Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان و شهرستان سمنان با حضور بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در تالار شهید مطهری سمنان افزود: جوانی جمعیت مقوله مهمی است و ضرورت دارد افراد در حوزه بهداشت و سلامت در کنار رفع موانع، به مقوله فرهنگ‌سازی در زمینه فرزندآوری اهتمام ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: سلامت و بهداشت در دین مبین اسلام اهمیت ویژه دارد و دولت سیزدهم نیز با اهتمام ویژه در ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی تلاش می‌کند.
وی افزود: تولید واکسن کرونا در کشور به صادرات رسیده و مرگ و میر کم شده و این نشان از عملکرد مطلوب  دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و سلامت است.
مطیعی ادامه داد: در توزیع امکانات در زمینه بهداشت و درمان مانند بخش دارو و تخت بیمارستانی ضرورت دارد  بیش از پیش رعایت عدالت مورد توجه باشد.
امام جمعه سمنان تصریح کرد: با توجه به قرارگیری استان سمنان در مسیر زائران امام رضا (ع) افزایش تخت بیمارستانی به عنوان یک ضرورت در دستور کار باشد.
وی تصریح کرد: تکمیل نبودن چرخه درمانی موجب افزایش هزینه درمان می‌شود و انتظار می‌رود چرخه درمانی با تامین تجهیزات و متخصصان در استان سمنان مورد توجه باشد.
امام جمعه سمنان گفت: کارجهادی در بخش تولید دارو با کیفیت مناسب و قیمت مناسب برای مصرف داخل کشور و صادرات ضرورت دارد. 
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت:  استان در رشته‌های پزشکی به خصوص پزشک خانم  کمبود دارد و انتظار می‌رود در این زمینه همراهی شود.

در نشست شورای اداری استان و شهرستان سمنان ، همراه با آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۳ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان با حضور عین اللهی ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان و عباس گلرو ، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و محمد بهرامی فرماندار سمنان حضور داشتند. 
براساس گزارش‌ها دیدار با خانواده شهید صحافی ازشهدای دفاع مقدس، افتتاح طرح‌های عمرانی در بخش‌های مختلف مانند آموزشی ، راه و اقتصادی در زمینه دانش‌بنیان‌ها از جمله برنامه‌های وزیر بهداشت به عنوان نماینده دولت سیزدهم در دومین روز از هفته دولت در سمنان است.
به گزارش ایرنا، به مناسبت شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و شهید محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور است.

برچسب‌ها سمنان بهرام عین اللهی افتتاح طرح مرتضی مطیعی فرزند آوری دولت مردمی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان بهرام عین اللهی افتتاح طرح سمنان بهرام عین اللهی افتتاح طرح مرتضی مطیعی فرزند آوری دولت مردمی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی

به گزارش خبرنگار مهر بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و ششمین جشنواره دانشجویی ایده های نو آورانه آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور وزیر بهداشت درمان آموزش پزشکی برگزار شد.

ابوالفضل باقری فرد، رییس همایش آموزش علوم پزشکی و معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: اگر امروز ما در حوزه های علوم پزشکی سر آمد هستیم به برکت وجود اساتید است،باید انگیزه را در دانشجویان زیاد کنیم تا کار آموزش درست انجام بشود اگر انگیزه ایجاد کنیم دانشجو خودش به دنبال آموزش می رود ایجاد انگیزه با آموزش مرتبط است.

وی افزود: ما در حوزه آموزش علوم پزشکی عدالت و بهره وری را دنبال می کنیم و تکریم اساتید از اولویت های ما است،همچنین توسعه زیر ساخت های آموزشی در دستور کار امسال وزارت بهداشت قرار دارد که اقدامات عملی را در روزهای آتی در دانشگاه علوم پزشکی شاهد خواهید بود.

باقری ادامه داد: از وظایف ما این است که باید در سازوکار خودمان به آموزش های نوین و تکنولوژی های نوین توجه کنیم آموزش اصلی ما حضوری است و در این حضور است که دانشجو اخلاق حرفه ای را یاد می‌گیرد.

خسرو پناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در این همایش گفت:کارهای بزرگی در آموزش پزشکی کشور انجام شده از این رو امروز می توانیم ادعا کنیم هیچ بیماری قابل درمان در دنیا نیست که در ایران نتوانیم درمان کنیم.

وی افزود: من اسم آموزش علوم پزشکی کشور را آموزش حکمت بنیان می نهم چون یک پیوند نظر و عمل در آموزش پزشکی وجود دارد در بعضی الگوهای آموزشی در کشور فقط نظر محور و تئوری محور است ولی الگوی آموزش پزشکی نظر و عمل را باهم جمع می کند.

سیر پزشکی ایران یک ساله و دو ساله و یک قرن نیست سیر پزشکی ایران یک عمر پیشینه قبل از اسلام دارد،ایران را باید اینگونه معرفی بکنیم

کد خبر 6094563

دیگر خبرها

  • مولد سازی در گناوه باید با در نظر گرفتن مصلحت شهر باشد
  • معلمان به نقش خود در هویت سازی دانش آموزان توجه کنند
  • معلمان به نقش خود در هویت سازی دانش آموز دانش آموزان توجه کنند
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • در برخی از حوزه‌های پرستاری پیوست عدالت وجود ندارد
  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان