Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:21:48 GMT

افتتاح ۵۳ طرح عمرانی در میانه به مناسب هفته دولت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۷۱۱۴

افتتاح ۵۳ طرح عمرانی در میانه به مناسب هفته دولت

به گزارش ایرنا، مسعود سعادتی روز پنجشنبه در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای شهرستان به مناسبت آغاز هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب و نظام بویژه دولتمردان بزرگ ایران شهیدان رجایی و باهنر، از دستگاه های اجرایی خواست تا پیگیر اعتبارات مصوب پروژه های شهرستان از محل اعتبارات استانی؛ اعتبارات در قالب مصوبات سفر ریاست جمهوری  و همچنین اعتبارات مصوب از سوی وزارتخانه های مربوطه در تعامل با دستگاه های اجرایی باشند تا شاهد تحقق وعده های دولت و بهره مندی هرچه بیشتر شهرستان از مزایای اجرای پروژه های مختلف باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعادتی حضور در مزار مطهر شهدا را در راستای پیمان با شهدا خواند و گفت: ما با شهدایی که از عزیزترین سرمایه خود در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام و آرمانهای والای مردم گذشتند و همچنین با شهیدان رجایی و باهنر بار دیگر  عهد و پیمان می بندیم که ادامه دهنده راه پر افتخار آنها باشیم.

وی اضافه کرد: ما به عنوان مسئولین نظام در هر جایگاه و سمتی اگر در مسیری غیر از خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت آنها حرکت کنیم، مدیون شهدا خواهیم بود.

فرماندار ویژه میانه شهیدان رجایی و باهنر را مصداق بارز و کاملی از دولتمردان واقعی و در تراز جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود: ضرورت الگوگیری از سلوک مدیریتی و حکومتی؛ شیوه ساده زیستی؛ اعتقاد و باور این دو شهید بزرگوار و مردمداری آنها سبب توفیق مسئولین نظام در راه خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم خواهد بود.

سعادتی در ادامه افزود: علی رغم تبلیغات سوء دشمن و ایجاد مشکللاتی ؛ کارنامه جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب در بعد خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی درخشان و افتخارآمیز است.

وی در پایان هفته دولت را فرصتی مغتتم برای ارائه خدمات ارزشمند نظام و دولت به مردم با روش های اصولی و منطقی در جهت خنثی سازی نقشه های دشمن خواند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی افتتاح طرح میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی افتتاح طرح میانه آذربایجان شرقی افتتاح طرح میانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، درباره اولویت کاری مجلس دوازدهم، گفت: پیگیری برنامه هفتم توسعه مهمترین اولویت مجلس آینده است و مقام معظم رهبری هم سیاست‌های کلی آن را ابلاغ کردند.

وی در گفتگو با ایرنا افزود: ناگفته نماند که مجلس یازدهم برای اتمام برنامه هفتم توسعه تلاش کرد و تقریبا آماده است تا مجلس دوازدهم آن را پیگیری کند. از طرفی برنامه هفتم توسعه برای رسیدن به اهدافش نیاز به حکمرانی خردمندانه دارد. برنامه‌ای که سه محور دارد. نخست رشد اقتصادی که متوسط باید ۸ درصد شود و دوم: تک رقمی شدن تورم. حداکثر بعد از ۵ سال باید به عدد تک رقمی دست یابیم و سوم: در ضریب جیینی ما، تفاوت در آمد دهک اول با دهم باید کاهش پیدا کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اگر مجلس دوازدهم این سه نکته را ساماندهی کند، در واقع به اصلی ترین وظیفه خود عمل کرده است.

باهنر درباره آرایش سیاسی در مجلس آینده نیز گفت: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد. فراکسیون اکثریت هم باید زمینه را برای رقابت فراکسیون اقلیت فراهم کند.

همچنین تصمیمات مجلس بالای ۸۰ دردصد غیر جناحی است و ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد؛ اختلاف و رقابت‌های جناحی سرجای خود اما هدف باید در جهت کمک به دولت مستقر باشد تا کارها پیش برود.

وی تصریح کرد: متاسفانه بعضی مواقع، مجلس رقابت‌های جناحی خود را در همه بخش‌ها توسعه می‌دهد در حالی که این رقابت‌ها اصلا ضرورت ندارد. مجالس مستقر باید از دولت مستقر حمایت کنند و دولت هم باید با مجلس همراهی کند و قرار نیست قوا برعلیه همدیگر باشند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: این تعامل است که کشور را در مسیر توسعه قرار می‌دهد و اگر قرار باشد رقابت‌های غیر ضرور و تخریبی وارد میدان شود، کار متوقف و زیان‌ها زیاد می‌شود. به همین جهت تعامل باید جزو برنامه‌های اصلی دولت و مجلس باشد و بعد از پایان رقابت‌ها باید رفاقت و همگرایی حاکم باشد.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزدها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

آخرین جلسه مجلس یازدهم ۲ خرداد تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۷ خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900146

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود