Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا خواجه ای روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بنیاد مسکن استان بدون در نظر گرفتن تعهدات اعلامی، مطالعات طرح هادی در ۶۰ روستای زیر ۲۰ خانواررا  نیز انجام خواهد داد، افزود: امسال و طبق برنامه ریزی ها مطالعه طرح هادی  در تعدادی از روستاهای نیازمند  نیز انجام خواهد شد.

این مسوول گفت: طرح هادی در ۲۴۰ روستای استان نیازمند بازنگری است که از این تعداد این مهم برای ۱۲۳ روستا در دست تهیه بوده و انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مبلغ مصوب بازنگری تهیه طرح هادی، در سال گذشته را  ۱۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این رقم برای ۹۹ روستا بود که از محل استانی نیز اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون برای ۲۷ روستا انجام شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در خصوص وضعیت اجرای طح هادی روستاهای استان نیز گفت: میانگین درصد اجرای طرح هادی روستایی سطح کشور ۴۶.۲ درصد است که این میزان در زنجان به ۵۸.۲ درصد رسیده که حدود ۱۲ درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

وی اظهار داشت: بر این اساس از مجموع ۷۱۰ روستای استان، اجرای طرح هادی در ۴۳۲ روستا انجام شده که در برنامه ریزی امسال نیز با در نظر گرفتن اعتبارات لازم آن، با مابقی نیز افزوده خواهد شد.

خواجه ای با اشاره به اینکه سال گذشته برای ۸۷ روستا به میزان ۸۴ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود اظهار داشت: از این محل ۵۵ درصد تخصصی آن به میزان ۴۷ میلیارد تومان برای ۶۰ روستا ابلاغ و عملیات اجرای طرح هادی آغاز شده است.

این مسوول یادآوری کرد: از محل منابع ملی نیز ۶۳ میلیار تومان با تخصیص ۷۷ درصدی برای ۱۰۳ روستا در نظر گرفته شده و در این راستا عملیات اجرایی ۹۳ روستا آغاز شده و در یا در دست اقدام است.

برچسب‌ها بنياد مسكن انقلاب اسلامی زنجان اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنياد مسكن انقلاب اسلامی زنجان اعتبار بنياد مسكن انقلاب اسلامی زنجان اعتبار طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود

مصطفی سلیمی مفرد در بازدید از روستای چم درواهی بخش آب‌پخش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز با همراهی کارشناسان فنی این بخشداری از روستای چم درواهی بازدید شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: پس از برگزاری نشست با تعدادی از اهالی روستای چم در واهی، احداث زمین والیبال، اصلاح و تعریض ورودی روستا، آسفالت کوچه‌ها و نصب برج روشنایی در ورودی این روستا از مهم‌ترین مطالبات مردم هستند که پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090445

دیگر خبرها

  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد