Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی شهردار بیرجند بر فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری در استان توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: طرح‌های دیگر در حوزه‌های تفریحی و خدماتی در حال تهیه و تدوین است.

مهدی بهترین، امروز پنج شنبه ۳ شهریور در نشست خبری، اظهار کرد: طی هفته دولت ۷ پروژه شهرداری بیرجند با اعتباری بیش از ۵۵۶ میلیارد ریال افتتاح میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: بوستان الهیه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و مساحت ۲.۲ هکتار، آیلند بلوار الهیه با اعتبار ۴ میلیارد ریال به طول ۷۳۰ متر، آیلند بلوار جوادیه با اعتبار ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به طول ۵۷۲ متر و آیلند بلوار نماز با اعتبار ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به طول ۶۰۰ متر از جمله پروژه های افتتاحی هفته دولت توسط شهرداری بیرجند است.

شهردار بیرجند بیان کرد: پیاده رو سازی بلوار رجایی و جوادیه با اعتبار بیش از ۷ میلیارد ریال، سرویس بهداشتی مکانیزه بازار به تعداد ۸ چشمه با اعتبار ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و آسفالت معابر سطح شهر با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال به متراژ ۲۰۰ هزار متر مربع از دیگر پروژه های افتتاحی شهرداری بیرجند در هفته دولت است.

بهترین در مورد آسفالت معابر سطح شهر، عنوان کرد: زیرسازی و آسفالت پیاده روی دو طرف خیابان آزادگان به متراژ ۸۹۲ متر مربع، روکش آسفالت بلوار میلاد، زیرسازی و آسفالت خیابان عمار، زیرسازی و آسفالت انتهای خیابانهای نارون، زیرسازی و آسفالت سمت شرق معبر بلوار حضرت ابوالفضل (ع) و پیاد روی سمت غرب از سه راه اسدی تا میدان موسی بین جعفر (ع) و دیگر معابر سطح شهر انجام شده است.

وی به پروژه‌های اجرا شده و در دست اجرا نیز اشاره کرد و گفت: سال گذشته بوستان خطی طبیعت و بوستان خطی مهرشهر جهت رفاه مردم و توسعه فضای نشاط برای مردم افتتاح شد.

شهردار بیرجند با بیان اینکه سایت متمرکز پردازش و دفع پسماند افتتاح شده و مگنت آن نیز هفته گذشته نصب شد، افزود: میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری بیرجند با هدف افزایش کیفیت و کاهش قیمت طی ماه‌های اخیر راه‌اندازی شده است.

بهترین خاطرنشان کرد: بهسازی جایگاه‌های موقت بازار روز غفاری، آیلند خیابان ظفر، راست گردهای خیابان پاسداران و مدرس، شبانه روزی کردن مرکز فوریت‌های خدمات اجتماعی و زیرسازی و آسفالت معابر شهر از جمله خدمات شهرداری بیرجند طی سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه پروژه شهر فعال در بیرجند اجرا و تمام شهر اسکن می‌شود و لایه‌های ورزشی متناسب به محلات و مناطق شهر توسط فدراسیون ورزش‌های همگانی اعلام خواهد شد، اظهار کرد: طرح جایگاه گازوئیل برای اتوبوس‌های درون و برون شهری در بلوار مسافر بیرجند تهیه شده و مجوز آن در حال به روزرسانی است.

شهردار بیرجند گفت: باغ گیاه شناسی در بوستان جنگلی بیرجند تا پایان سال جاری راه‌اندازی می‌شود و همچنین احداث پارک آبی و احداث مجتمع عظیم تجاری نیز برای شناسایی سرمایه گذار فراخوان شده است.

وی بیان کرد: خانه‌های محله شعبانیه و الهیه و خانه خراطی در میدان امام حسین(ع) و خانه صنایع دستی میدان امام(ره) راه‌اندازی شده است.

شهردار بیرجند با بیان اینکه باغ شهرداری بیرجند ترکیبی از میدان اجتماعات و پارک مفاخر در دست اقدام است که در فازهای مختلف انجام می‌شود،   خاطرنشان کرد: در صورتی که اراضی پادگان 04 بیرجند داده شود به سرعت این پارک احداث میشود در پارک اجتماعات ظرفیت بیش از 20 هزار نفر و برگزاری مراسمات ملی  و مذهبی در آن پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه بوستان احمدی روشن به مساحت دو هکتار در سه فاز و المان شهدای گمنام نیز در مهرشهر بیرجند احداث می‌شود، تصریح کرد: آرامستان جدید به مساحت 97 مترمربع، بازارچه صنایع دستی فرهنگسرا، احداث پل اراضی موسوی، پروژه بنددره، پیاده روسازی بلوارهای شعبانیه و مدرس از جمله پروژه‌های در دست اقدام و پیش بینی شده شهرداری بیرجند است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پارک آبی شهرداری خدمات شهری سرمايه گذاري زیرسازی و آسفالت شهرداری بیرجند شهردار بیرجند میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود

به گزارش همشهری آنلاین، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به‌ عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد، نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیرکمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکارها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، خصوصا ارتشاء از طریق شناسایی نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، گفت: تلاش در جهت اجرایی ساختن آن‌ها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبردها و راهکارهایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضایی، مدیریت اخلاق حرفه ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

کد خبر 847455 برچسب‌ها شهرداری شهردارى تهران رشوه

دیگر خبرها

  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • «طرح ترافیک جدید» امسال اجرایی می‌شود؟
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر