Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@12:23:14 GMT

بوستان شهید هاشم نژاد در زنجان کلنگ‌زنی شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۸۹۲۴

بوستان شهید هاشم نژاد در زنجان کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر در مراسم کلنگ‌زنی بوستان شهید هاشم نژاد اظهار کرد: پروژه بزرگ باغ شهید هاشمی‌نژاد به مساحت ۶۵ هزار و ۵۹۱ مترمربع و با قرارداد اولیه یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه این پروژه در راستای اهداف شهرداری و برای تأمین رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است، افزود: چهار پارکینگ با ظرفیت ۲۰۰ خودرو، فضای بازی ویژه کودکان، فضای بازی ویژه بزرگسالان (منچ، دوز و شطرنج) و فضای بازی‌های محلی و سنتی در این بوستان تعبیه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه محوطه ویژه ورزش‌های دوچرخه‌سواری، اسکیت و موتور برقی از دیگر امکانات این بوستان است، خاطر نشان کرد: ایجاد سرای محله شامل کتابخانه و کلاس‌های آموزش هنری، سالن آمفی‌تئاتر روباز، بوفه، کافی‌شاپ، نمازخانه و سایه‌بان انجام شده است.

فیروزفر با اشاره به اینکه توزیع متوازن امکانات شهری از اهداف مهم شهرداری بود، ادامه داد: باغ هاشمی‌نژاد در منطقه بی‌سیم زنجان و در راستای توزیع متوازن امکانات شهری کلنگ‌زنی شد.

استاندار زنجان نیز در این جلسه با اشاره به کلنگ‌زنی‌های روز نخست هفته دولت در زنجان اظهار کرد: نخستین پروژه کمربندی شمالی شهر زنجان است که دسترسی به مسکن‌های ملی غرب را افزایش می‌دهد.
محسن افشارچی با اشاره به اینکه انتظار داریم مردم ما را در اجرای این طرح همراهی کنند، گفت: این پروژه موجب توسعه شهر زنجان می‌شود.
وی با بیان اینکه پروژه بوستان شهید هاشمی‌نژاد دیگر پروژه کلنگزنی شده در این روز است، بیان کرد: این پروژه نیز قرار است ظرف 18 ماه احداث شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه این بوستان یک مجموعه تفریحی در شان مردم زنجان احداث می‌شود، گفت: با ساخت این بوستان توسعه شعهری توازن پیدا می‌کند.
انتهای پیام/73009

 

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان شهردار زنجان کلنگ زنی بوستان استاندار زنجان محسن افشارچی کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: دادستانی با مقصران غرق شدگی پسر بچه ای در استخر شهید هاشمی نژاد این شهر برخورد می کند.   محمد حسین درودی افزود: غرق‌ شدن یک پسربچه در استخر شهید هاشمی‌ نژاد اواخر فروردین ماه امسال اتفاق افتاد.   وی اضافه کرد: در این حادثه پسربچه‌ ای که در قالب یک اردوی تفریحی با یک جمع ۳۵ نفره به استخر آمده بود غرق شد.   دادستان مشهد گفت: درصد تخلف و خطای همه افراد دخیل در این حادثه از جمله ناجیان استخر، مسپولان استخر، افرادی که بچه‌ ها را برای اردو یا هر موضوع دیگری به استخر اعزام کرده بودند و دیگر عوامل بعد از جمع‌ بندی و نظر کارشناسی و بازپرسی، براساس ماده ۲۹۵ قانون مجازات اسلامی اعلام می‌ شود تا بعد از آن، پرونده برای صدور حکم به دادگاه ارائه شود.   طبق گفته یکی از نزدیکان متوفی، وی در قالب اردویی روز ۲۴ فروردین ماه به استخر شهید هاشمی نژاد اعزام شده بود.

دیگر خبرها

  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • 42.5 درصد حجم مخازن سدهای استان گلستان آب دارند
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • گل اول تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری