Web Analytics Made Easy - Statcounter

 وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه از دیدار معاون وزارت امور خارجه ایالات متحده با یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی و گفت‌و‌گو در زمینه ایران و سایر موضوعات مهم منطقه خبر داد.

به گزارش وبگاه «وزارت خارجه آمریکا» «وندی شرمن» معاون وزارت امور خارجه ایالات متحده در دیدار با «ایال هولاتا» مشاور امنیت ملی رژیم (اسرائیل) در «واشنگتن دی سی» در مورد تحکیم روابط دوجانبه و سفر اخیر «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این دو درباره چالش‌های مشترک امنیتی از جمله ایران گفت‌و‌گو کردند و وندی شرمن بر تعهد استوار دولت بایدن به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

وندی شرمن در این ملاقات در زمینه قتل «شیرین ابوعاقله» خبرنگار فلسطینی- آمریکایی شبکه خبری «الجزیره» که اخیرا در کرانه باختری به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به قتل رسید، گفت‌و‌گو کرد.

طی روزهای گذشته تحرکات مقامات رژیم اشغالگر قدس علیه مذاکرات برجامی برای رفع تحریم‌های ایران تشدید شده به طوریکه، نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی با برگزاری یک نشست خبری علیه ایران لفاظی کرد.

«یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در  نشستی با خبرنگاران خارجی به آنچه «توافق بد» با ایران خواند انتقاد کرد و لفاظی مقامات این رژیم علیه ایران را تکرار کرد.

نخست‌وزیر تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا مدعی شد: «وقتی دائما خط قرمزها را جابجا می‌کنید، نمی‌توانید یک توافق خوب ایجاد کنید. از نظر ما، این توافق با استانداردهایی تعیین شده توسط  بایدن  مبنی بر جلوگیری کردن از تبدیل شدن ایران به یک کشور اتمی مطابقت ندارد.»

در روزهای گذشته، رژیم  موقت صهیونیستی  «ایال هولاتا» مشاور امنیت داخلی این  رژیم را به واشنگتن فرستاد و این مقام صهیونیست در حال دیدار با مقامات ارشد آمریکایی است.

کاخ سفید درباره دیدار دوجانبه «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی دولت جو بایدن با ایال هولاتا بیانیه صادر کرد و توضیح داد که این مقام آمریکایی به رژیم صهیونیستی درباره ادامه حمایت واشنگتن از تل‌آویو برای مقابله با تهدیدات ایران اطمینان داده است.

منبع: فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران وندی شرمن مقام امنیتی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کاخ سفید شامگاه یکشنبه از گفت‌وگوی تلفنی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل خبر داد.
بایدن در این گفت‌وگوی تلفنی بار دیگر بر پایبندی قاطع آمریکا به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

رئیس جمهور آمریکا از نتانیاهو خواست تا در موضوع افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه، همکاری با سازمان‌های بین‌المللی را افزایش دهد.

بایدن و نتانیاهو درباره عملیات ارتش اسرائیل در رفح نیز گفت‌وگو کرده و رئیس جمهور آمریکا بار دیگر موضع خود در خصوص این عملیات را ابراز داشت.

بر اساس گزارش کاخ سفید، دو طرف همچنین در خصوص مذاکرات آزادی گروگان‌ها در کنار آتش‌بس فوری در باریکه غزه نیز صحبت کردند.

کد خبر 847915 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو خبر ویژه جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ درباره تحولات غزه
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است