Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ریا نووستی به نقل از یک مقام ارشد کلیسای ارتدوکس گفت که پاپ فرانسیس و رئیس کلیسای ارتدوکس روسیه که هر دو ماه آینده در گردهمایی رهبران مذهبی در قزاقستان شرکت می‌کنند، دیداری با یکدیگر نخواهند داشت.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از رویترز، پاپ فرانسیس، رهبر کلیسا کاتولیک قرار است از ۱۳ تا ۱۵ سپتامبر (۲۲ تا ۲۴ شهریور) برای شرکت در هفتمین کنگره رهبران سنتی مذهبی جهان در نورسلطان پایتخت قزاقستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در چند مصاحبه اخیر گفته بود که امیدوار است در قزاقستان با اسقف کریل، رهبر کلیسای ارتدوکس دیدار کند. اما اسقف آنتونی، دومین اسقف قدرتمند کلیسای روسیه به ریا گفت که بحثی در مورد دیدار دو رهبر مذهبی در حاشیه این کنفرانس وجود ندارد.

آنتونی، مسئول روابط خارجی که در اوایل ماه اوت با فرانسیس گفتگو کرد، گفت: این دیدار به دلیل اهمیتش باید یک رویداد مستقل باشد.

فرانسیس قبلاً یک بار در کوبا در سال ۲۰۱۶ با کریل ملاقات کرده است.

کریل، متحد نزدیک رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، ر ئیس‌جمهور روسیه به شدت از عملیات در اوکراین حمایت کرده است. در ژوئن، فرانسیس تلویحا روسیه را به "فتح مسلحانه، توسعه طلبی و امپریالیسم" در اوکراین متهم کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: پاپ فرانسیس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پاپ فرانسیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع روسیه در دیدار با وزیر دفاع ایران: آماده گسترش همکاری های نظامی هستیم

به گزارش جماران؛ به نقل از اسپوتنیک، به گفته سرگئی شویگو، همکاری روسیه و ایران همواره پویا و چند وجهی بوده است.

شویگو, وزیر دفاع روسیه گفت: «مبارزه مشترک با تروریسم بین‌المللی در سوریه، نمونه بارز روابط دوستانه دیرینه ما است که اخیراً به طور ویژه قابل اعتماد شده‌اند و با موفقیت در حال توسعه هستند.»

محمد آشتیانی وزیر دفاع ایران گفت که روابط مسکو و تهران در حال رسیدن به سطح جدیدی است.

دیگر خبرها

  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قزاقستان
  • اعلام همکاری قزاقستان در بخش معادن با افغانستان
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد
  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • وزیر دفاع روسیه در دیدار با وزیر دفاع ایران: آماده گسترش همکاری های نظامی هستیم
  • بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران
  • دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه