Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دیشب شامگاه چهارشنبه، دوم شهریورماه مردم همدان برای دومین شی متوالی در اعتراض به قطعیو کمبود آب این شهر مقابل آرامگاه بوعلی سینا تجمع کردند.

به گزارش فارس از همدان، معترضان شعارهایی همچون «مسوول بی‌کفایت استعفا استعفا»، «همشهری بسه دیگه غیرتت رو نشون بده» و «استاندار استعفا استعفا» سر دادند.

یکی از معترضان با دست‌نوشته با عنوان «خواسته مردم خوب همدان رسیدگی به مشکل بی‌آبی است» در کنار یک بطری خالی جلب توجه‌ می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تجمع که حدود ۴۰ دقیقه به طول انجامید با حضور پلیس پایان یافت.

شامگاه سه شنبه نیز تجمع مشابهی در مقابل فرمانداری همدان برگزار شد.

همدان از هشت روز پیش با قطعی گسترده آب در برخی مناطق مواجه شد. پیش‌بینی می‌شود سد اکباتان هم از هفته آینده از مدار خارج شود.

همدان دو سال است با کمبود بارندگی مواجه شده و مصرف آب شرب در تابستان امسال نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

در هفته اخیر آب ۲۵ حلقه چاه حفاری یا توسط دولت خریداری شد و به تصفیه‌خانه‌ شهید بهشتی همدان انتقال یافته است. برخی کشاورزان نیز در پویشی با عنوان «نذر آب» چاه‌های خود را به حل مشکل آب شهرشان اختصاص دادند.

وزارت نیرو مردادماه ۱۵ کیلومتر خط لوله اضطراری از سد تالوار به همدان تعریف کرد و ۲۰۰ میلیارد بودجه فوری برای انجام آن اختصاص داد.

تا ده روز آینده خط لوله اضطراری تالوار تکمیل می‌شود و آب به همدان می‌رسد، خط لوله اصلی انتقال آب تالوار به همدان نیز پاییز امسال به بهره‌برداری می‌رسد و مشکل آب همدان به طور کامل برطرف می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تماشاخانه ببینید| یک اقدام عجیب میان دو کشور/ قرض دادن قلب امپراطور برزیل که در پرتغال نگهداری می‌شود به کشور برزیل پس از دو قرن ببینید | رو در رو شدن زورگیر اتوبان نیایش با دادستان تهران در حضور مالباختگان فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است

به گزارش "ورزش سه"، پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدارهای حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

دیگر خبرها

  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است
  • استعفای سخنگوی آمریکا در اعتراض به سیاست‌های کاخ سفید علیه غزه
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد