Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

برای اینکه یک فضای زیبا و دلنشین داشته باشید که همیشه سرسبز باشد می‌توانید از چمن مصنوعی تزئینی استفاده کنید. چمن‌های مصنوعی به دلیل امکان برش ساده و نصب سریع می‌توانند برای اجرای ایده‌های خلاقانه شما بهترین گزینه باشند. به همین خاطر بسیاری شرکت‌هایی که در زمینه طراحی فضای سبز و طراحی دکوراسیون داخلی فعالیت دارند از این چمن‌ها برای اجرای پروژه‌های خود استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته شاید از نظر برخی از افراد کاشت چمن طبیعی بهتر باشد، اما همیشه نمی‌توان منتظر رشد چمن طبیعی ماند؛ بنابراین اگر قصد دارید ایده‌های خلاقانه خود را برای تغییر دکوراسیون داخلی خانه یا محل کارتان پیاده سازی کنید، استفاده از چمن مصنوعی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. چمن‌های تزئینی دارای انواع و مدل‌های مختلفی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به فنس چمنی، دیوار سبز مصنوعی، چمن مصنوعی بین سنگ و ... اشاره کرد.

در ادامه به برخی از ایده‌هایی که می‌توانید با استفاده از چمن مصنوعی و دیوار سبز برای تزئین بالکن، روف گاردن، حیاط و سایر بخش‌های داخلی و خارجی ساختمان پیاده سازی کنید اشاره خواهیم کرد.

تزئین بالکن و تراس

در اغلب خانه و آپارتمان‌ها فضای بالکن ظاهر زیبایی ندارد و بیشتر به عنوان انباری برای نگهداری وسایل خورده ریز و دم دستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. فضای بی روح و سرد و بهم ریخته‌ای که فرقی ندارد قسمتی از خانه و محل زندگی تان باشد یا بخشی از محیط دفتر کار شما، همچنان بدون اینکه استفاده مفیدی از آن بشود برای نگهداری وسایل و گاهی زباله‌ها استفاده می‌شود. اما اگر به زیباسازی و تزئین بالکن و تراس خانه یا محل کارتان اهمیت بدهید این فضا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر ساختمان مسکونی یا اداری خواهد بود که می‌تواند نقش بسیار پررنگی در زیبایی محیط کار و زندگی شما داشته باشد. به عنوان مثال می‌توانید از چمن مصنوعی برای تزئین کف بالکن استفاده کنید. رنگ سبز می‌تواند در احساس سرخوشی و روحیه بخشیدن به شما و اطرافیانتان موثر باشد. همچنین دیوار سبز مصنوعی با طرح‌ها و رنگ و مدل‌های متنوعی که دارد می‌تواند برای تزئین دیوار‌های سرد و بی روح آجری یا سنگی و سیمانی بالکن و تراس مورد استفاده قرار بگیرید و نمای داخلی و خارجی ساختمان شما را به نحو چشمگیری بهتر کند.

ایجاد سنگ فرش زیبا در حیاط خانه و ویلا

حیاط خانه یا ویلای شما در واقع مهمترین بخش از نمای خارجی ساختمان محل سکونت تان است. زیرا اولین چیزی که به محض ورود به محیط زندگی تان به چشم می‌خورد حیاط است. برای همین محوطه سازی حیاط خانه‌های ویلایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از روش‌هایی که می‌توانید برای تزئین حیاط خانه و ویلای خود استفاده کنید نصب چمن مصنوعی بین سنگ می‌باشد که به دلیل ایجاد تضاد رنگ با سنگ‌ها یا موزاییک‌های کف حیاط جلوه بسیار زیبایی دارد. معمولاً ارتفاع چمن مصنوعی بین سنگی باید حداقل ۱ سانتیمتر از لبه سنگ فرش کف حیاط بالاتر باشد تا به راحتی دیده شود. به همین خاطر پیش از اینکه چمن مصنوعی نواری را در بین سنگ فرش کف حیاط نصب کنند با استفاده از گرانول یا مواد پرکننده دیگر سطح مناسب برای نصب چمن‌ها را آماده می‌کنند. به علاوه می‌توان از دیوار سبز مصنوعی هم در بخش‌های مختلف حیاط خانه‌های ویلایی استفاده کرد. مثلا اطراف درب ورودی به ساختمان فشای مناسبی برای نصب گرین وال است. در بیشتر خانه‌های ویلایی و باغ تالار‌ها علاوه بر نصب دیوار سبز مصنوعی از فنس‌های چمنی در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع استفاده می‌کنند تا نمای خارجی ساختمان به بهترین شکل ممکن تزئین شود. همچنین می‌توانید از ترکیب چمن و چوب ترمو برای تزئین کف حیاط و بالکن استفاده کنید، زیرا قیمت چمن مصنوعی و چوب ترمو به نسبت سایر مصالحی که برای تزئین ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار هزینه کم‌تری دارند و ارزان‌تر هستند.

محوطه سازی اطراف استخر

بیشتر ویلا‌ها حداقل یک استخر در فضای باز و درون محوطه بیرونی ساختمان دارند. گاهی از چمن طبیعی برای تزئین اطراف استخر استفاده می‌شود که خوب دارای معایبی از جمله لغزنده بودن، ایجاد گل و لای و ... می‌باشد. این در حالی است که می‌توانید با استفاده از چمن مصنوعی برای کنار استخر فضای زیباتر، تمیز‌تر و امن تری برای تفریحات تابستانی خود به وجود آورید. چمن مصنوعی که در اطراف استخر کار می‌شود به دلیل اینکه دارای سیستم زهکش مناسبی می‌باشد خیلی سریع آب را از لایه زیرین خود عبور می‌دهد و همیشه خشک باقی می‌ماند. همین موضوع باعث می‌شود تا سطح آن لغزنده نباشد و شما سُر نخورید و زمین نخورید. همچنین به دلیل اینکه برای نصب این چمن‌ها از چسب دو جزئی استفاده می‌شود علاوه بر داشتن استحکام بالا مشکل آلوده شدن آب استخر با گل و لای را کاملاً برطرف کرده اند. الیاف این محصول کاملاً آنتی باکتریال بوده و به همین خاطر از نظر بهداشتی هم مورد تایید است.

تزئین دیوار‌ها با شاخ و برگ‌های زیبا

همانطور که پیش‌تر اشاره شد یکی از محصولات دیگری که می‌توان برای تزئین دیوار‌های عمودی استفاده کرد، دیوار سبز مصنوعی یا گرین وال است که دارای طرح ها، مدل‌ها و رنگ بندی متنوع می‌باشد. بسیاری از آرایشگاه‌های مردانه و سالن‌های زیبایی بانوان از دیوار سبز مصنوعی یا گرین وال برای تزئین فضای داخلی محل کار خود استفاده می‌کنند. هر تایل گرین وال معمولاً در اندازه‌های ۲۵ در ۲۵ و ۵۰ در ۵۰ سانتیمتر در بازار به فروش می‌رسند که قیمت آن‌ها به نسب ارزان است. اگر مایل به خرید دیوار سبز مصنوعی، گرین وال یا چمن مصنوعی هستید می‌توانید به فروشگاه حیاط سبز بام سبز مراجعه کنید.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: چمن مصنوعی دیوار سبز تبلیغات دیوار سبز مصنوعی خارجی ساختمان چمن مصنوعی استفاده کنید برای تزئین حیاط خانه بین سنگ محل کار کف حیاط چمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس

تیم آلومینیوم شب گذشته در حالی پرسپولیس را از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار گذاشت که احمد گوهری سنگربان اراکی‌ها سهم زیادی در پیروزی تیمش داشت.

گوهری دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در ابتدای فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا شد بعد از شکست تیم سابقش تصویری را در فضای مجازی منتشر کرد.

گوهری با انتشار تصویری از یک کاغذ با این متن (خدایا یک خواهش بزرگ از تو دارم...می‌خوام بعد از بازی وقتی اومدم خونه خوشحال سربلند و حال خوب داشته باشم) روی دیوار در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «خداوند بعضی از مارو برای بعضی دیگر به عنوان روزی قرار میده».

اینطور که به نظر می‌رسد گوهری این کاغذ را قبل از بازی با پرسپولیس در محلی خاص یا دیوار اتاق خود چسبانده است.

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • (ویدئو) وقتی آوازه «نون خ» در حیاط هیئت دولت می‌پیچید!
  • آدینه با داستان/ چی از آسمان افتاد؟!
  • وقتی آوازه نون خ در حیاط هیئت دولت می‌پیچید! + فیلم