Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@11:45:41 GMT

دانشگاه بدون کنکور برای علاقه‌مندان به مددکاری

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۶۶۱۹

دانشگاه بدون کنکور برای علاقه‌مندان به مددکاری

واحد دانشگاهی علمی - کاربردی بوستان شکوه مهر با اینکه دو سالی از شروع فعالیتش نمی‌گذرد؛ اما اکنون ضمن داشتن فضای خوب و مناسب برای آموزش دانشجویان، تجهیزات و شرایط مناسبی نیز برای پیشبرد اهداف آموزشی آن‌ها قرار داده است.
رئیس این مرکز آموزشی در مورد این واحد دانشگاهی می‌گوید: در حال حاضر این دانشگاه در ۱۰ عنوان رشته فعالیت دارد که شامل مددکاری خانواده، مددکاری کودک، مددکاری اورژانس اجتماعی، تربیت مربی پیش دبستانی، تربیت مربی مهدکودک، تکنولوژی آموزشی، تربیت مربی کودکان با نیازهای ویژه، توانبخشی افراد کم‌توان ذهنی، تربیت مربی کودکان کم توان ذهنی و آسیب‌های اجتماعی با گرایش پیشگیری از اعتیاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر امید خزین قناد می‌افزاید: ما در این مرکز آموزشی ظرفیت پذیرش ۲ هزار دانشجو را داریم که در دو مقطع کاردانی و کارشناسی علاقه‌مندان به تحصیل می‌توانند بدون شرکت در آزمون خاص یا کنکور با ارائه مدارک لازم، شروع به تحصیل نمایند.
وی تعداد دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی بوستان شکوه مهر را در حال حاضر ۶۱۹ دانشجو بیان کرده و ادامه می‌دهد: دانشگاه در مکانی مناسب ایجاد شده و از مهر ماه ۹۸ زیر نظر وزارت علوم شروع به فعالیت نموده است. تاکنون ۳۸۱نفر دانشجو از این مرکز فارغ التحصیل شده‌اند.
خزین قناد همچنین اظهارمی‌کند: با توجه به ماهیتی که رشته‌های این دانشگاه دارند، بیش از ۷۰ درصد دانشجویان فعلی، شاغلانی هستند که در مراکز بهزیستی و مددکاری‌ها مشغول به کارند. ۳۰ درصد باقی‌مانده دانشجویان نیز با وجود آموزش‌هایی که به ویژه در مباحث عملی دیدند خیلی زود جذب مراکز مختلف می‌شوند که از این نظر یکی از شاخصه‌های خوب آموزشی را داریم.
رئیس دانشگاه علمی و کاربردی بوستان شکوه مهر همچنین درباره شرایط و زمان پذیرش دانشجویان علاقه‌مند به تحصیل در این دانشگاه می‌گوید: پذیرش در این دانشگاه همان طور که گفته شد، بدون آزمون بوده و نیاز به شرکت در کنکور ندارد که این فرصت برای علاقه‌مندان چه از طریق اینترنت یا به صورت حضوری از اول تا چهارم شهریور جاری فراهم شده تا نسبت به نام‌نویسی اقدام نمایند.

خبرنگار: هاشم رسائی‌فر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کنکور رشته بدون کنکور تربیت مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند

ایسنا/اردبیل امام جمعه نمین طلاب حوزه علمیه خواهران را سنگربانان عرصه تربیت دانست و به حمایت همه جانبه مراکز فرهنگی و آموزشی از این مجموعه دینی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام‌ کریم اسدزاده، هشتم اردیبهشت در نشست ستاد پذیرش مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) نمین که در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت نشر و ترویج معارف علوم دینی، گفت: بازتاب عملکرد حوزه‌های علمیه خواهران در پرورش نیروی انسانی در جامعه امری مهم و انکارناپذیر است.

وی با تاکید بر اهمیت حضور بانوان طلبه در تمامی عرصه‌های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی افزود: امروزه وضعیت کنونی جامعه و هجمه‌های مختلف دشمنان، بسترسازی برای تحصیل در حوزه علمیه بانوان را بیش از گذشته ضروری کرده است.

امام جمعه شهرستان نمین بیان کرد: تربیت دینی، نقش مهمی در هدایت نسل حاضر و آینده دارد و به‌طور قطع تحقق این هدف با تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران میسر می‌شود.

حجت‌الاسلام اسدزاده اثرگذاری و عملکرد خواهران طلبه را ستودنی توصیف و اظهار کرد: مسئله جذب و پذیرش حوزه علمیه خواهران مسئله مهمی در زمینه پرورش بانوان فعال انقلابی و جهادی می‌باشد.

وی بانوان طلبه را سنگربانان عرصه تربیت دانست و تصریح کرد: نقش مراکز فرهنگی و آموزشی در حمایت مادی و معنوی از حوزه‌های علمیه خواهران در امر پذیرش بایستی پر رنگ باشد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی