Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@15:23:35 GMT

پروژه‌های بازآفرینی زیر ذره‌بین شهرداری شهرکرد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۸۹۳۷

پروژه‌های بازآفرینی زیر ذره‌بین شهرداری شهرکرد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شهرکرد، گفت: شهرداری بر روند اجرایی پروژه‌ها نظارت کامل خواهد شد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیاتی شود.

اکبر شاهوردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با استقرار گروه فنی و اجرایی در محل اجرای پروژه‌های عمرانی سازمان، این پروژه‌ها از لحاظ اهمیت و فوریت با استفاده از گروه‌های مختلف پیمانکاری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شرط نخست ما برای پیمانکاران این پروژه‌ها استفاده از اکیپ‌های متعدد و متخصص، انجام کار شبانه‌روزی و پایان پروژه در نخستین فرصت است؛ حوزه فنی و اجرایی سازمان با استقرار فیزیکی در محل پروژه‌ها بر روند اجرایی شدن آن‌ها نظارت کامل خواهد داشت.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه در لایحه بودجه مصوب شورا سال ۱۴۰۱، از ۴۰ پروژه عمرانی بیش از نیمی از پروژه‌ها آغاز شده و مابقی پروژه‌ها با طی مراحل قانونی در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: با انتشار آگهی مناقصه، بارگذاری در سامانه ستاد و انتخاب پیمانکار در سطح شهر این پروژه‌ها اجرایی می‌شود، به دنبال آن هستیم تا پروژه‌ها با نظارت مناسب در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

شاهوردی تصریح کرد: همزمان با بررسی درخواست‌های مردمی، پروژه‌های بازآفرینی ناحیه غرب تکمیل و توسعه تپه نور الشهدا، تکمیل بدنه‌سازی، دال‌گذاری و ایمن‌سازی مسیل میرآباد بلوار فرهنگ و بلوار جهاد، خیابان الوند، محوطه‌سازی باغ موزه دفاع مقدس و تعریض پل‌های واقع بر سر کوچه‌های سطح شهر، کف‌سازی و بهسازی خیابان باستان و منطقه چالشتر، احداث مسیل کمربندی ۱۵ خرداد، هدایت آب‌های سطحی فناوران، هدایت آب‌های سطحی ۱۲ محرم جنوبی، مناسب‌سازی و اصلاح تقاطع‌ها و چهارراه‌های سطح شهر، اجرای ادامه بلوار جهاد به بلوار باباولی و تکمیل کمربندی ۱۵ خرداد پس از بررسی در کمیته فنی سازمان براساس اولویت‌های اجرایی در دستور کار است.

وی گفت: تعمیر و نگهداری تأسیسات ابنیه شهری و فوریت‌های عمرانی در مناطق چندگانه شهر، تعمیر و مرمت جداول و کانال‌های سطحی، تکمیل مسیل اشکفتک و هدایت آب‌های سطحی، ترمیم ترانشه‌های و حفاری‌های سطح شهر، پیاده‌رو سازی و مناسب‌سازی معابر در سطوح مختلف شهر، اجرای بخشی از تکمیل مسیر جاده سلامت پارک تهلیجان شمالی، ساماندهی حاشیه و میدان امامزادگان دوخاتون (س) بهسازی اطراف مسجد جامع، کف‌سازی و احیای کوچه نشاط تا مسجد آقا بزرگ، تعریض پل‌های سرکوچه، تکمیل میدان امامزاده دو خاتون و احیای بهسازی معبر فرهنگی کوی نمدمالان از دیگر پروژه‌های مدنظر سازمان است.

کد خبر 594394

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری شهرهای ايران شهرداري شهركرد بازآفرینی شهری شهرداری شهر مدیریت شهری برنامه ریزی شهری خدمات شهری مدیران شهری پروژه هاي عمراني پروژه های شهری طرح های شهری پروژه های بازآفرینی شهری پروژه بازآفرینی شهری بازآفرینی بافت های فرسوده طرح شهری پروژه شهری پروژه شهر خدمات شهروندان خدمات شهرداری ها مدیریت خدمات شهری خدمات شهرداری شهرداری ها شهرکرد سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پروژه ها سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت

به گزارش تابناک به نقل از مس پرس، حسین مدرس خیابانی عصر امروز در نشستی با مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه اظهار کرد: شرکت‌های زیرمجموعه بنگاه‌های اقتصادی یک ظرفیت ارزشمند به حساب می‌آید که استفاده درست و هدفمند از این ظرفیت برای انجام امور و اجرای پروژه‌ها، باعث ایجاد ارزش افزوده و نتایج مطلوب‌تر می‌شود.

وی یکی از مهمترین چالش های موجود بر سر راه پروژه ها را تامین مالی دانست و ادامه داد: در راستای تسریع در تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای، باید از همه ظرفیت‌ها مانند اخذ تسهیلات، گواهی سپرده، برات و... برای تامین منابع مالی مورد نیاز بهره گرفت و مانع از تعطیلی پروژه ها شد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه ایجاد سامانه استعلام قیمت کالاهای مورد نیاز شرکت مس به شفاف سازی و جلوگیری از اعمال سلیقه های شخصی کمک می‌کند، طراحی و اجرای این مدل را به عنوان یک مطالبه از شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه مطرح کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین در نشست دیگری با مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان شرکت کانی مس، بر ضرورت تلاش برای تکمیل پروژه های توسعه ای با هدف افزایش ظرفیت تولید در صنعت مس و همچنین تولید مستمر طرح لیپ لیچینگ سونگون از خردادماه تاکید کرد و گفت: در سال مزین به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، پایداری وضع موجود و تلاش برای افزایش تولید محصول در مجتمع‌های تولیدی شرکت مس و سرعت بخشیدن به روند تکمیل پروژه‌ها از جمله طرح تولید کاتد و کنسانتره مس به عنوان یک راهبرد اساسی مدنظر قرار دارد.

ایجاد یک پلنت بالانس ملی از طریق واگذاری یک معدن کوچک، استحصال نیکل و سایر عناصر گرانبها، مشارکت در افزایش راندمان خطوط تولید مجتمع‌ها، پیگیری موضوع واگذاری مالکیت و همچنین توانمندسازی صندوق cvc ویرامس، پنج مطالبه دکتر مدرس خیابانی از شرکت کانی مس بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد اقدامات لازم در این راستا دنبال شود.

دیگر خبرها

  • قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد