم شدند 

وی گفت: مصدومین حادثه به بیمارستان های امام علی (ع) چابهار و ولایت راسک منتقل شدند که  حال چند تن از مصدومین وخیم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصح بیان کرد: باتوجه به آمار بالای حوادث پرترافیک محورهای مواصلاتی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، اتوبوس آمبولانس نقش مهمی در تسریع و تسهیل در ارائه خدمات فوریتهای پزشکی دارد.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف حادثه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان

ناصر صبوری غیاثوند  سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پراید و موتورسیکلت در کیلومتر ۲۰ محور تاکستان - همدان (ورودی روستای رادکان) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران و ۱ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب