Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:29:29 GMT

«دارویار» کمک حال مردم است/ عرضه دارو با قیمت سال قبل

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۸۱۹۸

«دارویار» کمک حال مردم است/ عرضه دارو با قیمت سال قبل

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی صبح پنجشنبه در آغاز سفر یک روزه به استان سمنان و در جمع خبرنگاران همزمان با دومین روز از هفته دولت با بیان اینکه طرح دارویار یکی از طرح‌هایی است که برای کمک به مردم از سوی دولت اجرایی می‌شود، تاکید کرد: یکی از محورهای این طرح، حمایت از داروسازان داخلی است.

وی با بیان اینکه دومین محور اجرای طرح کمک به مردم است، افزود: در این طرح در واقع بیمه‌ها مابه‌التفاوت قیمت دارو را پرداخت و مردم افزایش قیمتی در زمینه دارو نمی‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت کابینه سیزدهم با بیان اینکه طرح دارویار کمک حال مردم است، گفت: در این طرح مردم داروهای مورد نیازشان را به نرخ قیمت سال گذشته و حتی پایین‌تر از آن تهیه و استفاده می‌کنند و این موضوع برای ما نیز بسیار اهمیت دارد.

عین اللهی با بیان اینکه به مرور کمبودهای این طرح جبران خواهد شد، بیان کرد: وزارت بهداشت تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار خواهد بست.

وی در ادامه پیرامون وضعیت کرونا نیز، گفت: در یک هفته اخیر شاهد هستیم که روند کرونا تثبیت شده و همچنین افزایشی نیست اما همچنان توصیه ما به مردم رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه پیک کرونا دارای سه موج ابتلاء، بستری و مرگ و میر است، تاکید کرد: در برهه کنونی دو پیک اول به اتمام رسیده و متأسفانه در مرحله سوم از پیک هفتم یعنی مرگ و میر قرار داریم اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که وضعیت رو به بهبود است.

کد خبر 5572499

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح دارویار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهرام عین اللهی هفته دولت هفته دولت بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 آمار کرونا اردبیل شیوع کرونا قزوین خراسان رضوی دولت سیزدهم مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، وزارت بهداشت فلسطین امروز دوشنبه درباره وضعیت بحرانی دارو و تجهیزات پزشکی در نوار غزه هشدار داد.

در بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در این باره آمده است: با آغاز فصل گرما مخازن و انبارهای دارو و تجهیزات پزشکی در کل نوار غزه به دلیل کمبود سوخت برای راه اندازی تجهیزات سرمایشی، وضعیت بغرنجی پیدا کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به گرمای شدید هوا، داروها در معرض خطر فاسد شدن قرار گرفته و برای رفع این مساله باید واردات سوخت به نوار غزه در اسرع وقت انجام شود.

وزارت بهداشت فلسطین در پایان از نهادهای بین المللی و بشردوستانه درخواست کرده است که به سرعت در این موضوع وارد عمل شده و از وقوع بحران دارویی در غزه جلوگیری کنند.

کد خبر 6092113 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک
  • نقدینگی بزرگ‌ترین چالش صنعت دارو/ بانک‌ها وام نمی‌دهند
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر